Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η νέα εποχή στις σχέσεις Ερασιτέχνη ΟΦΗ και ΠΑΕ ΟΦΗ, επιβεβαιώθηκε στην συνάντηση που είχε το Διοικητικό Συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ με τον διευθύνοντα σύμβουλο της ΠΑΕ ΟΦΗ, Μηνά Λυσάνδρου.
Ο τελευταίος αποδέχθηκε με χαρά, την πρόσκληση απο το Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, να παραστεί στην συνεδρίαση του αθλητικού σωματείου και να έχει την ευκαιρία να δεί και να ακούσει απο κοντά, την δουλειά που γίνεται σε όλα τα τμήματα του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, ο οποίος είναι η ναυαρχίδα του αθλητισμού στην Κρήτη, με 10 τμήματα (βόλει, μπάσκετ, στίβο, πόλο, κολύμβηση, ποδόσφαιρο γυναικών και ακαδημίες, σκάκι, πυγμαχία, Άρση Βαρών, τροχοσανίδα-skateboard) και πάνω απο 1500 ενεργούς αθλητές.
"Η δουλειά που κάνετε έχει τη γοητεία της προσφοράς στον αθλητισμό" ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Λυσάνδρου, ο οποίος συνεχάρη τα μέλη του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για το γεγονός ότι "το όνομα του ΟΦΗ ακούγεται Πανελληνίως σε όλα τα αθλήματα" και τόνισε ότι παρακολουθεί στενά την πορεία όλων των τμημάτων του Ερασιτέχνη ΟΦΗ.
Ο CEO της ΠΑΕ ΟΦΗ ανέλυσε με υπερηφάνεια και δέος το σχέδιο της ομάδας για την δημιουργία ενός αθλητικού κέντρου στο Βαρδινογιάννειο, που θα είναι αθλητικός προορισμός και ζήτησε την συνεργασία και του Ερασιτέχνη ΟΦΗ σε όλο αυτό, το φιλόδοξο σχέδιο, που περιλαμβάνει αθλητικές εγκαταστάσεις που θα απογειώσουν το σύλλογο, συνολικά.
"Είναι χαρά και τιμή που είσαι κοντά μας και δίπλα στην προσπάθεια μας. Το έχω ξαναπεί και δημόσια, ότι η επικοινωνία που υπάρχει σήμερα μεταξύ ΠΑΕ και Ερασιτέχνη ΟΦΗ είναι στο καλύτερο επίπεδο και σε αυτό υπάρχει σημαντική συμβολή απο την πλευρά σου και σε ευχαριστούμε για αυτό" ανέφερε στον κ. Μηνά Λυσάνδρου ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Γιάννης Δανδάλης.
"Εχουμε βρεί πολλές φορές θετική ανταπόκριση απο την πλευρά σου, σε αιτήματα που είχαμε ως Ερασιτέχνης ΟΦΗ και είμαστε τυχεροί που σε έχουμε δίπλα μας" ανέφερε ο αντιπρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Κώστας Καζανάκης.
"Έχεις δείξει σεβασμό στο σωματείο μας, έχεις καλή πρόθεση και αυτό το εκτιμούμε ιδιαίτερα" σχολίασε ο αντιπρόεδρος Γιώργος Αλετράς, ενώ ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Δημήτρης Αποστολάκης, σημείωσε ότι Ερασιτέχνης ΟΦΗ και ΠΑΕ ΟΦΗ πρέπει να πορευτούν μαζί και να συσπειρώσουν τον κόσμο.
Ο κ. Λυσάνδρου είχε γνωριμία με όλα τα μέλη του Δ.Σ. του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, "χαίρομαι που ήρθα και σας γνώρισα" τους είπε και ήταν θετικός στο να γίνονται συχνά τέτοιες συναντήσεις και να γίνεται συζήτηση σε θέματα που αφορούν την οικογένεια του ΟΦΗ.
Παράλληλα, ο κ. Λυσάνδρου, εξέφρασε την αισιοδοξία του για την φετινή προσπάθεια που ξεκινάει η ποδοσφαιρική ομάδα και κάλεσε όλο τον ΟΦΗ, να στηρίξει αυτό που χτίζεται φέτος και να γεμίσει το Γεντί Κουλέ.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Σας το είχαμε γράψει απο τις 16 Μαίου, για την μεταγραφή του Βαγγέλη Βαιόπουλου στον Ολυμπιακό! (Διαβάστε εδώ σχετικά).
Ο άλλοτε αρχηγός της ομάδας βόλει του ΟΦΗ, μετά απο 2 χρόνια στην Κρήτη, μετακομίζει στους πρωταθλητές Ελλάδος, καθώς ήταν απο τις πρώτες μεταγραφές της σεζόν, για τους ερυθρόλευκους στην θέση του κεντρικού.
