Μετά απο τρεις συνεχόμενες ήττες, η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, επέστρεψε στα νικηφόρα αποτελέσματα.
Κέρδισε εύκολα απο ότι δείχνει το τελικό 85-75, την Πεύκη στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου και "ανέπνευσε" βαθολογικά.
Με εξαίρεση το πρώτο δεάλεπτο, όπου βρέθηκε πίσω στο σκόρ (19-24), ο ΟΦΗ είχε τα ηνία του αγώνα.
Ο ΟΦΗ πέρασε μπροστά 30-28 στο 16' και απο εκει και μετά έχτισε μια διαφορά, την οποία έφτασε στο +20 (62-42) στο 28'.
Με τη νίκη αυτή, ο ΟΦΗ, σκαρφάλωσε στην 6η θέση με τρείς νίκες και τρείς ήττες στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής μπάσκετ.
Οι Μποχωρίδης και Σταμπουλής με 16π ο καθ' ένας οι πρώτοι σκόρερ του ΟΦΗ στο παιχνίδι.
ΟΦΗ - Πεύκη: 85-75
Τα δεκάλεπτα:19-24, 42-33, 65-49, 85-75.
ΟΦΗ (Ράλλης-Καρλάφτης): Μποχωρίδης 16(2), Μπουλάτοβιτς 8(1), Τσερκιτζόγλου 8(2), Μηλαθιανάκης 4, Πέτρου,Πρωτογεράκης,
, Λιανός 11(2), Σταμπούλης 16, Αναστασάκης 6, Θεοδωρίδης 9(3), Πάλλης 7.
Πεύκη ( Κτιστάκης): Τσιότρας 11(1), Βούρτσης, Παπανικολόπουλος 11(1), Μακρυγιαννακης 14(3), Φιλιππόπουλος 10(1), Μπακέας 3(1), Τσούπρος, Σκορδάς 4, Βασίλειος 2, Τσακίρης 9(1), Ψαρόπουλος 10(2).
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της 6ης αγωνιστικής:
Σάββατο 12/11
ΑΟΚ Χανιά – Παλαιό Φάληρο 67-101
Πρωτέας Βούλας – Έσπερος Καλλιθέας 91-82 παρ.
Πανελευσινιακός – Δούκας 86-73
Αιγάλεω – Διαγόρας Ρόδου 68-56
ΑΕ Νέας Κηφισιάς – Πανιώνιος 61-77
Κυριακή 13/11
ΟΦΗ – Πεύκη 85-75
Η βαθμολογία
1. Πανιώνιος 12, 6-0 +134
2.Πανελευσινιακός 11, 5-1 +51
3. Πρωτέας Βούλας 10, 4-2 +3
4. Αιγάλεω 10, 4-2 +31
_______________________________
5. ΑΟΠΦ 10, 4-2 +63
6. ΟΦΗ 9, 3-3 +6
7. Δούκας 9, 3-3 +23
8. Διαγόρας Ρόδου 8, 2-4 -13
9. ΑΕΝΚ 7, 2-3 -22
10. Έσπερος Καλλιθέας 7, 1-5 -56
_______________________________
11. ΑΟΚ Χανιά 6, 0-6 -171
12. Πεύκη 6, 1-3 -29
* οι πρώτες 4 ομάδες του βαθμολογικού πίνακα θα μπουν στα Playoffs.
** οι 2 τελευταίες ομάδες του βαθμολογικού πίνακα υποβιβάζεται στη Γ’ Εθνική.
*** οι υπόλοιπες ομάδες θα παίξουν στα Playouts.
"Θέλω σε τρία χρόνια ο ΟΦΗ να αποκτήσει το δικό του γήπεδο" ανέφερε ο Μιχάλης Μπούσης, με την σύμφωνη γνώμη του Περιφερειάρχη Κρήτης, Σταύρου Αρναουτάκη, στα εγκαίνια των τριών νέων γηπέδων που κατασκευάστηκαν στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο, με την συνδρομή και της Περιφέρειας Κρήτης, η οποία χορήγησε τις εργασίες με 1 εκ. ευρώ.
