Μια πρόκριση και ένα αποκλεισμό, σημείωσε η υδατοσφαίριση του ΟΦΗ, στην πρώτη φάση του Πανελλήνιου πρωταθλήματος Εφήβων-Νεανίδων Κ17 που έγινε στα Χανιά.
Η έκπληξη ήρθε απο τα κορίτσια του ΟΦΗ, που πήραν την πρόκριση στην Β' φάση, ενώ τα αγόρια δυστυχώς αποκλείστηκαν.
Τα κορίτσια της Μαίρης Παλληκαράκη, κατέλαβαν την τρίτη θέση στον όμιλο Κρήτης και προκρίθηκαν μαζί με Χανιά και Ρέθυμνο.
Παρά τις απουσίες τους λόγω μαθητικών υποχρεώσεων, τα κορίτσια του ΟΦΗ κέρδισαν την Ηλιούπολη με 8-5 και ηττήθηκαν απο Χανιά (27-3) και Ρέθυμνο (7-17), αλλά συνεχίζουν στην επόμενη φάση.
Σε ότι αφορά στην πρόκριση των κοριτσιών του ΟΦΗ στην επόμενη φάση, η προπονήτρια του ΟΦΗ Μαίρη Παλληκαράκη, ανέφερε ότι "αν και πήγαμε στα Χανιά με μόλις 9 αθλήτριες λόγω απουσιών για μαθητικές υποχρεώσεις, τα κορίτσια έδωσαν τον καλύτερο τους εαυτό. Εχουμε καλό υλικό στις μικρές ηλικίες των κοριτσιών και αυτό μας κάνει να αισιοδοξούμε για το μέλλον" ανέφερε.
Οι έφηβοι του ΟΦΗ, κέρδισαν το Ρέθυμνο (18-5), αλλά ηττήθηκαν απο Χανιά (12-3) και Ηλυσιακό (10-8). Δυο ομάδες πήραν την πρόκριση στην επόμενη φάση και προκρίθηκαν Χανιά και Ηλυσιακός. Οι έφηβοι του ΟΦΗ κατέλαβαν την τρίτη θέση.
Ο προπονητής της Κ17 των Εφήβων του ΟΦΗ, Νίκος Γιακουμάκης, ανέφερε για την προσπάθεια των αθλητών του ΟΦΗ, ότι "τα παιδιά παλέψανε όλα τα παιχνίδια για την πρόκριση μέχρι και το τελευταίο δευτερόλεπτο. Χάσαμε την πρόκριση με τον Ηλυσιακό. Χάναμε 6-2 και το κάναμε 7-7, αλλά, τελικά ηττηθήκαμε 10-8. Είμαι ευχαριστημένος απο την προσπάθεια. Θέλαμε να περάσουμε, αλλά πήραμε εμπειρίες".
Το ρόστερ των κοριτσιών (Κ17) του ΟΦΗ: Καλλέργη Ειρήνη, Κώστογλου Μαρία, Πιταροκοίλη Ρούσσα, Σαββάκη Μαρία, Ροβυθάκη Ευτυχία, Κώστογλου Ραφαέλα, Γιανναδάκη Αντωνία, Σαββάκη Κωνσταντίνα και Κτενιαδάκη Μαριτίνη.
Το ρόστερ των αγοριών (Κ17) του ΟΦΗ: Κόρογλου, Βασιλάκης, Πακιουφάκης, Ζαχαράκης, Λαμπράκης, Κεφαλογιάννης, Πετυχάκης, Ξειδιανάκης, Φανουράκης, Βάλσαμος, Καλλέργης, Ρομπογιαννάκης, Λασηθιωτάκης, Πολίτης και Πατούνας.
