Mια νίκη με 4-0 επί της Αναγέννησης Ιεράπετρας και μια ισοπαλία (0-0) με τον αξιόμαχο Γιούχτα, είχε ο ΟΦΗ σε δυο 45λεπτα, στο τουρνουά Μαρκομιχελάκης που έγινε στις Αρχάνες.
Στο άλλο παιχνίδι, η Αναγέννηση, κέρδισε το Γιούχτα με 1-0.
Η ομάδα των Αρχανών πάντως, κράτησε τη βασική της ομάδα, για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ και είχε εξαιρετική εικόνα, ενώ είχε και χαμένο πέναλτι με τον Κατσικοκέρη.
Ο ΟΦΗ είχε ...ορεξάτο τον Σαρδινέρο, ο οποίος πέτυχε χατ-τρικ με την Αναγέννηση (το άλλο γκολ ο Στάικος), αλλά κόντρα στον Γιούχτα, παρ' ότι αγωνίστηκαν περισσότεροι βασικοί (χρησιμοποιήθηκε και ο νεοαποκτηθέντας Σελίμοβιτς), ο ΟΦΗ δεν είχε φρεσκάδα στο παιχνίδι του και μάλλον έδειξε να κάνει αγγαρεία.
Σε κάθε περίπτωση, ο τεχνικός του ΟΦΗ είχε την ευκαιρία να βγάλει χρήσιμα συμπεράσματα και πλέον ο ΟΦΗ ανεβαίνει στην Αθήνα, για τα δυνατά φιλικά με Παναθηναικό και Ατρόμητο, την επόμενη εβδομάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Mε τρία γκολ του νεοαποκτηθέντα Σαρδινέρο και ένα του Στάικου, ο ΟΦΗ επικράτησε με 4-0 σε φιλικό αγώνα 45 λεπτών της Αναγέννησης Ιεράπετρας στις Αρχάνες, στο πλαίσιο του τουρνουά Μακρομιχελάκης που διοργανώνει ο Γιούχτας.
Ο αντίπαλος του ΟΦΗ, που φέτος ανέβηκε στον κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής, δεν μπόρεσε να φέρει αντίσταση στον ΟΦΗ, ο οποίος με τρία τέρματα του Ισπανού εξτρέμ, πήρε την άνετη νίκη.
Οι παίκτες που χρησιμοποίησε ο Γιώργος Σίμος, έδειξαν διάθεση και έβγαλαν ωραίες φάσεις.
ΟΦΗ: Σηφάκης, Ουες, Βούρος, Γιαννούλης, Κοροβέσης, Σουρνάκης, Μίγγος, Στάικος, Γρίβας, Σαρδινέρο, Νοικοκυράκης.
Το πρώτο (φιλικό) παιχνίδι της νέας αγωνιστικής περιόδου έδωσε ο ΟΦΗ, συμμετέχοντας στις Αρχάνες στο "Μαρκομιχελάκειο" τουρνουά, με την συμμετοχή επίσης του διοργανωτή Γιούχτα και της Αναγέννησης Ιεράπετρας, δυο ομάδες που αγωνίζονται στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής.
Η ενδεκάδα που παρέταξε ο Γιώργος Σίμος: Σηφάκης, Ουες, Βούρος, Γιαννούλης, Κοροβέσης, Σουρνάκης, Μίνγγος, Στάικος, Γρίβας, Σαρδινέρο, Νοικοκυράκης.
Γ.Κορτς