Με τον ΠΑΟΚ εντός έδρας, στις 2 Απριλίου, θα ξεκινήσει τα πλέι-οφ της Α' Εθνικής ποδοσφαίρου γυναικών, η ομάδα του ΟΦΗ.
Εντός έδρας ξεκινάει και ο Εργοτέλης, με αντίπαλο τα Τρίκαλα.
Στα πλέι-οφ, 6 ομάδες, οι τρείς πρώτες απο το Νότο και οι τρείς πρώτες απο το Βορρά, θα διεκδικήσουν τον τίτλο.
ΟΦΗ, Εργοτέλης, ΡΕΑ, απο το Νότο.
ΠΑΟΚ. Λάρισα και Τρίκαλα, απο τον Βορρά.
Οι ομάδες θα κουβαλήσουν την βαθμολογία απο την κανονική διάρκεια του πρωταθληματος.
Αναλυτικά το πρόγραμμα των πλέι-οφ μετά την κλήρωση της Παρασκευής.
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΩΝ ΠΛΕΪ ΟΦ
1η αγωνιστική (2/4)
Εργοτέλης – Τρίκαλα
ΟΦΗ – ΠΑΟΚ
ΡΕΑ – Λάρισα
2η αγωνιστική (23/4)
Τρίκαλα – ΡΕΑ
ΠΑΟΚ – Εργοτέλης
Λάρισα – ΟΦΗ
3η αγωνιστική (30/4)
Εργοτέλης – Λάρισα
ΡΕΑ – ΠΑΟΚ
ΟΦΗ – Τρίκαλα
4η αγωνιστική (7/5)
ΠΑΟΚ – ΡΕΑ
Λάρισα – Εργοτέλης
Τρίκαλα – ΟΦΗ
5η αγωνιστική (14/5)
Εργοτέλης – ΠΑΟΚ
ΟΦΗ – Λάρισα
ΡΕΑ – Τρίκαλα
6η αγωνιστική (20/5)
Τρίκαλα – Εργοτέλης
ΠΑΟΚ – ΟΦΗ
Λάρισα – ΡΕΑ
Για τα παιχνίδια επιβίωσης του ΟΦΗ στα play out της Volley League, μίλησε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, ο αθλητής του ΟΦΗ Στάθης Αραμπόπουλος.
Ο ΟΦΗ για να πετύχει την σωτηρία του, για 4η χρονιά στην μεγάλη κατηγορία του Ελληνικού βόλεϊ, θα πρέπει να βάλει μια ομάδα απο κάτω και ο πιο προσιτός αντίπαλος, είναι η Αθλος Ορεστιάδας, με τον οποίο έχει διαφορά 5 πόντων και καλείται να την ανατρέψει στα 6 παιχνίδια των πλέι-άουτ.
Για το λόγο αυτό, η αναμέτρηση του ΟΦΗ στην Ορεστιάδα (Σάββατο 25/3, 7μμ), στην πρώτη αγωνιστική των πλέι-άουτ, έχει το χαρακτηρα του αγώνα της χρονιάς.
Είναι αυτό που λέμε, παιχνίδι ζωής ή θανάτου.
Σε αυτό συμφωνεί ο Στάθης Αραμπόπουλος. Οπως λέει "είναι και για δυο ομάδες παιχνίδι ζωής ή θανάτου. Για μας ακόμα περισσότερο, γιατί είμαστε πίσω 5 πόντους. Ο κύριος στόχος μας, είναι να φτάσουμε την Ορεστιάδα, για να μείνουμε στην κατηγορία. Χρειαζόμαστε τη νίκη,για να μειώσουμε την απόσταση. Μετά έχουμε τρία εντός έδρας παιχνίδια και την ευκαιρία να προσπεράσουμε τον Αθλο" τονίζει ο ακραίος του ΟΦΗ.
Ο ΟΦΗ κέρδισε πριν απο μερικές εβδομάδες τον Αθλο, με 3-0 σετ στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου. Αυτο το παιχνίδι όμως, στην Ορεστιάδα, θα είναι διαφορετικό.
Οπως λέει ο Αραμπόπουλος "το όπλο μας είναι το σέρβις μας. Αν είμαστε καλοί σε αυτό θα κερδίσουμε. Το κλειδί στο παιχνίδι, πιστεύω ότι θα είναι το σέρβις. Με τον Πήγασο, είχαμε πολλά χαμένα σερβίς, γιατί ο Πήγασος, έχει πολύ καλή υποδοχή και ρισκάραμε. Είχαμε εντολή, να πιέσουμε στο σέρβις και χασαμε πολλά, είναι λογικό. Ο Πήγασος έχει πολύ καλύτερη υποδοχή απο τον Αθλο. Πιστεύω ότι αν είμαστε καλοί στον τομέα αυτόν, θα κερδίσουμε το παιχνίδι".