Τις αποστολές του ΟΦΗ, στα Χανιά, συνόδευσαν οι προπονητές Φιτσανάκης Κώστας, Γιακουμάκης Νίκος και Παλληκαράκη Μαίρη και οι έφοροι Καλλέργης Μανόλης, Πολίτης Γιάννης, Σαλούστρου Στέλλα και Μανουσουδάκη Ρούσα. Επίσης παρών το μέλος του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιάννης Αρώνης.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα:
NEANIΔΩΝ
1η αγωνιστική
ΝΟ Ρεθύμνου-ΝΟ Χανίων 5-25
ΟΦΗ-Ηλιούπολη 8-5
2η αγωνιστική
ΝΟ Ρεθύμνου-Ηλιούπολη 15-6
ΝΟ Χανίων-ΟΦΗ 27-3
3η αγωνιστική
Ηλιούπολης-ΝΟ Χανίων 1-22
ΟΦΗ-ΝΟ Ρεθύμνου 7-17
Βαθμολογία
1.ΝΟ Χανίων 9
2.ΝΟ Ρεθύμνου 6
3.ΟΦΗ 3
------------------
4.Ηλιούπολη 0
ΕΦΗΒΩΝ
1η αγωνιστική
ΝΟ Χανίων-ΟΦΗ 12-3
ΝΟ Ρεθύμνου-Ηλυσιακός 5-9
2η αγωνιστική
ΝΟ Χανίων-Ηλυσιακός 13-4
ΟΦΗ-ΝΟ Ρεθύμνου 18-5
3η αγωνιστική
Ηλυσιακός-ΟΦΗ 10-8
ΝΟ Ρεθύμνου-ΝΟ Χανίων 5-17
Η Βαθμολογία
ΝΟ Χανίων 9
Ηλυσιακός 6
-------------------------
ΟΦΗ 3
ΝΟ Ρεθύμνου 0
Αρωμα ΟΦΗ, θα έχει η ετήσια "ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΣΤΙΒΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ", που διοργανώνει η Ε.Α.Σ. Σ.Ε.Γ.Α.Σ. στο πλαίσιο των εκδηλώσεων για το RunGreece Ηράκλειο, το Σάββατο 1 Απριλίου ώρα 18.00 στο Ηράκλειο, στο ξενοδοχείο Atlantis.
Αρκετοί αθλητές του ΟΦΗ, που πρωταγωνίστησαν στον κλασσικό αθλητισμό σε Πανελλήνιο επίπεδο, θα είναι μεταξύ των τιμώμενων προσώπων της εκδήλωσης.
Πρόκειται για αθλητές και αθλήτριες που κατέκτησαν 1η- 3η νίκη στα πανελλήνια πρωταθλήματα του 2022 ή συμμετείχαν σε διεθνείς αγώνες με τις εθνικές μας ομάδες, καθώς και όσοι από τους προπονητές τους γυμνάζουν τους τιμώμενους αθλητές – αθλήτριες τους.
Η Γιορτή του Στίβου της Κρήτης διεξάγεται με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κρήτης και του Δήμου Ηρακλείου.
Αναλυτικά οι αθλητές του ΟΦΗ, που θα βραβευθούν στην Γιορτή του Στίβου της Κρήτης:
• ΑΠΟΣΤΟΛΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (2005): για τη 2η θέση στη Σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ20 Ανδρών-Γυναικών.
• ΑΣΤΡΙΝΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ (2005): για τη 2η θέση στη Σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ20 Ανδρών-Γυναικών.
• ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΑΚΗ ΜΑΡΙΑ (2005): για τη 2η θέση στη Σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ20 Ανδρών-Γυναικών.
• ΣΤΕΦΑΝΟΥΔΑΚΗ ΚΑΛΛΙΟΠΗ (2005): για τη 2η θέση στη Σκυταλοδρομία 4Χ400m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ20 Ανδρών-Γυναικών.
• ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ (2007): για την 1η θέση στο Άλμα σε μήκος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 Αγοριών-Κοριτσιών.
• ΜΑΓΟΥΛΑΚΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ (2008): για τη 2η θέση στον Ακοντισμό στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 Αγοριών-Κοριτσιών.
