Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Γιούχτας τιμάει και φέτος τον ευεργέτη του, τον Αρχανιώτη γιατρό Μιχαήλ Μαρκομιχελάκη του Ιωάννη, ο οποίος οποίος στις 13 Δεκεμβρίου 1960, δώρισε μία έκταση 8.119 τ.μ. στη θέση Κάμπος ή Τριορούκουνο, με σκοπό την ανέγερση του γηπέδου, στο οποίο σήμερα η φιλόδοξη ομάδα των Αρχανών "στεγάζει" τα όνειρα της και έχει ασφαλώς και την ονομασία του δωρητή («Μαρκομιχελάκειο» Στάδιο των Αρχανών).
Το γήπεδο του Γιούχτα, είναι πλέον ένα γήπεδο κόσμημα για την Κρήτη, με φυσικό χλοοτάπητα, εξέδρα και σύγχρονα αποδυτήρια, ενώ υπάρχουν μεγάλα σχέδια ανάπτυξης του, σε ένα σύγχρονο αθλητικό κέντρο, με βοηθητικά γήπεδα και άλλες αθλητικές εγκαταστάσεις, για τα επόμενα χρόνια, που θα κάνουν την εγκατάσταση, κυρίαρχη στην ευρύτερη περιοχή.
Και φέτος, ο Γιούχτας, δίνει "αίγλη" στο «Μαρκομιχελάκειο» τουρνουά, καθώς εκλεκτός του προσκεκλημένος είναι ο ΟΦΗ, αλλά και η Αναγέννηση Ιεράπετρας (όπως και ο Γιούχτας και η ομάδα της Ιεράπετρας, αγωνίζεται στην Γ' Εθνική), σε ένα τουρνουά τριών 45λεπτων, που θα ξεκινήσει στις 5μμ και θα ολοκληρωθεί περίπου στις 8μμ.
Μάλιστα για τον ΟΦΗ, τα δυο 45λεπτα με Γιούχτα και Αναγέννηση Ιεράπετρας, θα είναι τα πρώτα παιχνίδια της φετινής σεζόν, που έχει και την ιδαιτερότητα της ευωρπαικής συμμετοχής του ΟΦΗ, γεγονός που δίνει ακόμη μεγαλύτερη σημασία, στο τουρνουά.
Ο προπονητής του ΟΦΗ Γιώργος Σίμος, θα έχει την ευκαιρία να χρησιμοποιήσει δυο ενδεκάδες (μια σε κάθε 45λεπτο) με όλους τους παίκτες που έχει στην διάθεση του, ενώ ενδιαφέρον έχει και η εικόνα του φιλόδοξου Γιούχτα, αλλά και της Αναγέννησης Ιεράπετρας, που θα μονομαχήσουν στον φετινό Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής.
Για τον ΟΦΗ τα δυο αυτά 45λεπτά, θα είναι κάτι σαν "αποκαλυπτήρια" της φετνής χρονιάς, έστω και αν είναιακόμη νωρίς, καθώς το πρωτάθλημα ξεκινάει σε ένα περίπου μήνα (12-13 Σεπτεμβρίου).
Δυστυχώς, λόγω covid-19 τα παιχνίδια, στο «Μαρκομιχελάκειο» Στάδιο θα γίνουν κεκλεισμένων των θυρών και ο κόσμος, δεν θα μπορέσει να τα παρακολουθήσει.
Σύμφωνα με το πρόγραμμα που ανακοίνωσαν οι διοργανωτές οι ώρες και η σειρά των αγώνων έχει ως εξής:
Ώρα έναρξης 17:00: Γιούχτας-Αναγέννηση Ιεράπετρας
Ώρα έναρξης 18:00: ΠΑΕ ΟΦΗ-Αναγέννηση Ιεράπετρας
Ώρα έναρξης 19:00: Γιούχτας-ΠΑΕ ΟΦΗ
Nα σημειωθεί ότι οι αγώνες θα είναι κεκλεισμένων των θυρών και θα τηρηθεί αυστηρά το υγειονομικό πρωτόκολλο.
Ο Εργοτέλης έχει στάντ-μπάι ποδοσφαιριστές και περιμένει τις εξελίξεις στο θέμα της αδειοδότησης, ανέφερε ο προπονητής Γιάννης Ταουσιάνης, μετά την ήττα απο τον Ηρόδοτο, με 2-1 στην Αλικαρνασό.
Η ήττα δεν φαίνεται να σκόρπισε ανησυχία στον τεχνικό του Εργοτέλη, ο οποίος είπε ότι στα πρώτα αυτά φιλικά παιχνίδια δοκιμάζει νέα παιδιά, ενώ ανέφερε ότι η ομάδα δεν πρέπει να χάνει την ψυχραιμία της, μέσα στο παιχνίδι.
