Ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδας για τη σεζόν 2019-20 μεταξύ ΑΕΚ και Ολυμπιακού που δεν έγινε προτού ολοκληρωθεί η σεζόν αλλά προγραμματίστηκε για τις 30 Αυγούστου, θα γίνει εν τέλει με τα ρόστερ που είχαν οι δύο ομάδες μέχρι το φινάλε της περασμένης σεζόν.
Κάτι που σημαίνει πως και οι δύο ομάδες δεν θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν τους παίκτες που απόκτησαν στο μεσοδιάστημα, ούτε φυσικά κι εκείνους που έχουν αποχωρήσει.
Την απόφαση έλαβε το μεσημέρι της Τετάρτης (19/8) η Εκτελεστική Επιτροπή της ΕΠΟ.
Τι σημαίνει αυτό πρακτικά ενόψει του πολυναμενόμενου τελικού ΑΕΚ - Ολυμπιακός;
Οτι η Ενωση δεν θα έχει στη διάθεσή της τους νεοαποκτηθέντες Ινσούα, Ενομπακάρε, Καρακλάγιτς, Ιατρούδη, ούτε όμως και τους αποχωρήσαντες Αραούχο, Βράνιες, Xουλτ και Μπάρκα.
Πολύ σημαντικές όμως θα είναι οι απώλειες και για τον πρωταθλητή, ο οποίος θα στερηθεί τις υπηρεσίες των Τσιμίκα, Ελαμπντελαουί, Γκασπάρ και Χριστοδουλόπουλου, που έχουν φύγει, ενώ δικαίωμα συμμετοχής δεν έχουν και οι Χολέμπας, Κρίστινσον, Αποστολόπουλος, ούτε και ο Ραφίνια ο οποίος ούτως ή άλλως ακόμη δεν έχει αποκτηθεί.
Γίνεται αντιληπτό ότι η προετοιμασία των δύο ομάδων για τον μεγάλο τελικό αποκτά πλέον ιδιαιτερότητες καθώς οι δύο προπονητές έχουν συγκεκριμένους παίκτες τους οποίους μπορούν να χρησιμοποιήσουν.
Αξίζει να τονιστεί επίσης ότι η ίδια απόφαση ελήφθη και για τους δύο αγώνες μπαράζ μεταξύ της Ξάνθης και του Απόλλωνα Σμύρνης για το ένα εισιτήριο στη Super League.
Και οι δυο ομάδες έχουν δικαίωμα χρησιμοποίησης όσων παικτών είχαν στο δυναμικό τους ως τις 2 Αυγούστου.
Γεγονός που προκαλεί και στους δύο πολύ μεγάλο πρόβλημα...
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Γιούχτας τιμάει και φέτος τον ευεργέτη του, τον Αρχανιώτη γιατρό Μιχαήλ Μαρκομιχελάκη του Ιωάννη, ο οποίος οποίος στις 13 Δεκεμβρίου 1960, δώρισε μία έκταση 8.119 τ.μ. στη θέση Κάμπος ή Τριορούκουνο, με σκοπό την ανέγερση του γηπέδου, στο οποίο σήμερα η φιλόδοξη ομάδα των Αρχανών "στεγάζει" τα όνειρα της και έχει ασφαλώς και την ονομασία του δωρητή («Μαρκομιχελάκειο» Στάδιο των Αρχανών).
Το γήπεδο του Γιούχτα, είναι πλέον ένα γήπεδο κόσμημα για την Κρήτη, με φυσικό χλοοτάπητα, εξέδρα και σύγχρονα αποδυτήρια, ενώ υπάρχουν μεγάλα σχέδια ανάπτυξης του, σε ένα σύγχρονο αθλητικό κέντρο, με βοηθητικά γήπεδα και άλλες αθλητικές εγκαταστάσεις, για τα επόμενα χρόνια, που θα κάνουν την εγκατάσταση, κυρίαρχη στην ευρύτερη περιοχή.
Και φέτος, ο Γιούχτας, δίνει "αίγλη" στο «Μαρκομιχελάκειο» τουρνουά, καθώς εκλεκτός του προσκεκλημένος είναι ο ΟΦΗ, αλλά και η Αναγέννηση Ιεράπετρας (όπως και ο Γιούχτας και η ομάδα της Ιεράπετρας, αγωνίζεται στην Γ' Εθνική), σε ένα τουρνουά τριών 45λεπτων, που θα ξεκινήσει στις 5μμ και θα ολοκληρωθεί περίπου στις 8μμ.
Μάλιστα για τον ΟΦΗ, τα δυο 45λεπτα με Γιούχτα και Αναγέννηση Ιεράπετρας, θα είναι τα πρώτα παιχνίδια της φετινής σεζόν, που έχει και την ιδαιτερότητα της ευωρπαικής συμμετοχής του ΟΦΗ, γεγονός που δίνει ακόμη μεγαλύτερη σημασία, στο τουρνουά.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Γιώργος Σίμος, θα έχει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει δυο ενδεκάδες (μια σε κάθε 45λεπτο) με όλους τους παίκτες που έχει στην διάθεση του, ενώ ενδιαφέρον έχει και η εικόνα του φιλόδοξου Γιούχτα, αλλά και της Αναγέννησης Ιεράπετρας, που θα μονομαχήσουν στον φετινό Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής.
Για τον ΟΦΗ τα δυο αυτά 45λεπτά, θα είναι κάτι σαν "αποκαλυπτήρια" της φετνής χρονιάς, έστω και αν είναιακόμη νωρίς, καθώς το πρωτάθλημα ξεκινάει σε ένα περίπου μήνα (12-13 Σεπτεμβρίου).