• ΜΑΝΙΟΥ ΑΦΡΟΔΙΤΗ (1998): για τη 2η θέση στον Ακοντισμό στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών.
• ΠΕΡΔΙΚΗ ΑΘΗΝΑ (2003): για την 3η θέση στο Πένταθλο στο 36ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου Ανδρών-Γυναικών.
• ΣΕΡΑΦΕΙΜΙΔΗ ΜΑΡΙΑ (2007): για την 3η θέση στα 80m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 Αγοριών-Κοριτσιών.
• ΤΖΑΤΖΑΡΑΚΗΣ ΜΑΡΙΟΣ-ΑΡΗΣ (2007): για την 3η θέση στο Άλμα σε μήκος στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 Αγοριών-Κοριτσιών.
• ΤΟΧΤΑΜΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ (2005): για την 1η θέση στη Δισκοβολία στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ18 Ανδρών-Γυναικών.
• ΤΣΑΜΟΥΔΑΚΗΣ ΖΑΧΑΡΙΑΣ (1996): για τη 2η θέση στα 5000m. Βάδην στο 36ο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου Ανδρών-Γυναικών.
• ΠΑΠΑΜΑΤΘΑΙΑΚΗ ΙΩΑΝΝΑ (2007): για την 1η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ200m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 Αγοριών-Κοριτσιών.
• ΒΕΝΕΡΗ ΑΡΕΤΗ (2007): για την 1η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ200m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 Αγοριών-Κοριτσιών.
• ΣΕΡΠΕΤΣΙΔΑΚΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ (2007): για την 1η θέση στη σκυταλοδρομία 4Χ200m. στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κ16 Αγοριών-Κοριτσιών.
• ΧΑΡΑΛΑΜΠΑΚΗΣ ΣΑΒΒΑΣ (2005): για τη συμμετοχή του στο Άλμα Τριπλούν στη Διεθνή Συνάντηση Ελλάδας-Κύπρου Κ18.
Συγχαρητήρια στους "Κρήτες" για την ζεστή ομιλίτικη βραδιά που διοοργάνωσαν, έδωσε με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
"ο κόσμος του ΟΦΗ ήταν εκεί, για να στηρίξει την προσπάθεια που κάνουν οι "Κρήτες", ένα ζωντανό κύτταρο του ΟΦΗ μας. Τραγουδήσαμε, χορέψαμε, φωνάξαμε συνθήματα, για τον ΟΦΗ μας!" αναφέρει μεταξύ άλλων στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, μέλη του Δ.Σ. του οποίου ήταν στη εκδήλωση, όπως και η γυναικεία ποδοσφαιρική ομάδα του συλλόγου.
Στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, αναφέρει:
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα ήθελε να συγχαρεί την Πανελλήνια Λέσχη Φίλων ΟΦΗ Κρήτες 4, Θοδωρής Παπαδόπουλος, για την εκδήλωση που διοργάνωσε την Παρασκευή 17 Μαρτίου, στο κέντρο "Ζέφυρος", στην Αμμουδάρα.
Παρά την κακοκαιρία και την δυνατή βροχή, ο κόσμος του ΟΦΗ ήταν εκεί, για να στηρίξει την προσπάθεια που κάνουν οι "Κρήτες", ένα ζωντανό κύτταρο του ΟΦΗ μας.
Τραγουδήσαμε, χορέψαμε, φωνάξαμε συνθήματα, για τον ΟΦΗ μας!
Ο σύλλογος μας, χρειάζεται τέτοιες εκδηλώσεις!
Σαν Ερασιτέχνης ΟΦΗ, ήμασταν εκεί, όπως και η γυναικεία ποδοσφαιρική ομάδα του συλλόγου.
Οφείλουμε να συγχαρούμε τους διοργανωτές για αυτήν την εξαιρετική ομιλίτικη βραδιά.
Και του χρόνου!