karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Συνέντευξη του προπονητή του ΟΦΗ Κώστα Δεληκώστα, φιλοξενεί το match programme του αγώνα ΟΦΗ-Αριστοτέλης Σκύδρας, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, για την τρίτη αγωνιστική της Volley League (Κυριακή 6/11, 6μμ).

Ο Κώστας Δεληκώστας, ένας απο τους κορυφαίους Έλληνες προπονητές, είναι για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, στο τιμόνι της ομάδας βόλει, του ΟΦΗ.

Μετά την περσινή παραμονή της ομάδας, ο 50χρονος προπονητής, συνεχίζει στον μοναδικό εκπρόσωπο της Κρήτης, στα «σαλόνια», ο οποίος αγωνίζεται στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλει, για τέταρτη συνεχόμενη σεζόν.

Για την παραμονή του στον ΟΦΗ, ο έμπειρος προπονητής, τονίζει ότι «με τον πρόεδρο Δανδάλη, τα βρήκαμε σχεδόν αμέσως, για τη δεύτερη χρονιά. Δεν χρειάστηκε καθόλου χρόνος. Σχεδόν είχαμε συμφωνήσει πριν φύγω, απο το Ηράκλειο, στο τέλος της περσινής χρονιάς. Είχαμε πολύ καλή συνεργασία, στην προηγούμενη χρονιά. Ηθελα και εγώ να ανανεώσω, αλλά και ο κύριος Δανδάλης. Ο προπονητής Κώστας Δεληκώστας δένεται με τις ομάδες, που εργάζεται. Το ίδιο συμβαίνει και με τον ΟΦΗ. Πιο πολύ όμως, δένομαι με τους ανθρώπους. Ο πρόεδρος του ΟΦΗ, ο Γιάννης Δανδάλης, είναι ένας σοβαρός άνθρωπος. Είναι χρόνια στο χώρο. Καταλαβαίνει τη νίκη, αλλά και την ήττα. Το προσόν του, είναι ότι δεν ενθουσιάζεται, αλλά δεν πέφτει και ψυχολογικά σε μια ήττα. Εχουμε μια κοινή γραμμή και ένα πρόγραμμα. Εχω βρεί στον ΟΦΗ την ηρεμία, για να δουλέψω, με όρεξη για δουλειά και δικό μου γήπεδο».

Για τις δυνατότητες του, φετινού ΟΦΗ, ο Δεληκώστας τονίζει ότι «ο ΟΦΗ θα είναι καλύτερος σε όλα τα στοιχεία. Στην περσινή χρονιά, που έπεφτε μια ομάδα, έπρεπε να βάλουμε προτεραιότητα στην οργάνωση μας και την υλικοτεχνική υποδομή. Οι ομάδες δεν πατάς ένα κουμπί και γίνονται. Υπάρχουν στάδια που πρέπει να περάσεις. Είμαι βέβαιος, ότι η φετινή ομάδα είναι πολύ καλύτερη. Ο στόχος μας είναι να είμαστε ανταγωνιστικοί προς όλους. Ακόμα και με τους μεγάλους, στα εντός έδρας παιχνίδια τουλάχιστον».

Για το ξεκίνημα του ΟΦΗ στη σεζόν, ανέφερε ότι "έχουμε ατυχίες με τον κορωνοϊό. Δεν έχουμε προπονηθεί ακόμη όλοι μαζί και δεν έχουμε παίξει σε κανένα παιχνίδι με την κανονική μας επτάδα. Με τον Παναθηναϊκό παίξαμε χωρίς τον βασικό πασαδόρο και το διαγώνιο. Με την Κηφισιά χωρίς τον λίμπερο, που είναι ο πυλώνας της άμυνας μας. Στο τελευταίο παιχνίδι με την Κηφισιά, πήγαμε πολύ καλά στα δυο πρώτα σετ και θα έπρεπε να έχουμε κάνει κάτι καλύτερο".

Για το παιχνίδι με τη Σκύδρα, τονίζει ότι "είναι ένα παιχνίδι στην έδρα μας και μάλιστα απο αυτά που πρέπει να πάρουμε για να πετύχουμε τους στόχους μας. Το χρειαζόμαστε αυτό το παιχνίδι και πρέπει να το πάρουμε. Εύχομαι να έχουμε και πάλι μαζί μας τον κόσμο μας. Με τον Παναθηναϊκό, η εικόνα ήταν φανταστική. Εύχομαι να συμβεί το ίδιο και σε αυτό το παιχνίδι".

