Την πρόκριση στους τελικούς του πρωταθλήματος Κρήτης (Β' Εθνική) γυναικών, εξασφάλισε και μαθηματικά η γυναικεία ομάδα βόλει του ΟΦΗ, η οποία θα διεκδικήσει και φέτος, το πρωτάθλημα Κρήτης.
Η ομάδα του ΟΦΗ, κέρδισε στο εξ αναβολής παιχνίδι τον ΓΑΣ Μεσσαράς με 3-0 σετ (25-19, 25-10, 25-18) και προκρίθηκε στα τελικά όπου θα αντιμετωπίσει την ομάδα του Κύδωνα, σε δυο παιχνίδια μέσα και έξω.
Ετσι, το τελευταίο παιχνίδι των γυναικών του ΟΦΗ με τον Πήγασο (Κυριακή 26/3, 7μμ) δεν έχει βαθμολογική σημασία.
Η σύνθεση του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον ΓΑΣ Μεσσαράς: Φανιουδάκη Ελ, Πρινιωτάκη, Φανιουδάκη Ν, Λούπη, Καλουτσάκη, Φραγκιαδου, Κοζωνάκη, Πιτσούλη, Παπουλίδου,Πετροπούλου,Μπελενιώτη, Ματαλλιωτάκη, Δόσπρα.
Στο μεταξύ, ο ΟΦΗ και στην κατηγορία των κορασίδων, στοχεύει σε πρόκριση στον τελικό, για να διεκδικήσει το πρωτάθλημα Κρήτης.
Την 1η Απριλίου στα Χανιά, θα γίνει η ρεβάνς με τον Κύδωνα.
Ο ΟΦΗ έχει κερδίσει 3-0 στο πρώτο παιχνίδι και χρειάζεται ένα σετ για να πάρει την πρόκριση στον τελικό, όπου έχει ήδη προκριθεί ο Πήγασος.
Αν περάσουν και οι κορασίδες του ΟΦΗ στον τελικό, τότε ο ΟΦΗ φέτος θα έχει 3/3 στα κορίτσια, μαζί με την κατηγορία Νεανίδων, στην οποία ήδη έχει κατακτήσει το πρωτάθλημα Κρήτης.
Όλα αυτά δείχνουν, την δυναμική που έχει αποκτήσει το βόλει του ΟΦΗ στα κορίτσια, σε όλες τις κατηγορίες.
Την ήττα με 3-2 σετ, μετά απο ένα συγκλονιστικό παιχνίδι που κρίθηκε στα 5 σετ, γνώρισε η ομάδα Νεανίδων του ΟΦΗ, απο την Δεξαμενή Μεταμόρφωσης, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Κ20, που διεξάγεται στο κλειστό γυμναστήριο Μεταμόρφωσης στην Αθήνα.
Ο ΟΦΗ κόντραρε στα ίσια, την ομάδα που διοργανώνει τους αγώνες, μέσα στην έδρα της, αλλά τελικά γονάτισε στο ται-μπρέικ με 13-15.
Κομβικό για την εξέλιξη του αγώνα, το τρίτο σετ, το οποίο ο ΟΦΗ έχασε με 27-29, μετά απο μεγάλη μάχη.
Σε κάθε περίπτωση, τα κορίτσια του Νίκου Προύφα, οι πρωταθλήτριες Κρήτης, έδειξαν το υψηλό επίπεδο τους. απέναντι σε μια ισχυρή ομάδα.
Γ. Κορτς
Δείτε παρακάτω το παιχνίδι
Την ήττα με 3-1 σετ γνώρισε η ομάδα Νεανίδων του ΟΦΗ, απο τον Ολυμπιακό στο κλειστό γυμναστήριο της Μεταμόρφωσης, για την 2η αγωνιστική του Πανελλήνιου πρωταθλήματος Κ20, που διεξάγεται στην Αθήνα.
Η πρωταθλήτρια Κρήτης, ομάδα του ΟΦΗ, έκανε μαχητική εμφάνιση, πάλεψε όλα τα σετ με τον Ολυμπιακό και κέρδισε τις εντυπώσεις.
Tα κορίτσια του Νίκου Προύφα, βρέθηκαν να χάνουν με 2-0 απο τον Ολυμπιακό, αλλά βρήκαν το σθένος να πάρουν το τρίτο σετ, να μειώσουν σε 2-1 και να ξαναμπούν στο παιχνίδι.
Στο τέταρτο σετ, έγινε μάχη, αλλά ο Ολυμπιακός ήταν καλύτερος στα κρίσιμα σημεία και πήρε το σετ και τη νίκη.
Τα σετ: 25-22, 25-20, 15-25, 25-19.
Γ.Κορτς
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Ολυμπιακό.