Τέλος εποχής για τον Γαλανόλευκο Φάρο, μετά απο 20 χρόνια;
Αυτό αναφέρει σε αιχμηρή ανάρτηση του, στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο πρόεδρος του συνδέσμου της Εθνικής ομάδας, που εδρεύει στα Χανιά, Νίκος Φλέκας.
"Στην απαξίωση... στο να σε λένε τουριστικό γραφείο...απαντάμε ότι εμείς θα κάνουμε αυτό που πρεπει στο Αιτχοβεν.
Μετά όμως από αυτό το παιχνιδι τελειώνουν όλα..." αναφέρει ο πρόεδρος του Φάρου, τονίζοντας ότι στο παιχνίδι της 7ης Σεπτεμβρίου με την Ολλανδία στο Αιντχόβεν, ο Φάρος, σβήνει τα φώτα του.
O πρόεδρος του Φάρου, είχε και στο παρελθόν εκφράσει παράπονα για την μεταχείριση που τυγχάνει ο σύνδεσμος απο την ΕΠΟ, αλλά φαίνεται ότι τώρα μπήκε η σταγόνα που ξεχείλησε το ποτήρι.
Η ανάρτηση του Νίκου Φλέκα:
"Το τελευταίο παιχνιδι που ο ΓΑΛΑΝΟΛΕΥΚΟΣ ΦΑΡΟΣ
θα προσπαθησει να γίνει ο
12 παικτης της Εθνικής μας θα'ναι ο αγώνας στο Αιτχοβεν στις 7 Σεπτεμβρίου με την Ολλανδία
Περάσανε ήδη 20 χρόνια που ακολουθήσαμε τους Έλληνες διεθνείς μας με όλη την δυναμη μας και με δυναμη την φωνή μας, ο Τασος με την Τρομπετα, τα τυμπανα μας, η αγάπη σας για την Εθνική μας
Στην απαξίωση... στο να σε λένε τουριστικό γραφείο...απαντάμε ότι εμείς θα κάνουμε αυτό που πρεπει στο Αιτχοβεν
Μετά όμως από αυτό το παιχνιδι τελειώνουν όλα...
Θα βρισκόμαστε στις κερκίδες ως απλοί θεατές
Φτάνει πια...
Μερικές φωτογραφίες με τον υπέροχο κόσμο που γνώρισα αυτά τα είκοσι χρόνια από όλα τα μέρη της γης
Βλέποντας αυτές τις φωτογραφίες μου έρχονται εκατομμύρια αναμνήσεις μαζί σας...
Είστε όλοι υπέροχοι
Είστε όλοι οι μεγάλοι Έλληνες που αγαπάνε την πατριδα μας
Είστε όλοι αδέλφια μου
Είστε όλοι εσείς ο ΦΑΡΟΣ της καρδιάς μου".
Toυ Γιώργου Κορτσιδάσκη
Ο πρόεδρος της ΕΚΑΣΚ Μπάμπης Μαρκάκης, καμαρώνει με το (χάλκινο) μετάλλιο στο στήθος, μετά το θρίαμβο της Εθνικής ομάδας U20, στο Ευρωμπάσκετ που έγινε στα Δυο Αοράκια.
Ο Μπάμπης, πανηγύρισε με πάθος την επιτυχία των μικρών της Εθνικής, που έβγαλαν ψυχή στο τελευταίο παιχνίδι με το Βέλγιο, έκαναν μια επική ανατροπή (ήταν πίσω στο σκορ σχεδόν σε όλο τον αγώνα) και ανέβηκαν στο βάθρο.
Ο Ηρακλειώτης μπασκετικός παράγοντας, έζησε πολύ έντονα την πορεία των μικρών του εθνικού μας συγκροτήματος.
Ενώ, κάθισε και στον πάγκο σε όλα τα παιχνίδια και ...θυμήθηκε τα παλιά, όταν ήταν Γενικός Αρχηγός στο Ηράκλειο (περασμένα μεγαλεία!).
Η αγάπη του για το μπάσκετ, αλλά και εμπειρία του στο χώρο, αναγνωρίζεται, απο την σημερινή διοίκηση της ΕΟΚ (Λιόλιος).
Οπως επίσης και η συμβολή του, στην διοργάνωση μεγάλων αθλητικών γεγονότων, όπως ήταν το Ευρωμπάσκετ που έγινε στην πόλη μας.
Το τουρνουά πήγε περήφημα και ο Μπάμπης με τους συνεργάτες του δέχθηκαν συγχαρητήρια, για το τελικό αποτέλεσμα και τις παροχές υψηλού επιπέδου, στους επισκπέπτες.
Να σημειωθεί ότι παράλληλα, με το ευρωμπάσκετ, διεξήχθη και ένα σπουδαία σεμινάριο προπονητών επιπέδου FIBA, με την παρουσία μεγάλων προσωπικοτήτων όπως οι μεγάλοι προπονητές Πάμπλο Λάσο, Πίνι Γκέρσον, ενώ το 'παρών" έδωσε και ο πρόεδρος της FIBA Europe και άλλοτε θρύλος του Ισπανικού μπάσκετ Χόρχε Γκαρμπαχόθα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Χάλκινο μετάλλιο μαγκιάς στο Ηράκλειο!
Δυο μετάλλια, ένα αργυρό και ένα χάλκινο στην ίδια κούρσα, κέρδισε ο στίβος του ΟΦΗ, στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα Ανδρών-Γυναικών και Κ23, που έγινε στο Βόλο.
Οι δυο σπρίντερ του ΟΦΗ, ο Γιώργος Καλογεράκης και ο Γιάννης Κόκκινος, πήραν το αργυρό και το χάλκινο μετάλλιο στα 200 μέτρα.
Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Καλογεράκης πήρε το αργυρό μετάλλιο και τη δεύτερη θέση στα 200 μέτρα με χρόνο 21.75.
Ενώ, ο Γιάννης Κόκκινος πήρε την 3η θέση και το χάλκινο μετάλλιο στα 200 μέτρα με χρόνο 21.91.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO την κούρσα, την οποία κέρδισε ο Γεράσιμος Καμπίτσης με 21.47, κάνοντας ατομικό ρεκόρ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Δύναμη ο στίβος του ΟΦΗ-Τρία μετάλλια στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα