karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Ο ΟΦΗ ξεκίνησε με το αριστερό τα πλέι-άουτ και έμεινε στο 1-1 με τον Λεβαδειακό στο Ηράκλειο, όπου έχει πανηγυρίζει όλη τη σεζόν, μόνο 2 νίκες, σε μια ιστορικά τραγική επίδοση.

Προηγήθηκε ο Λεβαδειακός με το Νίκα, ισοφάρισε ο ΟΦΗ με ωραίο φάολ του Μπάκιτς.

Να σημειωθεί ότι, σε μια εβδομάδα ο ΟΦΗ δεν κατάφερε να κερδίσει το Λεβαδειακό του Γιάννη Πετράκη.

Εχασε στη Λειβαδιά με 2-0 και έφερε 1-1 στο Ηράκλειο.

Δείτε παρακάτω τα καλύτερα στιγμιότυπα του αγώνα.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

ΟΦΗ, πρόσεχε!

Ο Γιάννης Πετράκης πήρε 4 βαθμούς απο τον ΟΦΗ, σε μια εβδομάδα (2-0 στη Λιβαδειά και 1-1 στο Ηράκλειο), χειροκροτήθηκε -όπως πάντα-απο τον κόσμο του ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ και συγκλόνισε στις δηλώσεις του, με την ατάκα ότι "ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου όσους εκτίμησαν όσα προσέφερα. Ένα θα σας πως, εδώ έξω πουλούσα ρεβύθια φρέσκα. Ερχόμουν απο το Ρέθυμνο που είναι το χωριό μου. Αυτό μόνο".

Οπως είπε ο "Πετρακογιάννης" μετά το 1-1 ανάμεσα στον ΟΦΗ και το Λεβαδειακό "για εμάς κάθε βαθμός είναι πολύ σημαντικός όταν έχουμε απέναντι μας μια πολύ καλή ομάδα και δύσκολη έδρα. Μέσα μου δεν ήθελα το πρώτο παιχνίδι να είναι εδώ μέσα. Ήρθε ένα καλό αποτέλεσμα και είμαστε ακόμα ζωντανοί».

Ο Γιάννης Πετράκης ανέφερε για την υποδοχή των φιλάθλων του ΟΦΗ:  «Είμαι χαρούμενος που είμαι στην πατρίδα μου και βλέπω φίλους, συμπατριώτες, ανεξάρτητα που έρχομαι σαν αντίπαλος. Μπράβο στα παιδιά για την προσπάθεια που έκαναν. Στο μεγαλύτερο διάστημα του αγώνα ελέγχαμε τον αγώνα, ήμασταν πολύ ανταγωνιστικοί και κάναμε καθαρότερες ευκαιρίες από τον ΟΦΗ. Θα μπορούσαμε να είχαμε κερδίσει. Στο τέλος ο βαθμός είναι σημαντικός στην προσπάθεια. Θέλω να πω και κάτι άλλο. Δεν υπάρχει ποτέ καθοδήγηση για καθυστερήσεις. Ούτε και σήμερα. Ούτε θα υπάρξει. Ποτέ. Καμιά φορά το αίσθημα της αυτοσυντήρησης. Είναι κάτι που δεν μου αρέσει και το κλείνω εδώ. Εύχομαι στον ΟΦΗ καλή συνέχεια, αισθάνομαι τυχερός που έχω υπηρετήσει τον ΟΦΗ. Στο ποδόσφαιρο έχουμε πάρα πολλές χαρές και πολλές στενοχώριες. Ενα από τα πιο σημαντικά πράγματα είναι αυτό που βίωσα, το χειροκρότημα του κόσμου.  Έχουμε πίστη για την παραμονή. Γι' αυτό και είμαστε εδώ, αλλιώς δεν θα ήμασταν εδώ. Τώρα που δεν έχει πρωτάθλημα για 2 εβδομάδες είναι ευκαιρία να δουλέψουμε".

 

Δείτε παρακάτω σε VIDEO τις δηλώσεις του.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η νέα γκέλα του ΟΦΗ με τον Λεβαδειακό (VIDEO)

 

Ο (λίγος) κόσμος που βρέθηκε στο γήπεδο του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Λεβαδειακό, αποδοκίμασε μετά το 1-1, για την εικόνα της ομάδας, η οποία στα τελευταία παιχνίδια δεν είναι καλή.

Ο Βάλντας Νταμπράουσκας, κλήθηκε να σχολιάσει τις αποδοκιμασίες των φιλάθλων, στην συνέντευξη τύπου.

Ακόμη, ο Νταμπράουσκας διαφώνησε με τις ερωτήσεις των δημοσιογράφων για το αμυντικό σύστημα που επέλεξε, για το γγονός ότι οι αντίπαλοι φαίνεται να έχουν διαβάσει το σύστημα του ΟΦΗ, αλλά και για την έλλειψη κινήτρου, στους παίκτες του.

