Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην τιμητική 4η θέση, που είναι η κορυφαία της ιστορίας της, τερμάτισε η γυναικεία ομάδα ποδοσφαίρου του ΟΦΗ, στο φετινό πρωτάθλημα της Α' Εθνικής.
Στο τελευταίο παιχνίδι της σεζόν, ο ΟΦΗ ηττήθηκε απο τον πρωταθλητή ΠΑΟΚ στην Τούμπα με 3-1.
Σε συνδυασμό με τη νίκη της ΡΕΑ στη Λάρισα (1-4), ο τρίτος πριν το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ, ΟΦΗ, τερμάτισε στην 4η θέση, στην μεγάλη κατηγορία, η οποία εξακολουθεί να αποτελεί την κορυφαία επίδοση του ΟΦΗ, στα χρόνια που αγωνίζεται σε αυτήν.
Ωστόσο, μια ακόμη μεγάλη τιμητική διάκριση για τον ΟΦΗ, αποτελεί το γεγονός ότι η Σλοβάκα επιθετικός Νικόλ Ριμπάνσκα, αναδείχθηκε πρώτη σκόρερ της κατηγορίας με 17 γκολ!
Μάλιστα, το γκολ που πέτυχε στην Τούμπα, κόντρα στον ΠΑΟΚ, της χάρισε την πρωτιά στους σκόρερ, δείχνοντας ότι πέρα απο το μεγάλο κανόνι της κατηγορίας και του ΟΦΗ, είναι αναμφίβολα μια απο τις κορυφαίες αθλήτριες του πρωταθλήματος και είναι τιμή για τον ΟΦΗ, να την έχει στις τάξεις του.
Η Ριμπάνσκα σκόραρε και στην Τούμπα απέναντι στον ΠΑΟΚ, ενώ ήταν πρωταγωνίστρια σε πολλές απο τις φάσεις που δημιούργησε ο ΟΦΗ, ειδικά στο πρώτο ημίχρονο, όπου το σκόρ ήταν πλασματικό.
Η ομάδα του ΟΦΗ είχε μεγάλες φάσεις με την Ριμπάνσκα, τη Χαμαλίδου και τη Καλαμπέροβα, αλλά ο ΠΑΟΚ, ήταν εκείνος που βρήκε το δρόμο προς τα δίχτυα.
Αρχικά στο 18' με την Ακίντα και στη συνέχεια στο 27' με τη Γκούνη για το 2-0.
Ενώ στο 36' η Ακίντα, πέτυχε και τρίτο γκολ για τον ΠΑΟΚ, ο οποίος πήγε στα αποδυτήρια με το πλασματικό 3-0.
Σε όλο αυτό το διάστημα, ο ΟΦΗ είχε μεγάλες φάσεις μπροστά στα καρέ του ΠΑΟΚ, αλλά δεν είχε το γκολ.
Στο 57' ο ΠΑΟΚ έμεινε με δέκα παίκτες λόγω αποβολής της Καλέση και στο 74' ο ΟΦΗ μείωσε σε 3-1 με την Ριμπάνσκα.
Αυτό το γκολ, χάρισε στη σέντερ φορ του ΟΦΗ, την πρωτιά στους σκόρερ.
ΟΦΗ (Μαματζάκης): Siejka, Κουκουλάκη, Πατερνά, Κυδωνάκη, Κωνιωτάκη, Καραλουκά, Πέιου, Καλαμπέροβα, Αεράκη, Χαμαλίδου, Ριμπανσκα.
Επαιξαν ακόμη οι Τριβυζάκη, Αραβιάκη και Παπακωσταντή.
Δείτε παρακάτω όλο το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ.
Απόφαση-μνημείο απο τον διαιτητή Καλυβιανάκη (Ρεθύμνου) στο μπαράζ ανόδου στη Γ' Εθνική, μεταξύ του Γρανίτη Χανίων και του ΠΟΑ (1-1).
Στο 62' ο Κεφαλούκος του ΠΟΑ, ανατρέπεται μέσα στην περιοχή απο τον Κατσαρό των γηπεδούχων και ο διαιτητής, δείχνει την άσπρη βούλα.
Στο γήπεδο μπαίνει όλος ο πάγκος του Γρανίτη και διαμαρτύρεται έντονα στον διαιτητή για την απόφαση του.