Αναλυτικά η τοποθέτηση του προπονητή του Εργοτέλη:
"Σίγουρα θα γίνουν κάποιες προσθήκες ακόμα πέρα των παιδιών που έχουν αποκτηθεί. Είμαστε σε επαφή με τους μεταγραφικούς μας στόχους απλά περιμένουμε και την απόφαση όσων αφορά την απόφαση για την αδειοδότηση της ομάδας γιατί αυτό παίζει ρόλο και στις επιλογές που έχουμε κάνει και που έχουμε στάντμπάι."
"Σε αυτήν την πρώτη φάση της προετοιμασίας μας και συγκεκριμένα σε αυτά τα δύο πρώτα φιλικά είχαμε ως κύριο στόχο την αξιολόγηση των μικρών παικτών.
Πλέον μπαίνουμε σε μια νέα φάση της προετοιμασίας όπου θα έχουμε και κάποιες προσθήκες ποδοσφαιριστών για να αρχίσουμε να δένουμε σιγά σιγά το παζλ του ρόστερ που θα παρουσιάσουμε φέτος. Όσων αφορά το σημερινό φιλικό παιχνίδι, το μόνο που θα κρατήσουμε απ' αυτό είναι ότι εμείς είμαστε μια ομάδα που δεν πρέπει να χάνει την ψυχραιμία της και τη συγκέντρωση της γιατί όταν αυτό συμβαίνει λειτουργεί αρνητικά για το προφίλ μας.
Αυτό είναι που με απασχολεί απ' το σημερινό φιλικό το οποίο θα συζητήσουμε και με τα παιδιά. Κινούμαστε πάντα στην ίδια πολιτική όσων αφορά το αγωνιστικό κομμάτι και σαφώς θέλουμε να εντάξουμε κι' αλλα στοιχεία που δεν είχαμε σε καλό βαθμό την περσινή χρονιά. Σε αυτό το κομμάτι θα δουλέψουμε πολύ περισσότερο και περιμένοντας την τελική μορφή του ρόστερ θα δούμε και ότι αφορά στον σχηματισμό της ομάδας".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Εργοτέλης γνώρισε την ήττα με 2-1 απο τον Ηρόδοτο σε φιλικό παιχνίδι στην Αλικαρνασό και η ήττα αυτή πρέπει να αποτελέσει καμπανάκι για τους κιτρινόμαυρους, οι οποίοι ωστόσο δεν έχουν κλείσει τις μεταγραφές τους και περιμένουν την αδειοδότηση, για να προχωρήσουν κάποιες σημαντικές μεταγραφικές κινήσεις.
O Hρόδοτος του Νικου Κουμπανά, αν και ομάδα που αγωνίζεται δυο κατηγορίες πιο χαμηλά (Σούπερ Λίγκ 2 ο Εργοτέλης, Γ' Εθνική ο Ηρόδοτος), έδειξε ότι έχει δημιουργήσει μια αξιόμαχη ομάδα.
Στο 14' ο Μπουρσέλης, άνοιξε το σκορ για τον Εργοτέλη (0-1), ο Ηρόδοτος ισοφάρισε στο 45' με το Μυλωνά και πέτυχε το γκολ της νίκης στο 77' με τον Καλαμιώτη.
Τόσο ο προπονητής του Εργοτέλη Γιάννης Ταουσιάνης, όσο και ο προπονητής του αξιόμαχου Ηροδότου, Νίκος Κουρμπανας, είχαν την ευκαιρία να βγάλουν χρήσιμα συμπεράσματα.
Το παιχνίδι διαιτήτευσε ο κ. Κρασαγάκης με βοηθούς τους Μαυραντωνάκη και Καγκατζογιάννη.
Εργοτέλης (Γιάννης Ταουσιάνης): Κατσιμήτρος (46' Τζελέπης), Neral (46' Κατσούρι) Πλαϊτάκης (46' Θεοδωράκης), Bote (46' Σερβιλάκης), Κόλα, Πέϊος, Μπουρσέλης (46' Αλεξάκης), Τσέλιος (46' Μπουτσάκης), Akram (46' Αζίζι), Μανουσάκης (70' Κομνηνός), Conraad (Κουτάντος 58')
Ηρόδοτος (Κουρμπανάς Νίκος): Λουτριώτης, Καλφουτζος (46' Φρόκου), Αρκούδας, Κανδυλάκης, Μπαλάφας, Κίσσας (46' Καρυωτάκης), Καλαμιώτης, Κουσίδης (65' Αμαραντίδης), Γκίνη (46' Κοντογιάννης) Κοιλιάρας (80' Μολά) Μυλωνάς.