Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Καταξιιωμένοι επαγγελματίες προπονητές, θα στελεχώσουν το μεγάλο καλοκαιρινό καμπ, που διοργανώνει ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, για παιδιά ηλικίας 6-14 ετών, απο τις 19 Ιουνίου μέχρι και τα τέλη Αυγούστου, στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου.
Στην προπονητική ομάδα, του καμπ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εντάχθηκε και ο Ομοσπονδιακός προπονητής Χάντμπολ Παύλος Ποτουρίδης, ο οποίος θα διδάξει στα μικρά παιδιά, τα μυστικά του χάντμπολ και του μπιτς χάντμπολ.
Να σημειωθεί, ότι, το άθλημα του Χάντμπολ, είναι ένα απο τα αθλήματα που ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, θέλει να εντάξει στην οικογένεια του και ήδη έχουν γίνει τα πρώτα βήματα.
Συντονιστής της προπονητίκής ομάδας, αναγνωρισμένων προπονητών, με εμπειρία και εξειδίκευση στα αθλήματα τους, που θα στελεχώσουν το καμπ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, θα είναι ο διακεκριμένος προπονητής υδατοσφαίρισης Κώστας Φιτσανάκης.
Ενώ στο τιμ θα είναι και ο έμπειρος προπονητής βόλει Δημήτρης Ζλατιλίδης.
Στο καμπ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, παιδιά ηλικίας απο 6-14 ετών, θα έχουν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με όλα τα αθλήματα που καλλιεργεί ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ (βόλει, μπάσκετ, ποδόσφαιρο, στίβος, κολύμβηση, πόλο, σκάκι, πυγμαχία, αρση βαρών, τροχοσανίδα), αλλά και άλλα σπορ (όπως πχ το χαντμπολ) και να διαμορφώσουν μια συνολική εικόνα, για όλα τα αθλήματα.
Το πρόγραμμα του καμπ, που θα ανακοινωθεί τις επόμενες ημέρες σε συνέντευξη τύπου, θα φιλοξενήσει και άλλες δράσεις, μέσα απο ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα αθλητισμού και διασκέδασης των παιδιών, με αθλητικές και κοινωνικές δράσεις, αλλά και θέματα παιδαγωγικού χαρακτήρα.
Ο προεγγραφές για το καμπ του Ερασιτέχνη ΟΦΗ έχουν ξεκινήσει και πληροφορίες μπορείτε να λαμβάνετε στο τηλέφωνο 2810-311525 (γραφεία Ερασιτέχνη ΟΦΗ, οδός Ισαυρων 93, Καμίνια).
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, προχωράει αγαπημένος, σαν μια οικογένεια, με στόχο, μέσα στις δύσκολες οικονομικές συνθήκες της εποχής, να κρατάει ψηλά τη σημαία του συλλόγου!
Το οικογενειακό κλίμα, που επικρατεί στο Αθλητικό Σωματείο, επιβεβαιώθηκε για μια ακόμη φορά, στο δείπνο που παρέθεσαν στα μέλη του Δ.Σ. οι εορτάζοντες Κώστας Καζανάκης (αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ) και Κώστας Ζερβάκης (Γενικός Αρχηγός Ερασιτέχνη ΟΦΗ).
Αμέσως μετά, την τακτική συνεδρίαση της Δευτέρας (22/5), στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, οι εορτάζοντες, είχαν προγραμματίσει μια υπέροχη βραδιά, για το...κέρασμα!
Στην όμορφη παρέα, προστέθηκε και το επίτιμο μέλος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Λευτέρης Αυγενάκης, με τον υιό του Κωνσταντίνο.
Τα συγχαρητήρια στον Ηρακλειώτη βουλευτή και φίλο του ΟΦΗ, για την δυναμική πρωτιά στις εκλογές, έπεσαν βροχή.
Να σημειωθεί, ότι, η εορταστική βραδιά συνέπεσε με τον ένα χρόνο που συμπλήρωσε η νέα διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, η οποία εξελέγη στις 16 Μαίου του 2022.
"Να έχουμε την υγειά μας και να συνεχίσουμε δυναμικά και τα επόμενα χρόνια" είχε αναφέρει νωρίτερα στην συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου, ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης.
"Είμαστε μια δυνατή και αγαπημένη ομάδα και έτσι θα συνεχίσουμε" πρόσθεσε ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Καζανάκης.
"Μια υπέροχη οικογενειακή βραδιά για το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ. Ευχαριστούμε τους εορτάζοντες Κώστα Καζανάκη και Κώστα Ζερβάκη, για το εξαιρετικό τραπέζι και το κέρασμα!
Στην παρέα μας και το επίτιμο μέλος του σωματείου μας Λευτέρης Αυγενάκης, τον οποίο και συγχαίρουμε για την δυναμική επανεκλογή και την πρωτιά στις εκλογές!
Το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ συμπλήρωσε 1 χρόνο διοίκησης!
Συνεχίζουμε αγαπημένοι και ενωμένοι, για το καλό του ΟΦΗ μας και σας θέλουμε όλους δίπλα μας, στο δύσκολο έργο μας!" ανέφερε στην ανακοίνωση του, για την όμορφη βραδιά, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.