Για το αν οι παίκτες του ΟΦΗ, πιστεύουν ότι μπορούν να κάνουν την ανατροπή που επιδιώκουν, ο αθλητής της κρητικής ομάδας, τονίζει ότι "'έχουμε πίστη ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε. Ο ένας προσπαθεί να παρασύρει τον άλλο, στα αποδυτήρια. Δεν έχουμε άλλα περιθώρια, για να μείνουμε στην κατηγορία. Χρειαζόμαστε νίκες.
Πιστεύω πως θα τα καταφέρουμε. Πάμε παιχνίδι με παιχνίδι δεν γίνεται διαφορετικά".
Για το τι έφταιξε και ο ΟΦΗ βρίσκεται σε αυτό το σημείο, ο Αραμπόπουλος, τονίζει ότι "είχαμε ατυχίες. Δεν μας βγήκαν κάποια πράγματα, με κάποιους παίκτες.Αλλάξαμε την ομάδα τον Δεκέμβριο και με τα νέα παιδιά, που ήρθαν έχουμε δείξει ένα άλλο πρόσωπο. Μας εχει λείψει η ουσία και οι βαθμοί και έχουμε οδηγηθεί εδώ".
Για τη μεταγραφή του Τζιουμάκα, ο Αραμπόπουλος, ανέφερε ότι "ήταν έκπληξη για μας που ήρθε ο Γιώργος Τζιουμάκας. Ανέβασε το πρεστίζ της ομάδας, Με ένα τέτοιο παίκτη δίπλα σου, ανεβαίνουν όλα, στην ομάδα. Ελπίζω τελικά να τα καταφέρουμε".
Για το φετινό πρωτάθλημα και τα προγνωστικά του για τον τίτλο, τόνισε ότι "όλα είναι ανοιχτά για τον τίτλο. Ο Ολυμπιακός είναι ανεβασμένος μετά την κατάκτηση του Challenge Cup. ΠΑΟ και ΠΑΟΚ είναι πολύ κοντά, θα γίνει μάχη. Ο Μίλωνας, είναι η έκπληξη του πρωταθλήματος, μπήκε στην τετράδα και άφησε έξω το Φοίνικα.
Ολη τη διάρκεια του πρωταθλήματος είχε σταθερή πορεία. Κέρδισε τον Παναθηναϊκό και έκανε εντυπωσιακές εμφανίσεις. Γενικά, είναι το καλύτερο πρωτάθλημα των τελευταίων ετών. Δεν έπαιξαν ρόλο τα μπάτζετ. Είδαμε ομάδες όπως ο Πήγασος, ο Αθλος, η Κηφισιά, πήραν πόντους απο μεγάλες ομάδες".
Για την δική του παρουσία στον ΟΦΗ και την διαμονή στο Ηράκλειο, ο Στάθης Αραμπόπουλος, ανέφερε πως "για μένα όλα θα ήταν υπέροχα, αν η πορεία της ομάδας ήταν καλύτερη.Μου αρέσει πολύ η πόλη. Προσπαθώ να δώσω και εγώ το 100% και να βάλω το λιθαράκι μου στη σωτηρία της ομάδας".
Ακούστε παρακάτω την συνέντευξη του Στάθη Αραμπόπουλου, στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1.
Οι κλήσεις αθλητριών του ΟΦΗ στην Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου γυναικών, συνεχίζονται.
Δύο ακόμη αθλήτριες της ομάδας του ΟΦΗ, που αγωνίζεται στην Α' Εθνική ποδοσφαίρου γυναικών κλήθηκαν στην γαλανόλευκη.
Πρόκειται για τις Ιωάννα Χαμαλίδου και Μαρία Πατερνα, οι οποίες θα συμμετάσχουν σε Διεθνείς Φιλικούς Αγώνες της Εθνικής Ομάδας Γυναικών με την
αντίστοιχη της Κροατίας το διάστημα από 4-10/04/2023.
Να σημειωθεί ότι, συνολικά 4 αθλήτριες της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, έχουν κληθεί στα εθνικά συγκροτήματα το τελευταίο διάστημα.
Είχαν προηγηθεί οι κλήσεις της 18χρονης Αγγελικής Κουκουλάκη για συμμετοχή στο επίσημο τουρνουά UEFA WU19 Round 2 της Εθνικής Ομάδας Νεανίδων στην Iταλία, το διάστημα από 03-12/04/2023.
Και η κλήση της 16χρονης Παρασκευής Κωνιωτάκη, για επίσημο τουρνουά UEFA WU17 Round 2 της Εθνικής Ομάδας Κορασίδων στην Λιθουανία, το διάστημα από 20/03-31/03/2023.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, συγχαίρει για μια ακόμη φορά και τις τέσσερις αθλήτριες και τους εύχεται καλή επιτυχία, στις συμμετοχές τoυς, με την γαλανόλευκη.
Να σημειωθεί ότι ενεργεία διεθνείς με τις Εθνικές ομάδες είναι και δυο ακόμη αθλήτριες του ΟΦΗ, η Rybasnka (Σλοβακία) και η Kalaberova (Σλοβακία).