Οπως ανέφερε ο Σταύρος Αρναυτάκης "ο μεγάλος στόχος είναι το μεγάλο γήπεδο του ΟΦΗ, αλλά και των Χανίων, που χρειαζόμαστε. Δεν είναι δυνατόν να υπάρχουν χρηματοδοτήσεις μόνο για τις μεγάλες ομάδες, απο τα αρμόδια Υπουργεία. Θέλουμε και εμείς να υλοποιήσουμε αυτά τα έργα. Θα δώσουμε όλοι μαζί την μάχη για το μεγάλο όραμα του ΟΦΗ, ένα νέο σύγχρονο γήπεδο".
Για το νέο γήπεδο του ΟΦΗ, ο κ. Μπούσης ανέφερε ότι «θα θέλαμε να μείνουμε στο γήπεδο που είμαστε όμως είναι τζάμπα κόπος όταν δεν έχει τις άδειες και δεν μπορείς να κάνεις δουλειά. Αυτό που πρέπει να γίνει είναι να αποκτήσουμε γήπεδο 12.000 θέσεων. Θα πρέπει σιγά σιγά να μπούμε στην διαδικασία να αποκτήσουμε νέο γήπεδο και το θέλω μέσα στα επόμενα τρία χρόνια. Μέσα στο επόμενο εξάμηνο πρέπει να πάρουμε την απόφαση. Θέλω κάτι που μαζί με τον κ. Αρναουτάκη θα βρούμε λύση να το κάνουμε σωστά και δεν θέλω να γίνει λάθος με το μέρος. Το γήπεδο πρέπει να είναι μέσα στην πόλη του Ηρακλείου και να μείνει στο Ηράκλειο».
Δείτε τις δηλώσεις στο παρακάτω VIDEO.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Ο πατέρας μου, μου ζήτησε να φύγω απο τον ΟΦΗ" αποκάλυψε ο Μιχάλης Μπούσης, σε συζήτηση που είχε με τους ρεπόρτερ του ΟΦΗ, εκφράζοντας την απογοήτευση και την οργή του, μετά την πρόσφατη ανακοίνωση των οργανωμένων συνδέσμων, οι οποίοι έβαλαν κατά πάντων, για την πορεία της ομάδας, χωρίς να εξαιρέσουν τον ιδιοκτήτη του ΟΦΗ.
"Μέχρι και ο πατέρας μου με πήρε τηλέφωνο και μου είπε παιδί μου πόσα λεφτά έχεις βάλει στην ομάδα; Ελα Αμερική αύριο, στα δίνω εγώ τα λεφτά που έβαλες στον ΟΦΗ και πέταξέ τους τα κλειδιά! Ο πατέρας μου ο ίδιος τα είπε αυτά! Πρέπει να ντρέπονται που γράφουν τέτοια πράγματα για μένα και να τα διαβάζει η οικογένειά μου. Με τόσο κόπο που έχω κάνει.Δεν μου αξίζει να ακούω αυτά τα πράγματα" ανέφερε ο Μιχάλης Μπούσης.
"Αν φύγω από τον ΟΦΗ θα με κάνει ο ΟΦΗ να φύγω. Ποσά σκαμπίλια να αντέξω; Πάρτε τα κλειδιά της ομάδας και δώστε τα σε έναν Τσάλο, δεν με ενδιαφέρει" συνέχισε ο Μπούσης.
Το αφεντικό του ΟΦΗ, δεν είχε σταματημό, στα λεγόμενα του. Οπως είπε "όταν έρχομαι στο Ηράκλειο κάνω τόσα χιλιόμετρα για να έρθω, αφήνω πίσω μου την οικογένειά μου και τις επιχειρήσεις μου. Για κάτι που δεν μου δίνει τίποτα, μονάχα τα χρήματά μου έχω βάλει. Κι αν είναι να παίρνω και πίκρες, δεν το χρειάζομαι! Δεν μου αξίζει και καλύτερα να έρχομαι στην Κρήτη σαν τουρίστας και όχι σαν ιδιοκτήτης του ΟΦΗ" συνέχισε ο ομογενής επιχειρηματίας, σε μια τοποθέτηση πραγματική έκρηξη.
