Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
O 36χρονος Ολλανδός τερματοφύλακας Boy Waterman που απέκτησε ο ΟΦΗ, υπήρξε συμπαίκτης με τον Γιώργο Σαμαρά, στην Ολλανδική Χέρενφειν, πριν απο 15 χρόνια (!) το 2005-6.
Ο σημερινός αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ ήταν τότε 20 ετών, όταν αγωνζόταν στην Ολλανδική ομάδα, κάνοντας τα πρώτα ευρωπαικά, ποδοσφαιρικά του βήματα, στο ξεκίνημα της μεγάλης του καριέρας.
Στην φωτογραφία, βλέπετε τον Waterman και τον Γιώργο Σαμαρά, στην ίδια ενδεκάδα της Χερενφέιν.
Το νέο μεταγραφικό απόκτημα του ΟΦΗ, είναι κατά ένα χρόνο...μεγαλύτερος, απο τον σημερινό αντιπρόεδρο της ομάδας, ο οποίος έχει κρεμάσει (κυρίως λόγω προβλημάτων με τραυματισμούς), τα ποδοσφαιρικά του παπούτσια.
Ο Σαμαράς είναι 35 ετών (γεννημένος στις 21/2/1985) και ο Waterman είναι ...36 ( γεννημένος στις 24/1/1984).
Ο Σαμαράς, έκανε δηλαδή μεταγραφή στον ΟΦΗ, ποδοσφαιριστή που είναι μεγαλύτερος απο τον ίδιο!
Αυτό βέβαια, δε μειώνει την αξία, του Ολλανδού γκολκίπερ, η εμπειρία του οποιου είναι δεδομένη, όπως και οι ευρωπαικές του συμμετοχές, με τελευταίο σταθμό τον ΑΠΟΕΛ.
Ο Σαμαράς, είναι ο άνθρωπος που μεσολάβησε για να φέρει τον Ολλανδό τερματοφύλακα στον ΟΦΗ, καθώς γνωρίζει πολύ καλά, τον άλλοτε φίλο και συμπαίκτη του.
Να σημειωθεί ότι ο Γιώργος Σαμαράς, είχε συμπαίκτη και τον Αντίλ Ναμπί στην Αγγλική Γουέστ Μπρομ (το 2014-15).
Ο Waterman δηλαδή, είναι ο δεύτερος πρώην συμπαίκτης του σημερινού αντιπροέδρου της ομάδας, που αγωνίζεται σήμερα στον ΟΦΗ.
Να περιμένουμε-άραγε- και άλλους;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Είχε ανάγκη απο ένα τερματοφύλακα ο ΟΦΗ
Ενας ακόμη Ελληνας ποδοσφαιριστής, βρέθηκε θετικός στον κορωνοίο.
Πρόκειται για τον Ελληνα διεθνή μέσο, Παναγιώτη Ταχτσίδη, ο οποίος αγωνίζεται στην Ιταλική Λέτσε.
Η ομάδα του ανακοίνωσε ότι ο ποδοσφαιριστής νόσησε στο διάστημα που βρισκόταν στην Ελλάδα για διακοπές. Και προτού αναχωρήσει για την Ιταλία έκανε το τεστ που έδειξε ότι έχει προσβληθεί από Covid-19.
Ο παίκτης θα παραμείνει σε καραντίνα στο σπίτι του, ενώ θα απουσιάσει και από τις πρώτες προπονήσεις της ομάδας του.
Ενα πάγιο αίτημα των τελευταίων ετών, για την ομάδα του Αλμυρoύ, έγινε πράξη. Το γήπεδο του συλλόγου στο Γάζι, νομιμοποιήθηκε.
Οπως γράφει στην επίσημη σελίδα του στο Facebook, o Aλμυρός "Το “γήπεδο” έγινε ΓΗΠΕΔΟ. Η άριστη συνεργασία των Δήμων Ηρακλείου και Μαλεβιζίου έλυσε ένα πρόβλημα ετών και νομιμοποίησε το γήπεδό μας".
Με ανακοίνωση του, "σύσσωμο το Διοικητικό Συμβούλιο και όλη η οικογένεια του Αλμυρού ευχαριστεί θερμά τον Δήμο και το Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου και ιδιαιτέρως τον Δήμαρχο Βασίλη Λαμπρινό, και τον Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Μανώλη Βασιλάκη, το Δήμο Μαλεβιζιου, τον Δήμαρχο Μενέλαο Μποκέα, τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών και Πολιτικής προστασίας Γιώργο Πετούση, τον Ειδικό Σύμβουλο του Δημάρχου Νίκο Πατραμάνη καθώς και την κα Φωτεινή Σπανάκη, Προϊσταμένη Τμήματος Διαμόρφωσης Υπαίθριων Χώρων του Δήμου μας".
Ο Δήμαρχος Μαλεβιζίου Μενέλαος Μποκέας, μέσω της σελίδας του στο facebook έκανε την ακόλουθη ανάρτηση:
“Ένα πολύ σημαντικό αίτημα, για δωρεάν παραχώρηση πρόσθετης έκτασης στο Δήμο μας, που ουσιαστικά νομιμοποιεί το Γήπεδο του Αλμυρού στον Σκαφιδαρά, ενώ ταυτόχρονα αναγνωρίζει την εν λόγω έκταση ως «γήπεδο» έγινε σήμερα δεκτό από το Δημοτικό Συμβούλιο Ηρακλείου.
Ευχαριστώ ιδιαιτέρως το Δήμαρχο Ηρακλείου Βασίλη Λαμπρινό, τον Εντεταλμένο Δημοτικό Σύμβουλο Μανώλη Βασιλάκη και τη Δημοτική Αρχή στο σύνολό της, καθώς και τα μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου Ηρακλείου για την αγαστή συνεργασία. Η αυτοδιοίκηση ως συνδετικός κρίκος που ενώνει τις τοπικές κοινωνίες”.
Ο Γιώργος Πάγκαλος, μέλος του ΔΣ και Υπεύθυνος Δημοσίων Σχέσεων με Δήμο, Περιφέρεια και Αρχές, εκπροσωπώντας όλη την οικογένεια του Αλμυρού δήλωσε “ένα μεγάλο ευχαριστώ στο Δήμαρχο Μαλεβιζίου Μενέλαο Μποκέα για την άμεση ανταπόκριση και επίλυση του τόσο σημαντικού προβλήματος που απασχολούσε για πολλά χρόνια το ιστορικό σωματείο Γ.Π.Σ ΑΛΜΥΡΟΣ ΓΑΖΙΟΥ!!!”.