Στο πένθος βυθίστηκε η οικογένεια της άλλοτε πρωταθλήτριας στίβου του ΟΦΗ, Ευγενίας Απλαδά, καθώς έχασε τη μητέρα της.
Με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ και το τμήμα στίβου του συλλόγου, εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια.
Η συλλυπητήρια ανακοίνωση αναφέρει:
"Το διοικητικό συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην παλιά πρωταθλήτρια στίβου του συλλόγου Ευγενία Απλαδά, για το θάνατο της μητέρας της.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια Απλαδά, για την μεγάλη τους απώλεια".
Θερμά συλλυπητήρια και απο εμάς στην οικογένεια Απλαδά, για την απώλεια τους.
Γ.Κορτς
Επέκταση συμβολαίου για δυο ακόμη χρόνια και στον Πασχάλη Στάικο, έκανε η ΠΑΕ ΟΦΗ.
Το συμβόλαιο του έληγε το καλοκαίρι του 2021 και το νέο θα λήγει το 2023.
"Ευχαριστώ τους ανθρώπους της ομάδας, για την εμπιστοσύνη" ανέφερε ο 24χρονος μέσος.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Πασχάλη Στάικο, μέχρι το καλοκαίρι του 2023.
Προερχόμενος από μια γεμάτη αγωνιστική σεζόν με 30 συνολικά συμμετοχές στις εγχώριες διοργανώσεις και συμμετέχοντας ενεργά στην επίτευξη του στόχου της επιστροφής του ΟΦΗ σε ευρωπαϊκή διοργάνωση έπειτα από 20 χρόνια, ο 24χρονος μέσος συμφώνησε και θα φορά τη φανέλα του ΟΦΗ για τρία επιπλέον χρόνια, επεκτείνοντας έτσι κατά δύο έτη τη διάρκεια του συμβολαίου που υπέγραψε πέρυσι (έληγε το καλοκαίρι του 2021).
Λίγο μετά την επισημοποίηση της συμφωνίας, ο Πασχάλης Στάικος σχολίασε στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925:
“Θέλω να ευχαριστήσω τους ανθρώπους της ομάδας για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν, ανανεώνοντας το συμβόλαιό μου για ένα επιπλέον έτος. Είμαι πολύ χαρούμενος και νιώθω ιδιαίτερη τιμή που θα φοράω τη φανέλα του ΟΦΗ ως το 2023 και θα προσπαθήσω μέσα στο γήπεδο να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό με γνώμονα τη φιλοσοφία και τη νοοτροπία της ομάδας”.
Η ομάδα μπάσκετ του ΟΦΗ, ξεκίνησε την προετοιμασία της για τη νέα σεζόν, με στόχο την δημιουργία μιας ανταγωνιστικής ομάδας στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής μπάσκετ.
To πρώτο "ραντεβού" δόθηκε στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, το οποίο θέλει φέτος να χρησιμοποιεί σαν έδρα, το μπάσκετ του ΟΦΗ.
Ο φετινός ΟΦΗ θα είναι ένα κράμα έμπειρων και νέων αθλητών.
Ο επικεφαλής της επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ Συμεών Καμπάκας, αναφέρθηκε στην σημασία να διατηρηθεί το οικογενειακό κλίμα στην ομάδα.
Ενώ, ο προπονητής Βασίλης Ράλλης έδωσε το...σύνθημα για την σκληρή δουλειά.
H ανακοίνωση της Επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ αναφέρει:
Με αισιοδοξία, χαμόγελα και όρεξη για σκληρή δουλειά με στόχο να υλοποιηθούν οι στόχοι της ομάδας, πραγματοποιήθηκε η «πρώτη» του ΟΦΗ το απόγευμα της Τετάρτης (19/8) στο κλειστό του ΒΑΚ.
Ο Βασίλης Ράλλης υποδέχθηκε παλιούς και νέους παίκτες στο παρκέ του Βαρδινογιάννειου Αθλητικού Κέντρου, τονίζοντας τη νέα φιλοσοφία της ομάδας που είναι μαζί με τα έμπειρα παιδιά του ροστερ να αποκτήσουν εμπειρίες τα νεότερα που βγαίνουν από της ακαδημίες του σωματείου.
Το "παρών" στην πρώτη προπόνηση της ομάδας έδωσε και ο νέος πρόεδρος της επιτροπής μπάσκετ, Συμεών Καμπάκας.
Ο οποίος τόνισε ότι όλη η επιτροπή θα είναι δίπλα στα παιδιά και παράλληλα πρόσθεσε ότι θα ήθελε να συνεχιστεί το οικογενειακό κλίμα που υπάρχει στην ομάδα και τη νέα αγωνιστική σεζόν, κάτι που επιβεβαίωσαν με την σειρά τους και ο υπεύθυνος μάρκετινγκ του ΟΦΗ BC, Ηρακλής Σφακιανάκης καθώς και ο έφορος του τμήματος, Σωτήρης Καταρτζόγλου.
Το λόγο πήρε και ο γενικός αρχηγός, Μάνος Σφακιανάκης που ευχήθηκε σε μια τόσο διαφορετική και δύσκολη σεζόν να καταφέρει η ομάδα την πορεία της και να ευχαριστηθεί το μπάσκετ.