Μετά απο 10 λεπτά, έντασης στον αγωνιστικό χώρο, ο διαιτητής, το ...ξανασκέφτεται και παίρνει πίσω το πέναλτι!
Το μετατρέπει σε ...θέατρο και κίτρινη κάρτα στον παίκτη του ΠΟΑ και είναι η σειρά της ομάδας του Ατσαλένιου να διαμαρτυρηθεί.
Ο προπονητής του ΠΟΑ, Μηνάς Πίτσος ανέφερε ότι «ένα πεντακάθαρο πέναλτι και μπήκε όλος ο πάγκος μέσα να απειλεί διαιτητή και επόπτη! Αυτά έχουμε να τα δούμε χρόνια! Ο διαιτητής άλλαξε γνώμη σε ένα καταφανέστατο πέναλτι, τον απείλησαν; Δεν ξέρω. Αυτό πρώτη φορά το βλέπουμε! Τη συμπεριφορά ειδικά των ανθρώπων του πάγκου έχω χρόνια να τη δω σε αντίπαλη ομάδα. Εγώ θα τους ευχηθώ καλή επιτυχία».
Ο προπονητής του Γρανίτη Τάκης Διακάκης, ανέφερε ότι "στο πρώτο λεπτό δεν μας δόθηκε καθαρό πέναλτι. Στο πέναλτι που ζητάει ο ΠΟΑ, ο παίκτης του πέφτει πάνω στο απλωμένο πόδι. Ο βοηθός είπε στο διαιτητή ότι ήταν πέναλτι. Δεν έδειξε ο διαιτητής. Το συζήτησαν και αποφάσισαν ότι είναι πέναλτι".
Με τη σειρά του, ο Γρανίτης, σε ανακοίνωση του, αναφέρει ότι «ευχαριστούμε όλο τον φίλαθλο κόσμο των Χανίων για την συμπαράστασή του στο πολύ δύσκολο σημερινό παιχνίδι με τον ΠΟΑ. Ευτυχώς που υπήρχε τηλεοπτική κάλυψη στον αγώνα και έτσι μπορεί ο καθένας να βγάλει τα συμπεράσματά του».
Να σημειωθεί ότι και οι γηπεδούχοι ζήτησαν πέναλτι στο 2' του αγώνα, σε ανατροπή του Κολομπάκη.
Για την ιστορία του αγώνα, ο ΠΟΑ, προηγήθηκε στο 34' στα Χανιά με τον Αρμόα (0-1) και οι γηπεδούχοι ισοφάρισαν στο 39' με τον Παπαδάκη (1-1).
Κίτρινες Κάρτες: Μποντούρι (8′), Αρμόα (29′), Ρουσάκης (56′), Παπασπύρος (57′), Κερμενίδης (65′), Μπεριάδης (90+10′).
Διαιτητής: Καλυβιανάκης (Ρεθύμνου)
Βοηθοί: Βαρβαντάκης (Ρεθύμνου) – Διονύσης (Ρεθύμνου)
Γρανίτης (Τάκης Διακάκης): Τερεζάκης, Κολομπάκης Α. (84′ Μεγαλακάκης), Κατσαρός, Στεφανίδης Ηλ., Πατρικάκης, Παπακαστρήσιος, Ρουσάκης (84′ Στεφανίδης Στ.), Νάστο, Κολομπάκης Σπ. (80′ Κοκάκης), Μποντούρι (90+5′ Κελάκης), Παπαδάκης (90+5′ Μπεριάδης).
ΠΟΑ (Μηνάς Πίτσος): Ρουμπάκης I., Λουμπάκης, Ρουμπάκης Μ., Δαμιανάκης, Παπασπύρος (57′ Κεφαλούκος), Κερμενίδης, Καϊμακαμούδης, Αρμόα (86′ Γιακουμάκης), Σφυρογιαννάκης, Κασσωτάκης, Iκεότσα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO την επίμαχη φάση, που σημάδεψε το παιχνίδι στο 3'.
ΜΠΑΡΑΖ ΓΙΑ ΑΝΟΔΟ ΣΤΗ Γ' ΕΘΝΙΚΗ
2η αγωνιστική
Κυριακή 28 Μαΐου
Γρανίτης-ΠΟΑ 1-1
Ατρόμητος Πειραιά-Ερμής Ζωνιανών 0-0
* ΕΠΣ Λασιθίου-Χαϊδάρι 0-3 α.ά.
