Αξιόλογη παρουσία, είχαν οι πυγμάχοι του ΟΦΗ, που συμμετείχαν στο 16o Διεθνές Κύπελλο Πυγμαχίας "Μίνωας Cup 2023", που έγινε στην πλατεία Ελευθερίας.
Στους διεθνείς αυτούς αγώνες, που σημείωσαν μεγάλη επιτυχία και παρακολούθησε αρκετός κόσμος στο κέντρο της πόλης:
-O Λευτέρης Χασουράκης, του ΟΦΗ (18 ετών, 62kg), είχε μια νίκη και μια ήττα.
-Η Μαρία Βεργετάκη του ΟΦΗ (16 ετών, 60 Kg) είχε μια ισοπαλία.
-H Ελένη Τσατσάκη του ΟΦΗ (15 ετών, 52 Κg), είχε επίσης μια ισοπαλία.
Στο περιθώριο των αγώνων τιμήθηκε για την προσφορά του στο άθλημα της πυγμαχίας, ο προπονητής του ΟΦΗ Γρηγόρης Φανουργάκης.
Ενώ απονομές στους αθλητές έκανε ο επικεφαλής του τμήματος πυγμαχίας του ΟΦΗ, Μιχάλης Μανιουδάκης.
Όπως σημείωσε ο κ. Μανιουδάκης "θέλω να συγχαρώ το σωματείο του Μίνωα και τον κ. Γιαννακόπουλο, για την άψογη διοργάνωση. Οπως επίσης και τους θεατές που ήρθαν να δουν τα παιδιά που αγωνίστηκαν και να απολαύσουν πλούσιο θέαμα. Σαν ΟΦΗ είμαστε πολύ ικανοποιημένοι απο τους αθλητές μας. Ο ΟΦΗ έχει κάνει δυνατή επανεκκίνηση στην πυγμαχία. Η αθλήτρια μας Μαρία Βεργετάκη, ήρθε ισόπαλη με αθλήτρια που είναι στην Εθνική ομάδα. Συνεχίζουμε με όρεξη, για ακόμη περισσότερη δουλειά στο μέλλον".
Τελείωσε απο τον ΟΦΗ και συνεχίζει στην Γ' κατηγορία Γαλλίας ο Σαμουέλ Γιοχού.
Ο Γάλλος κεντρικός αμυντικός που πέρασε και ...δεν ακούμπησε στον ΟΦΗ (7 συμμετοχές), επιστρέφει στη χώρα του και τη Λε Μαν που του έδωσε συμβόλαιο και τον ανακοίνωσε κι' όλας!
Ο Γιοχού, δεν ήταν ουτε στην αποστολή για την Ολλανδία και γενικά βρισκόταν εκτός πλάνων Νταμπράουσκας.
Αν και είχε ένα ακόμη χρόνο συμβόλαιο με τον ΟΦΗ, στην κρητική ομάδα, πέτυχαν να διακόψουν τη συνεργασία μαζί του.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ για τον Σάμουελ Γιοχού, αναφέρει:
"Η ΠΑΕ ΟΦΗ ανακοινώνει τη λύση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή, Samuel Yohou. O 31χρονος αμυντικός ήρθε στον ΟΦΗ τον Ιούλιο του 2022 και στο διάστημα παραμονής του στην ομάδα μας μέτρησε 7 συμμετοχές. Samuel, σε ευχαριστούμε για την προσφορά σου και σου ευχόμαστε καλή επιτυχία στο επόμενο βήμα της καριέρας σου!".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Προπονητής του ΠΟΑ, είναι και επίσημα ο Κώστας Φραντζέσκος, ο οποίος αναλαμβάνει το τιμόνι της ομάδας στην Γ' Εθνική.
Ο άλλοτε παίκτης του ΟΦΗ, του Παναθηναϊκού και του ΠΑΟΚ, παρουσιάστηκε και επίσημα απο την ομάδα του Ατσαλένιου, απο τον πρόεδρο του ΠΟΑ, Γιώργο Λέλεκα.
Ο πρόεδρος του ΠΟΑ, στάθηκε στην κοινή φιλοσοφία, που υπάρχει με τον Κώστα Φραντζέσκο, η δουλειά με τα μικρά παιδιά, του συλλόγου, ενώ ο Φραντζέσκος, μίλησε για την προοπτική και το όραμα που υπάρχει στον ΠΟΑ και δήλωσε χαρούμενος που επιστρέφει στο Ηράκλειο, όπου πέρασε όμορφα χρόνια ως ποδοσφαιριστής με τον ΟΦΗ.
Μάλιστα, ο Φραντζέσκος αποκάλυψε ότι το πρώτο παιχνίδι που έπαιξε στην Κρήτη ως νέος ποδοσφαιριστής στην Βουλιαγμένη, ήταν με τον ΠΟΑ, στο ξερό τότε γήπεδο του Ατσαλένιου.
Δείτε τις δηλώσεις απο την επίσημη παρουσίαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