Για δεύτερη συνεχόμενη αγωνιστική, ο Γιούχτας δεν πανηγυρίζει τη νίκη, στα μπαράζ ανόδου στην Σούπερ Λίγκ 2.
Η ομάδα των Αρχανών, έμεινε στο 1-1 με τον Τηλυκράτη Λευκάδας, αλλά παραμένει σε θέση ανόδου, καθώς απο τους 5 πρωταθλητές που μετέχoυν στα μπαράζ ανεβαίνουν οι 4 (ίσως και οι πέντε).
Ο Γιούχτας, έμεινε πίσω στο σκορ στο 61' απο τον Ζδράβο (0-1), αλλά κατάφερε να ισοφαρίσει στο 67' με μια φανταστική γυριστή κεφαλιά του Ρενάτο Γκίνη (1-1).
Στο υπόλοιπο του αγώνα, ο Γιούχτας, πίεσε για το γκολ, αλλά δεν τα κατάφερε.
Δείτε παρακάτω δηλώσεις και τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Διαιτητής: Αλατσάκης (Πειραιά)
Βοηθοί: Καφεσάκης (Λασιθίου), Κοκοτάκης (Λασιθίου)
4ος διαιτητής: Κυριακίδης (Λασιθίου)
Γιούχτας (Σουργιάς): Κόλλιας, Ψαρράς, Τζανής, Δωματάς (79′ Δασκαλάκης), Αργκιλέσι (71′ Κοντογιάννης), Βρεττός (90+1′ Στακάκης), Ροβίθης, Γκίνη (90+1′ Αζίζι), Γελαδάρης, Γιαλούσης, Κίσσας.
Τηλυκράτης Λευκάδας (Παντζιαράς): Παρδαλός, Παπανίκου, Μπεκατώρος, Τακίδης, Γιαννιώτης, Τόσκα, Περιστέρης (68′ Νιφορόπουλος), Τεγούσης, Γκουντρουμπής (88′ Κατσής), Ζδράβος (88′ Κυριάκης), Εντουάρντο (79′ Σοροβός).
4η αγωνιστική – Μπαράζ ανόδου
Κυριακή 28 Μαΐου
Γιούχτας – Τηλυκράτης 1-1
(67′ Γκίνη / 61′ Ζδράβος)
Κοζάνη – Αιολικός 2-0
(8′ Βοριαζίδης, 72′ Αποστολίδης)
Ρεπό: Καμπανιακός
Βαθμολογία
1. Κοζάνη 6 (5-3)
-. Καμπανιακός* 6 (4-2)
3. Τηλυκράτης* 4 (3-3)
-. Γιούχτας* 4 (3-4)
————————————–
-. Αιολικός* 3 (2-5)
* Έχουν κάνει ρεπό.
Επόμενη (5η) αγωνιστική
Σάββατο 3 Ιουνίου
17:00 Αιολικός – Γιούχτας
17:00 Τηλυκράτης – Καμπανιακός
Ρεπό: Κοζάνη
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Πέρασε "στα ψιλά", λόγω των εκλογών και της επικαιρότητας των ημερών, ωστόσο παραείναι σημαντική σαν είδηση, ειδικά για τον αθλητισμό του τόπου.
Οπως αποκάλυψε μεταξύ άλλων, ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, στην συνέντευξη του στο Winner της τηλεόρασης Creta, μετά απο τρείς άγονους διαγωνισμούς, δημοπρατήθηκε επιτέλους το νέο κλειστό γυμναστήριο (μπάσκετ, βόλει, χάντμπολ κ.λ.π), που θα κατασκευαστεί δίπλα στο υφιστάμενο στο Λίντο (δείτε τη μακέτα).
Το κλειστό-προπονητήριο, αναμένεται να λύσει σοβαρά θέματα, που αφορούν τις ομάδες της περιοχής, καθώς ήδη το Λίντο, αναστενάζει.
Το επόμενο διάστημα, αναμένεται να πέσουν οι υπογραφές με τον ανάδοχο και να ξεκινήσουν οι εργασίες.
Αντίθετα, δεν είναι το ίδιο αισιόδοξα τα πράγματα, για τα υπόλοιπα έργα, όπως το κλειστό κολυμβητήριο, που τόσο πολύ περιμένουν τα κολυμβητικά σωματεία της πόλης.
Το έργο δεν έχει ακόμη δημοπρατηθεί και τα χρονοδιαγράμματα έχουν πέσει πολύ έξω.
"Ηθελα να κόψω αυτήν την κορδέλα, αλλά δυστυχώς γραφειοκρατικοί λόγοι δεν μας το επέτρεψαν. Θα το κάνουμε στην επόμενη 4ετία" ανέφερε χαρακτηριστικά ο Λευτέρης Αυγενάκης, ο οποίος χρέωσε τις καθυστερήσεις στις κρατικές υπηρεσίες.
Διευκρίνισε όμως, ότι παρά την μεγάλη καθυστέρηση, δεν ανησυχεί, καθώς τα χρήματα (12 εκ. ευρώ) είναι δεσμευμένα σε λογαριασμό, του Υπουργείου Αθλητισμού.
Να σημειωθεί ότι στο Λίντο, έχει σχεδιαστεί επι ημερών Αυγενάκη στο Υφυπουργείο Αθλητισμού, ένα ακόμη έργο πνοής για τον αθλητισμό του Ηρακλείου, με τη νέα κλειστή πισίνα, δίπλα στο υφιστάμενο κολυμβητήριο, αλλά και το νέο κλειστό προπονητήριο, διπλα στο Λίντο, όπως .
