Επι δικών του ημερών τα Χανιά, έφτασαν ένα βήμα απο το...όνειρο της Σούπερ Λίγκ 1 και η διοίκηση της ομάδας, αποφάσισε να συνεχίσει μαζί του.
Η ομάδα των Χανίων ανακοίνωσε την επέκταση της συνεργασίας με τον έμπειρο τεχνικό Αλέκο Βοσνιάδη, με τον οποίο και θα ξεκινήσει μια νέα προσπάθεια, ώστε να καταφέρει αυτό, που δεν πέτυχε φέτος.
"Είμαστε εδώ για να παραμείνουν δυνατά τα Χανιά και να διεκδικήσουμε ό,τι πάλευε και πέρσι η ομάδα, αλλά της το στέρησαν “βίαια” εκτός αγωνιστικών με τη διακοπή του πρωταθλήματος" αναφέρει στην δήλωση του, ο Αλέκος Βοσνιάδης.
Η ανακοίνωση των Χανίαν αναφέρει: Η ΠΑΕ Χανιά ανακοινώνει την επέκταση της συνεργασίας με τον προπονητή Αλέκο Βοσνιάδη.
Ο έμπειρος προπονητής συνεχίζει στο “τιμόνι” της ομάδας μας από τη σεζόν 2018-19 (ανέλαβε στις 17 Δεκεμβρίου 2018).
Ο προγραμματισμός για τη νέα ποδοσφαιρική περίοδο τίθεται σε εφαρμογή και τις επόμενες ημέρες θα ακολουθήσουν ανακοινώσεις για τους συνεργάτες του Α. Βοσνιάδη στο προπονητικό επιτελείο, την έναρξη της προετοιμασίας και τις κινήσεις για τη στελέχωση του ρόστερ για τη σεζόν 2020-21.
Στις δηλώσεις του στο chaniafc.gr μετά από την επίτευξη της συμφωνίας για την ανανέωση της συνεργασίας ο κ. Βοσνιάδης σημείωσε τα εξής:
«Είμαστε χαρούμενοι που συνεχίζουμε για μία ακόμη χρονιά τη συνεργασία με ανθρώπους που είμαστε ήδη μαζί περίπου 20 μήνες. Είμαστε εδώ για να παραμείνουν δυνατά τα Χανιά και να διεκδικήσουμε ό,τι πάλευε και πέρσι η ομάδα, αλλά της το στέρησαν “βίαια” εκτός αγωνιστικών με τη διακοπή του πρωταθλήματος. Η πόλη και ο νομός των Χανίων να συσπειρωθεί γύρω από την ομάδα και να είναι σίγουροι όλοι ότι θα κάνουμε μία πολύ ανταγωνιστική ομάδα, που θα διεκδικήσει ό,τι δεν την άφησαν πέρσι. Συνεχίζουμε όλοι μαζί – ενωμένοι».
Μετά τον ποδοσφαιρικό Ολυμπιακό (Σεμέντο) και την μπασκετική ΑΕΚ, δυο ακόμη κρούσματα κορωνοϊου, έκαναν την εμφάνιση τους σε μεγάλες Ελληνικές ομάδες.
Ο Παναθηναικός ανακοίνωσε και επίσημα την ύπαρξη θετικού κρούσματος σε ποδοσφαιριστή της ομάδας στο Κορωπί, ενώ και η Β' ομαδα του μπασκετικού Ολυμπιακού ανακοίνωσε θετικό δείγμα σε μέλος του σταφ της Αναπτυξιακής ομάδας, με αποτέλεσμα να διακοπούν οι προπονήσεις.
Η ανακοίνωση της ομάδας ποδοσφαίρου του Παναθηναικού αναφέρει ότι:
«Τα αποτελέσματα των εξετάσεων που υποβάλλονται διαρκώς τα μέλη του ποδοσφαιρικού τμήματος του Παναθηναϊκού κατέδειξαν μία περίπτωση ποδοσφαιριστή της ομάδας στο Κορωπί το δείγμα του οποίου υπήρξε θετικό στον COVID-19. Ως εκ τούτου ο συγκεκριμένος ποδοσφαιριστής τέθηκε ήδη σε απομόνωση ενώ προβλέπεται να γίνει απολύμανση στο χώρο των αποδυτηρίων και νέα τεστ σε όλα τα μέλη των πράσινων».
H ανακοίνωση της ομάδας μπάσκετ του Ολυμπιακού αναφέρει ότι:
«Μέλος του σταφ της Αναπτυξιακής ομάδας, Ολυμπιακού B' Piraeus Bank, βρέθηκε θετικό σε τεστ για Covid-19.
Οι προπονήσεις διακόπηκαν άμεσα και θα ξεκινήσουν και πάλι όταν λάβουμε τα αποτελέσματα των νέων τεστ που υποβλήθηκαν παίκτες, προπονητικό επιτελείο και σταφ, εφόσον είναι όλα αρνητικά».
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Τα φιλικά παιχνίδια των ομάδων της Κρήτης, για τη νέα σεζόν, έχουν ξεκινήσει.
Το ίδιο και τα ...όμορφα γκολ!
Στο φιλικό παιχνίδι του Γιούχτα (ομάδα που αγωνίζεται στον Κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής) με την Κ-19 του ΟΦΗ, ο νεαρός επιθετικός του ΟΦΗ Γιάννης Σκέντζος, (υιός του παλαίμαχου άσου της ομάδας Ανδρέα Σκέντζου) έβαλε ένα γκολ σπάνιας ομορφιάς με ...κάτι σαν ανάποδο ψαλίδι!
Ο Χανιώτης επιθετικός (είχε περάσει απο την Κ17 του ΠΑΟΚ, ενώ ξεκίνησε να παίζει ποδόσφαιρο στην Ακαδημία του ΑΟ Χανιά και μετά συνέχισε στα τμήματα υποδομής του Πλατανιά), με εντυπωσιακό «γυριστό» σουτ, στέλνει τη μπάλα στα δίχτυα, βάζοντας ένα γκολ μεγάλης δυσκολίας, το οποίο ερνθουσιάζει τόσο τους συμπαίκτες του, όσο τους φιλάθλους, που βρέθηκαν στις εξέδρες!
Μετά τη σέντρα, η μπάλα κοντράρει σε σώμα αμυντικού του Γιούχτα και ο νεαρός επιθετικός του ΟΦΗ, με ένα έξυπνο γυριστό στέλνει την μπάλα στα δίχτυα (Δείτε το στο 1.33 του παρακάτω video).
Εξαιρετικό όμως, είναι και το πρώτο γκολ των πιτσιρικάδων του ΟΦΗ, με σπουδαίο συνδιαστικό παιχνίδι, γρήγορη εναλλαγή της μπάλας και απλό τελείωμα, ξανά απο το νεαρό Σκέντζο, ο οποίος στην συγκεκριμένη φάση δεν χρειάστηκε να κάνει πολλά, απλά έστειλε την μπάλα στα δίχτυα, σε μια πολύ όμορφη φάση απο τους πιτσιρικάδες του ΟΦΗ.
Στα 4 γκολ του φιλικού αγώνα Γιούχτας-Κ19 ΟΦΗ 2-2, ξεχώρισαν και τα υο γκολ για την ομάδα των Αρχανών με τον έμπειρο Γιάννη Δωματά.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα στιγμιότυπα του αγώνα και τα...υπέροχα γκολ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Φιλικά στην Κρήτη-Δείτε τι έγινε