Θλίψη σκόρπισε στην οικογένεια του ΟΦΗ, ο χαμός του 30χρονου φιλάθλου Γιώργου Δουλγεράκη.
Ο Γιώργος ήταν πολύ αγαπητός και παρά το πρόβλημα αναπηρίας που αντιμετώπιζε, ήταν πάντα στο Γεντί Κουλέ για να ενισχύσει τον ΟΦΗ.
Μάλιστα στα δύσκολα χρόνια της Γ' και Β' Εθνικής, ο Γιώργος, συμμετείχε ενεργά στο γενικό ξεσηκωμό, για την επιστροφή του ΟΦΗ, εκεί που είναι σήμερα.
Πολλές φορές οι παίκτες του ΟΦΗ, του αφιέρωναν τα γκολ που έβαζαν, ή τον επισκέπτονταν στο νοσοκομείο όταν είχε προβλήματα και μια φανέλα, μια φωτογραφία και μια ζεστή αγκαλιά του έδιναν κουράγιο, να συνεχίσει.
Μια απο αυτές τις φωτογραφίες, είναι και αυτή που δημοσιεύουμε, με τους Νάστο, Ποτουρίδη, Παπαστεριανό, απο τον ΟΦΗ της Β' Εθνικής να επισκέπτονται τον φίλαθλο του ΟΦΗ, στο νοσοκομείο και να του δίνουν δύναμη.
Ο ΟΦΗ πράγματι, όπως λένε εκείνοι που τον γνώριζαν, του έδινε δύναμη και κίνητρο να συνεχίσει την ζωή του.
Συλλυπητήρια ανακοίνωση , για τον Γιώργο Δουλγεράκη, εξέδωσε ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, στην οποία αναφέρει:
"Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του 30χρονου αγνού φίλου του ΟΦΗ Γιώργου Δουλγεράκη, ο οποίος έφυγε απο τη ζωή σε ηλικία 30 ετών.
Παρά το πρόβλημα αναπηρίας που αντιμετώπιζε, ο Γιώργος ήταν πάντα εκεί , στις επάλξεις, σε δύσκολες εποχές, σε χαρές και λύπες, για να στηρίξει την ομάδα μας, ως υπόδειγμα φιλάθλου.
Καλό Παράδεισο, Γιώργο.
Θερμά, συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Η κηδεία του, θα γίνει στις 5μμ στη Μεγάλη Βρύση".
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς, στην οικογένεια του Γιώργου Δουλγεράκη.
Πλέον, θα παρακολουθεί απο εκεί ψηλά τον αγαπημένο του ΟΦΗ.
Γ.Κορτς
Στις 4 καλύτερες ομάδες της Ευρώπης και μάλιστα ως αήττητη προκρίθηκε η Εθνική ομάδα Κ17 βόλει, μετά τη νίκη της με 3-0 σετ επί της Σλοβενίας, στην Ουγγαρία.
Με τη νίκη αυτή, το Εθνικό μας συγκρότημα έκανε το 6Χ6 στο Πανευρωπαικό και έτσι μετά την κατάκτηση του Βαλκανικού πρωταθλήματος στην Σερβία, ελπίζει σε μια νέα διάκριση!
Με την Εθνική ομάδα Κ17 αγωνίζεται η 15χρονη Εύη Πρινιωτάκη του ΟΦΗ, η οποία όπως όλες οι αθλήτριες της Εθνικής ζεί μεγάλες στιγμές.
Η Εθνική θα επιδιώξει το 7Χ7 στο τελευταίο της παιχνίδι στην φάση των ομίλων κόντρα στη Γερμανία (19/7, 1μμ) και θα περιμένει τον αντίπαλο της στα ημιτελικά του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος
Διακύμανση:
1ο σετ: 6-8, 12-16, 14-21, 15-25
2ο σετ: 7-8, 14-16, 16-21, 24-26
3ο σετ: 4-8, 8-16, 13-21, 18-25
Τα σετ: 0-3 (15-25, 24-26, 18-25) σε 75'
*Οι πόντοι της Σλοβενίας προήλθαν από 4 άσσους, 34 επιθέσεις, 1 μπλοκ και 18 λάθη αντιπάλων και της Ελλάδας προήλθαν από 3 άσσους, 47 επιθέσεις, 6 μπλοκ και 20 λάθη αντιπάλων.
Σλοβενία Κ17 (Ντέγιαν Πούσνικ): Κέσελ 1 (1/2 επ.), Γιούριτς Τ. 8 (8/18 επ.), Γιούριτς Εμ. 5 (4/9 επ., 1 άσσος, 63% υπ.-25% άριστες), Πάνγκερτς 9 (8/18 επ., 1 άσσος, 15% υπ.-10% άριστες), Βουτσούρεβιτς 6 95/7 επ., 1 μπλοκ), Ντρίκουσιτς 7 (5/19 επ., 2 άσσοι, 23% υπ.-00% άριστες) / Ντόνκο (λ, 47% υπ.-35% άριστες), Πάσκα, Πούτσελ 2 (2/16 επ.), Κόρεν, Ντζίνταρ 1 (1/1 επ.), Πότσκαρ.
ΕΛΛΑΔΑ Κ17 (Κώστας Γκούντας): Δρέμπελα 2 (1/1 επ., 1 μπλοκ), Καραγιάννη, Κατσάλη 1 (1 μπλοκ), Τικμανίδου 21 (18/26 επ., 1 άσσος, 2 μπλοκ, 50% υπ.-33% άριστες), Νάνου 22 (20/42 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ, 45% υπ.-15% άριστες), Δαγρέ 9 (7/15 επ., 1 άσσος, 1 μπλοκ) / Μπιτσακτσή (λ, 53% υπ.-13% άριστες), Τερζάκη (λ), Δημητρίου, Παπαθανασίου 1 (1/1 επ.), Πρινιωτάκη, Κλαουδάτου.