*Το match programme του ΟΦΗ, που κυκλοφορεί σε κάνε εντός έδρας αγώνα της ομάδας, είναι μια προσφορά της εταιρείας ΤΥΠΟΚΡΕΤΑ ΚΑΖΑΝΑΚΗΣ.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Πίστη και στήριξη στην ομάδα, ζήτησε στην συνέντευξη τύπου μετά την ήττα απο τον Ιωνικό (0-2), ο τεχνικός του ΟΦΗ, Βάλντας Νταμπράουσκας.

Ο Λιθουανός τεχνικός, στο πρώτο του παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ, είδε την οργή των φιλάθλων, για την εικόνα της ομάδας.

Οπως είπε "θέλω να δω ενωμένους παίκτες και φιλάθλους" και πρόσθεσε λέγοντας ότι "μπορεί όλα να φαίνονται σκοτεινά, αλλά πιστεύω πως οι παίκτες μπορούν να πετύχουν περισσότερα".

Ο Νταμπράουσκας αρνήθηκε να μιλήσει ξανά για μεταγαρφές. Οπως είπε "δεν είναι ώρα να μιλήσουμε για μεταγραφές, δεν είναι η κατάλληλη στιγμή. Σαν καινούργιος προπονητής δεν θέλω να ακολουθήσω τη διαδικασία να δούμε μεταγραφές. Εχουμε δύο παιχνίδια ακόμα, όταν έρθει η διακοπή του πρωταθλήματος τότε θα αρχίσουμε τις κινήσεις".

Και κατέληξε λέγοντας ότι "μόνο με δουλειά μπορούμε να βελτιωθούμε. Έχω πίστη και μπορούμε να βελτιώσουμε την κατάσταση".

Το παιχνίδι με τον Ιωνικό, ήταν το δεύτερο του Νταμπράουσκας στον πάγκο του ΟΦΗ (είχε ντεμπουτάρει με τον Αρη  1-1 στο Κλεάνθης Βικελίδης), αλλά το πρώτο στο Γεντί Κουλέ.

Στη Θεσσαλονίκη πήρε το "Χ", αλλά με τον Ιωνικό, δεν κατάφερε να συνεχίσει στα θετικά αποτελέσματα.

Ο κόσμος του ΟΦΗ πάντως, τον χειροκρότησε μετά τη λήξη, αναγνωρίζοντας ότι δεν μπορεί να αλλάξει πολλά, στις πρώτες του μέρες, στο Ηράκλειο.

"Πρέπει να έχουμε εμπιστοσύνη ο ένας με τον άλλο. Ευχαριστώ τον κόσμο για το χειροκρότημα" ανέφερε ο Νταμπράουσκας.

 

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τις δηλώσεις του προπονητή του ΟΦΗ.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Σε θέση υποβιβασμού ο ΟΦΗ-Απίστευτο βατερλό

 

"Είμαι πολύ ευχαριστημένος που μπήκα στην καλύτερη 7αδα της αγωνιστικής, αλλά ακόμη περισσότερο που βοήθησαν την ομάδα να φτάσε στην πρώτη της νίκη".

Με τα λόγια αυτά σχολίασε στο ofivolleyball.gr, o λίμπερο του ΟΦΗ Θοδωρής Τσαδήμας, την είσοδο του, στην καλύτερη 7αδα της 3ης αγωνιστικής, με το 78% υποδοχή, που είχε στην πρώτη νίκη του ΟΦΗ, επί του Αριστοτέλη Σκύδρας (3-0).

"Είναι τιμή για μένα και για την ομάδα αυτή η διάκριση και εύχομαι να έρθουν και άλλες στο μέλλον" σχολίασε ο λίμπερο του ΟΦΗ.

Οπως ανέφερε "η αλήθεια είναι ότι πήραμε δύναμη για τη συνέχεια μετά τη νίκη επί της Σκύδρας και αυτο φαίνεται και στις προπονήσεις, όλη την εβδομάδα. Τώρα έχουμε τον ΠΑΟΚ, που είναι δυνατή ομάδα και κυνηγάει όλους τους στόχους. Θα παίξουμε ελεύθερα. Εύχομαι να δείξουμε και πάλι ένα καλό πρόσωπο. Θέλουμε τον κόσμο στο πλευρό μας και να είναι σίγουροι ότι θα παλέψουμε για το καλύτερο".

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Στην καλύτερη 7αδα ο λίμπερο του ΟΦΗ

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi