Ενας ακόμη γνωστός ποδοσφαιριστής, αυτή τη φορά Κρητικός, διαγνώστηκε θετικός στον κορωνοϊο.
Πρόκειται για τον 18χρονο Χανιώτη τερματοφύλακα του Ολυμπιακού, Κωσταντίνο Τζολάκη, για τον οποιο και επίσημα ο Ολυμπιακός, ανέφερε ότι βρέθηκε θετικός στον covid-19, στο καθιερωμένο τεστ της Παρασκευής (21/8).
Ο Τζολάκης, μετά τον Σεμέντο, είναι ο δεύτερος ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού που βρίσκεται θετικός και έχει τεθεί ήδη σε απομόνωση, ενώ απο την ομάδα ακολουθείται το Υγειονομικό Πρωτόκολλο αυτών των περιπτώσεων.
Λόγω αυτού του συμβάντος, αναβλήθηκε το φιλικό του Ολυμπιακού με τον ΠΑΣ Γιάννινα, που ήταν να πραγματοποιηθεί την Κυριακή (23/8) και πιθανότατα θα διεξαχθεί τη Δευτέρα στις 19.00, κεκλεισμένων των θυρών, στο αθλητικό κέντρο του Ρέντη.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Mετά το «ξεμούδιασμα» στις Αρχάνες και τα δυο 45λεπτα φιλικά παιχνίδια με αντιπάλους δυο ομάδες που αγωνίζονται στον κρητικό όμιλο της Γ’ Εθνικής, τον Γιούχτα (0-0) και την Αναγέννηση Ιεράπετρας (4-0), ο ΟΦΗ μεταβαίνει στην Αθήνα, για δυο δυνατά τεστ, με τον Παναθηναικό την προσεχή Τετάρτη (26/8, 9μμ) στο ΟΑΚΑ και τον Ατρόμητο το προσεχές Σάββατο (29/8, 7μμ), στο Περιστέρι.
Στα δυο αυτά φιλικά παιχνίδια, κόντρα σε δυο αντίπλους Σούπερ Λίγκ, ο Γιώργος Σίμος, αναμένεται να δοκιμάσει πρόσωπα και σχήματα, καθώς η σέντρα του νέου πρωταθλήματος έχει οριστεί για τις 12-13 Σεπτεμβρίου.
Τα παιχνίδια αυτά θα αποτελέσουν για τον ΟΦΗ, δυο σημαντικά τεστ, για την ομάδα που χτίζεται αυτήν την εποχή, αλλά και το πως θα ξεκινήσει το νέο πρωτάθλημα, αλλά και το πρώτο ευρωπαικό παιχνίδι στις 17 Σεπτεμβρίου.
Στην διάθεση του Γιώργου Σίμου για τα παιχνίδια αυτά, θα είναι όλα τα νέα μεταγραφικά αποκτήματα (Ουές, Σαρδινέρο, Βούρος, Σελίμοβιτς, Γρίβας, Γκαργκαλατζίδης, Διαμαντής, Βάτερμαν).
Το φιλικό Παναθηναικός-ΟΦΗ θα μεταδοθεί απο το Παναθηναικός TV και απο την Cosmote.
Η αποστολή του ΟΦΗ αναχωρεί την Τρίτη το απόγευμα απο το Ηράκλειο και θα επιστρέψει την Κυριακή το βράδυ.
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με μια φωτογραφία επι εποχής Νίκου Αναστόπουλου στον ΟΦΗ, στην οποία εικονίζεται και ο αείμνηστος Σάββας Θεοδωρίδης, οι παλαίμαχοι του ΟΦΗ, εκφράζουν τα συλλυπητήρια τους, για τον θρυλικό παράγοντα του Ολυμπιακού, ο οποιος έφυγε απο την ζωή σε ηλικία 85 ετών, λόγω σοβαρού προβλήματος υγείας που αντιμετώπιζε.
«Καλό Σου ταξίδι φίλε Σάββα. Ο Σύλλογος Παλαιμάχων Ποδοσφαιριστών ΟΦΗ στέλνει τα Θερμά Συλλυπητήρια την οικογένεια του και στην οικογένεια του Ολυμπιακού» αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο πρόεδρος των παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, Σήφης Κορωνάκης, ο οποίος επίσης είναι στην φωτογραφία με τον Σάββα Θεοδωρίδη και εκ μέρους της οικογένειας των παλαιμάχων του ΟΦΗ, αποχαιρετάει τον παράγοντα του Ολυμπιακού, με τον οποίο είχε στενή φιλική σχέση.
Ο Σάββας Θεοδωρίδης, είχε πολλούς φίλους στο Ηράκλειο, αλλά και στην οικογένεια του παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ.
Ο ίδιος, πάντα είχε να λέει για τη δυναμική του ΟΦΗ και ότι το Ελληνικό πρωτάθλημα έχει ανάγκη, απο ένα ισχυρό ΟΦΗ.
Στις πολλές του παρουσίες στο Γεντί Κουλέ, δεχόταν πάντα επισκέψεις απο παλαίμαχους του ΟΦΗ και αντάλλαζαν απόψεις, αλλά θυμόταν και παλιές ιστορίες στο γήπεδο του ΟΦΗ.
Ο Σάββας Θεοδωρίδης εκτιμούσε πάντα τον ΟΦΗ.
Και η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, όπως έκανε γνωστό σε ενημέρωση της, θα στείλει στεφάνι στην κηδεία του, αείμνηστου παράγοντα, για να εκφράσει τα συλλυπητήρια της.
Παρά τις γνωστές ιδαιτερότητες του, ο Σάββας Θεοδωρίδης είχε πολλούς φίλους στην οικογένεια του Ελληνικού ποδοσφαίρου, ενώ όλοι, φίλοι και αντίπαλοι, σεβόταν το μέγα πάθος του, για την αγαπημένη του ομάδα.