Tα αποτελέσματα και το υπόλοιπο πρόγραμμα του ομίλου της Εθνικής:
Τρίτη 11 Ιουλίου
Τουρκία-Ελλάδα 1-3 (21-25, 25-17, 24-26, 20-25)
Βέλγιο-Γερμανία 2-3 (19-25, 25-18, 25-18, 19-25, 14-16)
Γαλλία-Ουγγαρία 2-3 (25-22, 22-25, 25-18, 19-25, 12-15)
Ρουμανία-Σλοβενία 1-3 (25-20, 7-25, 17-25, 20-25)
Τετάρτη 12 Ιουλίου
Γαλλία-Γερμανία 3-0 (25-14, 25-18, 25-18)
Τουρκία-Ρουμανία 3-0 (25 - 14, 25 - 6, 25 - 14)
Ουγγαρία-Σλοβενία (23 - 25, 31 - 33, 16 - 25)
Ελλάδα-Βέλγιο 3-0 (25-20, 25-20, 25-13)
Πέμπτη 13 Ιουλίου
Γερμανία-Σλοβενία 1-3 (20-25, 26-24, 19-25, 23-25)
Ρουμανία-Ελλάδα 1-3 (14-25, 22-25, 25-19, 21-25 )
Βέλγιο-Ουγγαρία 1-3 (25-22, 22-25, 21-25, 18-25)
Γαλλία-Τουρκία 1-3 (15-25, 25-21, 19-25, 21-25)
Σάββατο 15 Ιουλίου
Σλοβενία-Βέλγιο 3-1 (28-26, 22-25,2 5-23, 25-20)
Τουρκία-Γερμανία 3-0 (25-23, 25-20, 25-21)
Ουγγαρία-Ρουμανία 2-3 (13-25, 15-25, 25-19, 25-18, 10-15)
Ελλάδα-Γαλλία 3-0 (25-19, 25-17, 28-26)
Κυριακή 16 Ιουλίου
Ρουμανία-Γερμανία 1-3 (29-27, 17-25, 12-25, 21-25)
Γαλλία-Βέλγιο 0-3 (18-25, 14-25, 18-25)
Ελλάδα-Ουγγαρία 3-2 (25-17, 25-27, 24-26, 25-16, 15-7)
Τουρκία-Σλοβενία 3-0 (25-18, 25-12, 25-15
Τρίτη 18 Ιουλίου
Ρουμανία-Γαλλία 3-1 (25-23, 18-25, 25-23, 27-25)
Σλοβενία-Ελλάδα 0-3 (15-25, 24-26, 18-25)
Γερμανία-Ουγγαρία 2-3 (22-25, 19-25, 25-14, 25-19, 12-15)
Βέλγιο-Τουρκία 3-1 (25-19, 22-25, 25-08, 25-22)
Τετάρτη 19 Ιουλίου
13:00, Γερμανία-Ελλάδα
15:30, Σλοβενία-Γαλλία
18:30, Ουγγαρία-Τουρκία
21:00, Βέλγιο-Ρουμανία
H Βαθμολογία
1.Ελλάδα, 6 νίκες-0 ήττες, 18-4 σετ, 17 βαθμοί
2.Τουρκία, 4 νίκες-2 ήττες, 14-7 σετ, 12 βαθμοί
3.Σλοβενία, 4 νίκες-2 ήττες, 12-9 σετ, 12 βαθμοί
4.Ουγγαρία, 3 νίκες-3 ήττες, 13-14 σετ, 9 βαθμοί
5.Βέλγιο, 2 νίκες-4 ήττες, 10-13 σετ, 7 βαθμοί
6.Γερμανία, 2 νίκες-4 ήττες, 9-15 σετ, 6 βαθμοί
7.Ρουμανία, 2 νίκες-4 ήττες, 9-15 σετ, 5 βαθμοί
8.Γαλλία, 1 νίκη-5 ήττες, 7-15 σετ, 4 βαθμοί
Αξιόλογη παρουσία είχαν οι τρείς κολυμβητές του ΟΦΗ, που πήραν την πρόκριση για το Πανελλήνιο πρωτάθλημα, που έγινε στην πισίνα του ΟΑΚΑ.
Οπως ανέφερε η επικεφαλής προπονήτρια του κολυμβητικού τμήματος του ΟΦΗ, Βαλεντίνη Χειλουδάκη "σαν πρώτη τους συμμετοχή, τα παιδιά κατάφεραν να ξεπεράσουν το άγχος τους, έδειξαν ότι μπορούν να ανταπεξέλθουν και μας γέμισαν ελπίδες για καλύτερα αποτελέσματα".
Αναλυτικά οι επιδόσεις των κολυμβητών του ΟΦΗ:
-Αλατσατιανός Λάμπρος 100m ελεύθερο, ατομικό ρεκόρ 1.04.42 26ος, 200 ελεύθερο 2.22.12 21ος.
-Ζαχαριουδάκη Ειρήνη 50 πρόσθιο, 41.01, 38η.
-Μπαριτάκη Μαρία 50 πρόσθιο 41.39 39η, 100 πρόσθιο 1.31.20 37η , 200 πρόσθιο 3.10.58 27η.