Και συνέχισε τις αναφορές του, περί...τάσεις φυγής: "Αν νομίζετε ότι αυτό που κάνω εγώ εδώ δεν είναι καλό και δεν είναι σωστό τότε να φύγω στο τέλος της χρονιάς, να τη σώσω την ομάδα και να την πουλήσω. Αν αυτό θέλετε… Και να δω τους μεγάλους επιχειρηματίες να φέρουν προέδρους και να κάνουν αυτά που έχω κάνει εγώ. Γιατί τα λεφτά που έχω βάλει εγώ στον ΟΦΗ δεν τα έχει βάλει κανένας! Να τα λέμε στα ίσια τα πράγματα! Νιώθω πολύ αδικημένος με όλα αυτά που γίνονται εδώ".
O Mπουσης ανέφερε ακόμη ότι "αν δεν ερχόμουν το 2018 να έβαζα 300 χιλιάδες χωρίς μάλιστα να έχουν πέσει οι υπογραφές, ο ΟΦΗ θα έπαιζε τώρα στο τοπικό. Οταν ήρθαμε δεν βρήκαμε ούτε μπάλες".
Ενώ τα έβαλε και με τους Κρητικούς επιχειρηματίες, αλλά και με τον κόσμο.
Οπως είπε "ποιος έχει στηρίξει τον ΟΦΗ στην Κρήτη; Προχθές με τον Ιωνικό πουλήσαμε 1000 εισιτήρια και πήγα στο παιχνίδι μας με τον Άρη, που ανεβήκαμε την ίδια χρονιά και είχε 12 χιλιάδες εισιτήρια. Που είναι η στήριξη του κόσμου;
Πόσα ξενοδοχεία έχει το Ηράκλειο και μέσα, αλλά και 10 χιλιόμετρα έξω από το Ηράκλειο, ξέρετε; Πάρα πολλά. Ολοι αυτοί δεν βγάζουν λεφτά; Τέσσερα χρόνια που είμαι στον ΟΦΗ δεν έχει έρθει ένας μεγάλος επιχειρηματίας της Κρήτης που έχει ξενοδοχεία και να πει θα φιλοξενήσω εγώ την ομάδα. Για δύο βράδια, 12 δωμάτια, ένα πρωινό και ένα βραδινό πριν φύγει η ομάδα για το γήπεδο. Αυτό είναι ότι είμαστε μεγάλη ομάδα; Δεν λέω φυσικά για όλους τους μεγάλους επιχειρηματίες. Για παράδειγμα ο Μηνάς Χαλκιαδάκης είναι από τους λίγους που έχει στηρίξει και έχει βοηθήσει την ομάδα. Ο κόσμος που δουλεύει και στηρίζει και έρχεται στο γήπεδο. Έχω περισσότερη στήριξη από τον απλό κόσμο που δεν έχει τα χρήματα των μεγάλων επιχειρηματιών παρά από αυτούς".
Ο Μπούσης, εξέφρασε την πεποίθηση ότι ο ΟΦΗ δεν θα υποβιβαστεί και τόνισε ότι θα ενισχυθεί τον Ιανουάριο.
Οπως είπε "η oμάδα δεν θα πέσει. Θέλει δύο-τρία πράγματα για να πάει μπροστά. Εγώ πιστεύω πως η ομάδα δεν θα πέσει. Με την δουλειά που θα γίνει στη διακοπή και με τις μεταγραφές που θα γίνουν, μη με ρωτήσετε πόσες θα γίνουν, η ομάδα θα είναι καλύτερη στον δεύτερο γύρο. Εμείς θα κάνουμε αυτό που πρέπει να κάνουμε. Η διακοπή είναι για εμάς θεόσταλτη. Ο Νταμπράουσκας θα κάνει τη δουλειά του".
Ο Μπούσης είπε ακόμη ότι, αν γυρνούσε το χρόνο πίσω θα ζητούσε τη γνώμη του κόσμου για το σήμα, ενώ ανέφερε ότι δεν αναζητάει κάποιον συμπαίκτη.
"Εγώ πάω μόνος μου και έτσι όπως είμαστε θα μείνουμε. Ολοι έχουν άποψη, αλλά όταν έρχεται η ώρα να μπει το χέρι στην τσέπη εκεί φαίνεται ο άλλος. Δυστυχώς όταν έρχεται αυτή η ώρα ουδείς θέλει να βοηθήσει" ανέφερε χαρακτηριστικά.
Σε ότι αφορά, στο νέο γήπεδο, ανέφερε ότι συζητάει με τον Δήμο και την Περιφέρεια, για έκταση κοντά στο Ηράκλειο.