Ρεπό: Απόλλων Ποντίων
Βαθμολογία
1.Χαϊδάρι 6 (5-0)
2.ΠΟΑ 4 (4-1)
-.Ερμής Ζωνιανών 4 (1-0)
4.Ατρόμητος Πειραιά* 1 (0-0)
5.Γρανίτης 1 (1-2)
-.Απόλλων Ποντίων 0 (0-2)
7.ΕΠΣ Λασιθίου –
Επόμενη αγωνιστική (3η)
ΠΟΑ-Ερμής Ζωνιανών
Απόλλων Ποντίων-Γρανίτης
Ατρόμητος Πειραιά-Χαϊδάρι
* Ρεπό: ΕΠΣ Λασιθίου
Οι Παγκορασίδες του ΟΦΗ, έκαναν το πρώτο βήμα για την κατάκτηση του τίτλου στην Κρήτη, καθώς στον πρώτο τελικό που έγινε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, κέρδισαν τον Πήγασο με 3-1 σετ.
Ολα θα κριθούν, ωστόσο, στον δεύτερο τελικό, που θα γίνει την επόμενη Κυριακή (4/6) στο κλειστό του Λίντο.
Το παιχνίδι των κοριτσιών στο "παλατάκι" του ΒΑΚ, ήταν δυνατό και το παρακολούθησε πολύς κόσμος.
Τα κορίτσια του Πήγασου, αιφνιδίασαν τον ΟΦΗ στο πρώτο σετ και το πήραν με 22-25.
Τα κορίτσια του ΟΦΗ, έβγαλαν αντίδραση όμως και με κορυφαία την Πρινιωτάκη (χωρίς να υστερήσει καμία), έκαναν ένα μεγάλο come back στο παιχνίδι.
Πήραν πολύ εύκολα το δεύτερο και το τρίτο σετ με 25-11 και 25-11 και καθάρισαν σχετικά εύκολα και το τρίτο με 25-17, δείχνοντας την ανωτερότητα τους, στο παρκέ, απέναντι στην αξιόλογη ομάδα του Πήγασου.
Ο πρωταθλητής Κρήτης, θα κριθεί στον δεύτερο τελικό, στο Λίντο, με τον ΟΦΗ να έχει πλέον το αβαντάζ του 3-1.
Μετά το τέλος του αγώνα, τα κορίτσια του ΟΦΗ πανηγύρισαν με τον κόσμο τους, την πρώτη νίκη και ανανέωσαν το ραντεβού τους, για το δεύτερο παιχνίδι, στο Λίντο.
Ο τεχνικός του ΟΦΗ, Νίκος Προύφας, ανέφερε για το παιχνίδι:
"Kάναμε το πρώτο βήμα για την κατάκτηση του τίτλου. Στο πρώτο σετ, τα κορίτσια ήταν νευρικά, καθώς αρκετά απο αυτά, παίζουν πρώτη φορά σε τελικό. Mετά βρήκαμε το ρυθμό μας και φτάσαμε σε μια δίκαιη νίκη. Συγχαρητήρια στα κορίτσια. Υπάρχει ένας ακόμη τελικός. Ευχαριστώ θερμά, όσους ήταν και σήμερα δίπλα μας και ειδικά στον κόσμο μας, που τον θέλουμε μαζί μας και στο δεύτερο παιχνίδι".
Tα σετ: 22-25, 25-11, 25-11, 25-17.
ΟΦΗ (Προύφας): Πρινιωτάκη, Τζώρτα, Προύφα, Μπορμπουδάκη, Σεβδαλή, Κάββαλου, Παπαδάκη, Καλαιτζάκη, Πιτσικάκη, Χελιώτη, Μαριδάκη, Αλιτσάνι, Αλιανι, Νεκταρίου.
Πήγασος (Παρασκάκη): Κοκοσάλη, Κουβίδη, Αραμπατζή, Τσιγαρίδα, Κάππα, Καρατάσου, Εργαζάκη, Νικολάου,Αντωνοδημητράκη, Κρασανάκη, Μ. Κρασανάκη Κ, Φραγκιαδάκη.
Δείτε παρακάτω σε LIVE STREAMING το παιχνίδι.