Δυστυχώς, λόγω covid-19 τα παιχνίδια, στο «Μαρκομιχελάκειο» Στάδιο θα γίνουν κεκλεισμένων των θυρών και ο κόσμος, δεν θα μπορέσει να τα παρακολουθήσει.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοίνωσαν οι διοργανωτές οι ώρες και η σειρά των αγώνων έχει ως εξής:
Ώρα έναρξης 17:00: Γιούχτας-Αναγέννηση Ιεράπετρας
Ώρα έναρξης 18:00: ΠΑΕ ΟΦΗ-Αναγέννηση Ιεράπετρας
Ώρα έναρξης 19:00: Γιούχτας-ΠΑΕ ΟΦΗ
Nα σημειωθεί ότι οι αγώνες θα είναι κεκλεισμένων των θυρών και θα τηρηθεί αυστηρά το υγειονομικό πρωτόκολλο.
H επίσημη ανακοίνωση του Γιούχτα αναφέρει:
Το Δ.Σ. του ΑΟ Αρχανών «Γιούχτας» ανακοινώνει ότι το Σάββατο 22 Αυγούστου θα πραγματοποιηθεί στο «Μαρκομιχελάκειο» Στάδιο των Αρχανών το καθιερωμένο τουρνουά που φέρει το όνομα του ευεργέτη του Γιούχτα, του Αρχανιώτη γιατρού Μιχαήλ Μαρκομιχελάκη του Ιωάννη, ο οποίος στις 13 Δεκεμβρίου 1960, δώρισε μία έκταση 8.119 τ.μ. στη θέση Κάμπος ή Τριορούκουνο, με σκοπό την ανέγερση του γηπέδου. Στο τουρνουά θα συμμετέχουν οι ομάδες της ΠΑΕ ΟΦΗ, του Γιούχτα και της Αναγέννησης Ιεράπετρας.
Το πρόγραμμα του τουρνουά (αγώνες 45 λεπτών) είναι:
Ώρα έναρξης 17:00: Γιούχτας-Αναγέννηση Ιεράπετρας
Ώρα έναρξης 18:00: ΠΑΕ ΟΦΗ-Αναγέννηση Ιεράπετρας
Ώρα έναρξης 19:00: Γιούχτας-ΠΑΕ ΟΦΗ
Το Δ.Σ. του ΑΟ Αρχανών «Γιούχτας» ανακοινώνει ότι φέτος λόγω της ειδικών συνθηκών που έχει επιφέρει η πανδημία COVID-19, η διοργάνωση θα γίνει σύμφωνα με το υγειονομικό πρωτόκολλο που ισχύει στην Super League και θα είναι κεκλεισμένων των θυρών για τον φίλαθλο κόσμο.
Οι αποστολές των ομάδων θα εισέλθουν στις εγκαταστάσεις με την σχετική λίστα και τηρώντας όλα τα μέτρα υγειονομικής προστασίας (μάσκες, θερμομέτρηση κλπ).
Το Δ.Σ. του ΑΟ Αρχανών «Γιούχτας» επισημαίνει ότι δεν θα εισέλθει στις εγκαταστάσεις ουδείς άλλος πέραν των εχόντων εργασία στο τουρνουά και πάντα σύμφωνα με τον αριθμό ατόμων που προβλέπει το ισχύον υγειονομικό πρωτόκολλο.
Mε διπλές προπονήσεις στο Παγκρήτιο στάδιο, ο Εργοτέλης συνεχίζει την προετοιμασία του, έχοντας γεμάτο το ιατρικό του δελτίο.
Και αυτό γιατί, πέντε παίκτες συνολικά, δεν ακολουθούν το κανονικό πρόγραμμα, καθώς αντιμετωπίζουν διάφορα προβλήματα τραυματισμών.
Πρόκειται για τους Μαζουλουξή, Λούσι, Kwateng, Αζίζι , Κωστανάσιο.
Το προσεχές Σάββατο στο Παγκρήτιο στάδιο, ο Εργοτέλης θα δώσει το δεύτερο φιλικό του, κόντρα στον Ηρόδοτο.
Η επίσημη ενημέρωση του Εργοτέλη:
Με διπλή προπόνηση, πρωί και απόγευμα συνεχίστηκε η προετοιμασία της ομάδας μας στις εγκαταστάσεις του Παγκρητίου Σταδίου.
Το πρώτο μέρος της σημερινής διπλής προπόνησης αφιερώθηκε καθαρά στην φυσική κατάσταση και πιο συγκεκριμένα στην βελτίωση της αερόβιας αντοχής ενώ το απόγευμα οι παίκτες υπό τις οδηγίες του τεχνικού τιμ ακολούθησαν πρόγραμμα το οποίο περιελάμβανε συνδυαστικά παιχνίδια με τελειώματα και δίτερμα σε περιορισμένο χώρο.
Τα ατομικά τους προγράμματα συνέχισαν οι Μαζουλουξής, Λούσι, Kwateng καθώς και ο Αζίζι που ένιωσε μικροενοχλήσεις. Το νέο μεταγραφικό απόκτημα της ομάδας μας, ο Θανάσης Κωστανάσιος δεν πήρε μέρος στην προπόνηση λόγω κάποιων ενοχλήσεων πίσω απ' το γόνατο.
Για αύριο έχει προγραμματιστεί απογευματινή προπόνηση στις εγκαταστάσεις του Παγκρητίου.