Tα τελευταία δυο χρόνια με τον ΟΦΗ, ήταν απο τους καλύτερους μπλοκέρ του πρωταθλήματος, γεγονός που έκανε τους ερυθρόλευκους να τον κλείσουν ως μια αξιόπιστη ελληνική λύση.
Η μεταγραφή του Βαιόπουλου, ανακοινώθηκε και επίσημα απο τους ερυθρόλευκους, με τον 26χρονο ύψους 2μ03 κεντρικό, να κάνει τη μεγάλη μεταγραφή στην καριέρα του και τον ίδιο να δηλώνει ότι «είναι μεγάλη μου χαρά και τιμή που ανήκω, πλέον, σε αυτήν την τεράστια ομάδα και οικογένεια του Ολυμπιακού! Είναι μεγάλη ευκαιρία και κίνητρο για εμένα, σαν αθλητής, να αγωνιστώ για τα χρώματα του Ολυμπιακού, σε συνδυασμό με τους νέους υψηλού επιπέδου συμπαίκτες μου και τον προπονητή Καστελάνι. Θέλω να ευχαριστήσω τον πρόεδρο και το προπονητικό σταφ για την εμπιστοσύνη τους προς το πρόσωπο μου. Από μεριάς μου, θα δώσω το 100% των δυνατοτήτων μου, για να βοηθήσω την ομάδα στην επίτευξη των στόχων της. Ελπίζω και καλώ τους φίλαθλους του Ολυμπιακού να είναι στο πλευρό μας σε όλη τη διάρκεια της σεζόν στο γήπεδο, δίνοντας παλμό από την κερκίδα. Εύχομαι να έχουμε μια χρόνια χωρίς τραυματισμούς, πολλές νίκες και τρόπαια».
Στην ανακοίνωση του, ο Ολυμπιακός αναφέρει: Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π. ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Βαγγέλη Βαϊόπουλο. Ο Έλληνας κεντρικός (ημ. γέννησης 11/3/1997, 2,03μ.) υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο και εντάσσεται στο ρόστερ της ομάδας βόλεϊ Ανδρών του συλλόγου.
Τις δύο τελευταίες σεζόν, ο 26χρονος κεντρικός αγωνίστηκε στον ΟΦΗ, ενώ από το 2019 έως το 2021, έπαιξε στο εξωτερικό, σε Ουγγαρία (Kecskemet) και Αυστρία (Union Volleyball Raiffeisen Waldviertel). Το 2019-20, με τη φανέλα της Kecskemet, αναδείχθηκε πρώτος μπλοκέρ στο πρωτάθλημα Ουγγαρίας, αλλά και στο Κύπελλο.
Προηγούμενες ομάδες:
2015 Ασκληπιός Τρικάλων
2016-19 ΣΠΑ Καρδίτσας
2019-20 Kecskemet (Ουγγαρία)
2020-21 Union Volleyball Raiffeisen Waldviertel (Αυστρία)
2021-23 ΟΦΗ".
Εμείς να ευχηθούμε ξανά καλή σεζόν με υγεία, στον Βαγγέλη και να πιάσει πολλά μπλόκ στο φιλέ, που είναι και το σήμα κατατεθέν του παιχνιδιού του!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο αρχηγός του ΟΦΗ, στον Ολυμπιακό!
Ο 33χρονος κεντρικός αμυντικός Βασίλης Λαμπρόπουλος, υπέγραψε για δυο χρόνια στον ΟΦΗ και όπως δήλωσε "στόχος μου είναι η εξάδα με τον ΟΦΗ και απο εκεί και πέρα ότι καλύτερο έρθει".
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της κρητικής ομάδας, με δηλώσεις του, στο επισημο κανάλι της ΠΑΕ, ανέφερε ότι "'οπου έχω πάει έχω πετύχει, το ίδιο θέλω και με τον ΟΦΗ" και συμπλήρωσε λέγοντας ότι "και εγώ και η οικογένειά μου περνούσαμε καλά στη Γερμανία, αλλά από τη στιγμή που πήραμε την απόφαση να γυρίσουμε στην Ελλάδα θέλαμε να το κάνουμε για τον ΟΦΗ γιατί γνωρίζω ανθρώπους στην ομάδα και είναι πιο εύκολη η μετάβαση. Πάντα βρίσκω κίνητρα, έχω μεγάλο εγώ μέσα μου και θέλω πάντα να πετυχαίνω. Έχω αποκτήσει εμπειρίες, έχω παίξει σε υψηλό επίπεδο και πιστεύω πως θα προσαρμοστώ εύκολα και θα βοηθήσω τον ΟΦΗ».
Δείτε παρακάτω τις δηλώσεις του Βασίλη Λαμπρόπουλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