Το σπουδαίο πρότζεκτ προβλέπει ακόμη νέα γήπεδα τένις, πίστα σκειμπορντ, γήπεδο beach Volley και ένα μεγάλο σύγχρονο αναψυκτήριο.
Δείτε στο 39.00 της συνέντευξης Αυγενάκη στο WINNER την αναφορά του, για τη δημοπράτηση του νέου κλειστού προπονητηρίου στο Λίντο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο απολογισμός της 4ετίας στον αθλητισμό απο το Λευτέρη Αυγενάκη
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Λευτέρη Αυγενάκη, δεν θα έπαιρνα το αεροπλάνο να έρθω απο τη Θεσσαλονίκη, αν δεν ήμουν σίγουρος, ότι όχι μόνο ίδρωσες τη φανέλα, αλλά τη μάτωσες κι΄όλας!".
Αυτή η ατάκα του «χρυσού» σκόρερ της Εθνικής ομάδας Ποδοσφαίρου και Πρωταθλητή Ευρώπης στο Euro 2004, Άγγελου Χαριστέα, ήταν όλα τα λεφτά, στην κεντρική προεκλογική εκδήλωσή του, Λευτέρη Αυγενάκη, στο κλειστό του Λίντο.
Οι αναφορές αυτής της σημαντικής ποδοσφαιρικής προσωπικότητας, για τον Ηρακλειώτη Υφυπουργό Αθλητισμού, εκτόξευσαν τον ενθουσιασμό της εκδήλωσης, στα ύψη.
Γιατί ήταν τιμητικά λόγια, για τον Ηρακλειώτη Υπουργό των Σπορ, απο ένα καθαρόαιμο στέλεχος του αθλητισμού.
Ενα πρόσωπο, που έχει φέρει την Ελλάδα, στην κορυφή της Ευρώπης.
Ο Αγγελος Χαριστέας, που είναι σήμερα Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, μίλησε με ύμνους, για τον Λευτέρη Αυγενάκη και το έργο του, στον αθλητισμό την τετραετία που πέρασε.
Του έπλεξε το εγκώμιο, για τον εκσυγχρονισμό του αθλητισμού, αλλά και για την βαρύτητα που έδωσε στο Υπουργείο, όπως είπε. Για την αθλητική κουλτούρα που έφερε, τη χρηματοδότηση μέσω του Μητρώου, του επαγγελματικού και Ερασιτεχνικού αθλητισμού, ενώ τον χαρακτήρισε "παλικάρι" και του ευχήθηκε να συνεχίσει στο Υφυπουργείο Αθλητισμού, μετά τις εκλογές, καθώς όπως είπε η επόμενη τετραετία θα είναι μια μεγάλη ευκαιρία για τη χώρα, ώστε να κάνει το επόμενο βήμα.
Οπως είπε ο Χαριστέας, για τον Αυγενάκη, μέσα σε αποθέωση, στο κλειστό του Λίντο "μια απο τις πιο δύσκολες καρέκλες στη χώρα, είναι αυτή του Υφυπουργού αθλητισμού. Σαν πρώην αθλητής, έχω ζήσει πολλές καταστάσεις. Δυσάρεστες καταστάσεις, που δεν ταιριάζουν ουτε στην κουλτούρα μας, ούτε στη φιλοσοφία μας. Τα τελευταία 4 χρόνια, έδωσες Υπουργέ μια νέα βαρύτητα σε αυτό το Υπουργείο. Σε δυο άξονες, που είναι οι υποδομές και η αθλητική κουλτουρα, που θέλουμε να δώσουμε, στα παιδιά μας.
Οπότε ένα μεγάλο μπράβο, γιατί όχι μόνο προσέφερες στο τόπο σου, που πρέπει να είσαι υπερήφανος για αυτό, αλλά και ως Αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, συνεργάστηκα μαζί σου, για μεγάλα έργα στη Θεσσαλονίκη και στην ευτύερη περιοχή.
Το επαγγελματικό ποδόσφαιρο και το ελληνικό ποδόσφαιρο συνολικά είχε για πρώτη φορά τη χρηματοδότηση που ο Λευτέρης Αυγενάκης έδωσε μέσα απο το Υπουργείο του, ενώ βοήθηκε και τον Ερασιτεχνικό αθλητισμό.
Σου δίνω συγχαρητήρια γιατί μέσω του Μητρώου έδωσες τη δυνατότητα στα ερασιτεχνικα σωματεία να έχουν αυτή τη σχέση με το κράτος.
Ο εκσυγχρονισμός του αθλητισμού είναι για μένα ένα μεγάλο βήμα, που έκανε ο Λευτέρης Αυγενάκης.
Σε ευχαριστώ που μου δίνεις τη δυνατότητα να μιλήσω για πρώτη φορά στους Κρητικούς.
Σας οφείλω σαν αθλητής μια πολύ μεγάλη ευγνωμοσύνη και ένα μεγάλο ευχαριστώ.
Στηρίξατε και εμένα και την Εθνική ομάδα ποδοσφαίρου στις δύσκολες στιγμές.
Βγάζετε ανθρώπους παλικάρια, που παλεύουν για το καλό της χώρας.
Λευτέρη, σου εύχομαι καλή επιτυχία, να συνεχίσεις το έργο σου.
Η επόμενη τετραετία θα είναι η πολύ μεγάλη ευκαιρία σε αυτή τη χώρα, για το επόμενο βήμα. Με ανθρώπους σαν και σένα μπορεί αυτό να γίνει".