Mετά τους «παλιούς», ήρθε η σειρά των πιτσιρικάδων στον μπασκετικό ΟΦΗ, καθώς η φετινή ομάδα, θα έχει και αρκετά νέα παιδιά απο τις υποδομές του συλλόγου.
Ο πρώτος που εντάχθηκε στην ανδρική ομάδα του ΟΦΗ, είναι ο 17χρονος πόιντ γκάρντ ύψους 1μ97 Φαίδων Καμπάκας, o οποίος ήταν αρχηγός της εφηβικής ομάδας του συλλόγου.
H ανακοίνωση της Επιτροπής μπάσκετ του ΟΦΗ αναφέρει:
Επενδύουμε στα παιδιά των ακαδημιών μας. «Με γνώμονα την αλλαγής της φιλοσοφίας της ομάδας μας, επενδύουμε στα νέα παιδιά που προέρχονται από τις υποδομές των ακαδημιών μας. Στο πλαίσιο αυτό η Επιτροπή Μπάσκετ του ΟΦΗ ανακοινώνει την ένταξη του Φαίδωνα Καμπάκα στην ανδρική ομάδα. Ο Φαίδων είναι 17 χρόνων με ύψος 1,97 point guard και αρχηγός της εφηβικής ομάδας μας».
Επίσημη πρόταση στις τηλεοπτικά άστεγες ομάδες, μεταξύ των οποίων είναι και ο ΟΦΗ, κατέθεσε η NOVA, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα.
Συγκεκριμένα το συνδρομητικό κανάλι στις διαπραγματεύσεις με ΟΦΗ, Λαμία, Παναιτωλικό, Βόλο και Ξάνθη, προσέφερε συμβόλαια 1.2-1.3 εκ. ευρώ, με τον ΟΦΗ να δέχεται λόγω εμπορικότητας μια καλύτερη πρόταση απο τους υπόλοιπους (περίπου στο 1.5-1.6 εκ. ευρώ).
Στην πρόταση του συνδρομητικού καναλιού, υπάρχει και μπόνους 100-200 χιλ. ευρώ ανάλογα με τη θέση που θα καταλάβουν οι ομάδες στο νέο πρωτάθλημα.
Από την έκβαση των συζητήσεων που γίνεται ανάμεσα στις εμπλεκόμενες πλευρές, θα κριθεί και η έναρξη του πρωταθλήματος που είναι προγραμματισμένη για τις 12 Σεπτεμβρίου.
Είναι δεδομένο ότι η NOVA δεν θέλει να πάει πιο πίσω η πρεμιέρα και να υπάρξει αναβολή.
Με τα τωρινά δεδομένα, ΠΑΟΚ και Παναθηναϊκός έχουν ήδη στραφεί στις δικές τους πλατφόρμες για τη μετάδοση των αγώνων τους.
Τα αυξημένα κρούσματα κορωνοϊου στα Χανιά, έφεραν και έκτακτα μέτρα σε ότι αφορά τον αθλητισμό της περιοχής.
Απαγορεύθηκαν τα φιλικά παιχνίδια όλων των ομάδων μέχρι την 1/9 (και βλέπουμε), ενώ οι προπονήσεις των ομαδων θα γίνονται πλέον μόνο σε γκρούπ 9 ατόμων, με την τήρηση του υγειονομικού πρωτοκόλλου.
Σε ανακοίνωση της η ΕΠΣΧ προκειμένου να ενημερώσει τα σωματεία της περιοχής αναφέρει:
Μετά από επικοινωνία με την Γενική Γραμματεία Αθλητισμού, σας ενημερώνουμε ότι:
Οι προπονήσεις επιτρέπονται σε γκρουπ με μέγιστο αριθμό εννέα (9) ατόμων. Μέχρι την είσοδο στον αθλητικό χώρο πρέπει να τηρούνται αυστηρά τα μέτρα που ισχύουν ήτοι, μάσκα, αποστάσεις, απολυμαντικά.
Επίσης δεν επιτρέπεται η διεξαγωγή φιλικών αγώνων. Για οτιδήποτε νεώτερο θα είμαστε σε επικοινωνία.
Ενώ σε ανακοίνωση του, το Γραφείο Αθλητισμού του Δήμου Χανίων, τονίζει ότι:
Από το Γραφείο Αθλητισμού του Δήμου Χανίων γνωστοποιούνται οι διευκρινίσεις, που δόθηκαν κατόπιν επικοινωνίας του Αντιδημάρχου Αθλητισμού, Στέλιου Μιχαηλάκη, με τον Γενικό Γραμματέα Αθλητισμού, Γεώργιο Μαυρωτά, σχετικά με τη λειτουργία των αγωνιστικών χώρων κατά τη διάρκεια των μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς των επιπτώσεων της νόσου COVID-19 στην Περιφερειακή Ενότητα Χανίων, από 25.8.2020 έως 1.9.2020:
-Οι προπονήσεις μπορούν να συνεχιστούν σε γκρουπ 9 ατόμων, συμπεριλαμβανομένων των προπονητών.
-Η χρήση μάσκας δεν είναι υποχρεωτική κατά τη διάρκεια της άσκησης από τους αθλούμενους, είναι υποχρεωτική κατά την προσέλευση και αποχώρηση από τον χώρο άθλησης, καθώς και από τον προπονητή/τρια.
-Απαγορεύεται η χρήση αποδυτηρίων.
-Εξακολουθούν να ισχύουν τα πρωτόκολλα καταγραφής εισερχομένων - εξερχομένων στην αθλητική εγκατάσταση για ενδεχόμενο ιχνηλάτησης.
-Φιλικοί αγώνες δεν επιτρέπονται.