Για τις αποδοκιμασίες: "ο κόσμος φωνάζει το όνομά σου όταν κερδίζεις. Οταν χάνουμε δεν είναι ευχαριστημένοι και πρέπει να το σεβαστούμε αυτό. Δεν είναι μία εύκολη σεζόν για εμάς. Για τρεις μήνες υπήρχαν στιγμές που ανεβαίναμε, αλλά τις τελευταίες δύο αναμετρήσεις δεν ήταν τα καλύτερα παιχνίδια που έχουμε παίξει. Καταλαβαίνω τον κόσμο, το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να συνεχίσουμε και να δουλέψουμε σκληρά. Τώρα έχουμε τη διακοπή του πρωταθλήματος και πιστεύω ότι έρχεται σε κατάλληλη στιγμή γι εμάς. Θα συνεχίσουμε να παίζουμε σε κάθε παιχνίδι για τη νίκη, ασχέτως τι πιστεύει ο κόσμος. Είμαστε υπεύθυνοι για τη διάθεση του κόσμου. Να κερδίσουμε το επόμενο παιχνίδι και να επαναφέρουμε τα χαμόγελα στα πρόσωπά τους».

 Για το σύστημα:  «Oυδείς ρωτούσε γιατί παίζαμε με αυτό το σύστημα και με έναν επιθετικό όταν κάναμε καλές εμφανίσεις και παίρναμε αποτελέσματα, μετά τη διακοπή του Μουντιάλ. Ουσιαστικά παίξαμε με δύο επιθετικούς, παίξαμε κόντρα σε μία ομάδα που ήρθε προετοιμασμένοι. Η προσπάθειά μας ήταν να παίξουμε επιθετικά, με τους Μπαλογιάννη, Μπάκιτς, Ντίκο, Λάρσον και Τοράρινσον. Στη μεγαλύτερη διάρκεια ήμασταν στο επιθετικό μισό του γηπέδου. Στις μεταγραφές πήραμε 4 παίκτες. Μπάκιτς ξεκινάει σχεδόν σε κάθε παιχνίδι. Ο Φελίπε τραυματίστηκε. Οι άλλοι δύο ποδοσφαιριστές είχαν τις ευκαιρίες τους. Ολοι γενικώς είχαν τις ευκαιρίες τους. Κάθε μέρα έχουμε προπονήσεις και δεν είμαι εχθρός του εαυτού μου, κάθε εβδομάδα διαλέγω τους παίκτες πιστεύω πως είναι οι καταλληλότερα προετοιμασμένοι για το παιχνίδι. Καταλαβαίνω την ενόχληση, όταν δεν παίρνεις αποτελέσματα όλοι σκέφτονται πως πρέπει να κάνουν κάτι διαφορετικό από αυτό που κάνουμε. Αν σήμερα παίζαμε με διαφορετικό σύστημα, αλλά είχαμε το ίδιο αποτέλεσμα, θα με ρωτούσατε γιατί άλλαξα το σύστημα. Την προηγούμενη εβδομάδα έπαιξαν άλλοι παίκτες, πιο επιθετικογενείς, αλλά δεν μας βγήκε. Η δουλειά μου είναι να βρίσκω λύσεις. Πάντα προσπαθούμε να παίζουμε επιθετικά, αλλά πρέπει να καταλάβετε ότι δεν παίζουμε απέναντι σε κούκλες. Καταλαβαίνω ότι υπάρχει απογοήτευση. Είχαμε την κατοχή, είχαμε περισσότερα σουτ από τον αντίπαλο, αλλά κατά τη γνώμη μου πρέπει να συζητήσουμε για την ικανότητα να δημιουργήσουμε ευκαιρίες και όχι για το αν παίζουμε επιθετικό ποδόσφαιρο".

Για τις λίγες φάσεις και τα γκολ στο Γεντί Κουλέ: "Ένας από τους λόγους που δεν έχουμε τα αποτελέσματα που θέλουμε και δεν σκοράρουμε συχνά είναι ότι δεν δημιουργούμε πολλές φάσεις. Όλη τη χρονιά γι αυτό δουλεύουμε. Είναι ένα πρωτάθλημα που το πιο σημαντικό είναι να σκοράρεις πρώτος. Εχετε δει ότι όταν σκοράρουμε πρώτοι, κερδίζουμε. Ο Λεβαδειακός περίμενε την ευκαιρία του, ήταν δύσκολο για εμάς να βρούμε φάσεις απέναντι σε μία μαζική άμυνα. Είναι ένα γενικό πρόβλημα, το δουλεύουμε στις προπονήσεις, αλλά έως τώρα δεν το έχουμε λύσει".

Για την έλλειψη κινήτρου στους παίκτες:

"Διαφωνώ απόλυτα με το θέμα του κινήτρου. Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας και στη διάρκεια του παιχνιδιού όλοι προσπαθούν σκληρά και δίνουν τα πάντα. Δεν πιστεύω ότι τίθεται θέμα προσπάθειας".

 

Δείτε παρακάτω σε VIDEO τις δηλώσεις του.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Η νέα γκέλα του ΟΦΗ με τον Λεβαδειακό

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi