Σε φιλικά παιχνίδια που έγιναν στην Κρήτη, για τις ομάδες που μετέχουν στην Γ' Εθνική, ο Γιούχτας με πολλά νέα παιδιά στην σύνθεση του, έφερε ισοπαλία 2-2 με την επίσης νεανική Κ19 του ΟΦΗ.
Και τα δυο γκολ του Γιούχτα στο παιχνίδι αυτό έβαλε ο έμπειρος επιθετικός Γιάννης Δωματάς, ο οποίος κάνει προπονήσεις με το Γιούχτα και ίσως αποτελέσει μεταγραφική του επιλογή.
Ο Αλμυρός, εντυπωσίασε, καθώς μετά την Αναγέννηση Ιεράπετρας, έβαλε ξανά 5 γκολ, αυτή τη φορά επί του Αστέρα Ρεθύμνου (5-1), δείχνοντας ότι ...κάτι καλό χτίζει στο Γάζι ο Κώστας Κιάσσος.
Ενώ ο ΠΟΑ, κέρδισε με 2-0 τον αξιόμαχο Ρωμανό, που αγωνίζεται στην Α1 ΕΠΣΗ. Αυτή ήταν η πρώτη φιλική νίκη του ΠΟΑ.
Δείτε παρακάτω στιγμιότυπα απο την αναμέτρηση που έγινε στις Αρχάνες με 4 γκολ στο παιχνίδι Γιούχτας-Κ19 ΟΦΗ.
Γ.Κορτς
Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο πρώτο του φιλικό παιχνίδι, ο Εργοτέλης κέρδισε με 2-1 τον Ρεθυμνιακό (ομάδα του κρητικού ομίλου Γ' Εθνικής), με το νεοαποκτηθέντα νεαρό Ολλανδό επιθετικό Conraad, να σκοράρει ξανά (όπως κάνει και στα διτέρματα των προπονήσεων) και να σκορπά ...χαμόγελα στους κιτρινόμαυρους, οι οποιοι μετά την αποχώρηση των Εφορτ-Ροβίθη, αναζητούν λύσεις στην επίθεση.
Ο Ολλανδός επιθετικός είχε και δοκάρι και γενικά ήταν μέσα στις φάσεις.
Ο Γιάννης Ταουσιάνης, δήλωσε ικανοποιημένος απο την προσπάθεια των παικτών του και έβγαλε χρήσιμα συμπεράσματα όπως είπε, για το πρώτο φιλικό.
Το δεύτερο γκολ του Εργοτέλη έβαλε ο νεαρός Πατρινός (απο την Κ-19 του Εργοτέλη), ενώ για το Ρεθυμνιακό είχε ανοίξει το σκορ ο Δελήμπασης με πέναλτι στο 6'.
Επόμενο φιλικό για τον Εργοτέλη, με τον Ηρόδοτο, το επόμενο Σάββατο στο Παγκρήτιο στάδιο.
Εν αναμονή της απόφασης της OYEΦA για το Γεντί Κουλέ, βρίσκονται όλοι στον ΟΦΗ.
Η απόφαση της Ευρωπαικής Ομοσπονδίας για την καταλληλότητα του γηπέδου του ΟΦΗ, ώστε αυτό να φιλοξενήσει τους αγώνες του β’ προκριματικού γύρου του Europa League, αναμένεται την επόμενη εβδομάδα.
Ο έλεγχος που έγινε την Παρασκευή (21/8) στο γήπεδο του ΟΦΗ, βρήκε την κρητική ομάδα προετοιμασμένη, καθώς τα ικανά και έμπειρα στελέχη της ΠΑΕ η Θεανώ Ρασούλη και ο Αντώνης Χρονάκης, που είχαν αναλάβει όλη την οργάνωση της διαδικασίας και την αποστολή φακέλου με πλούσιο φωτογραφικό υλικό και λεπτομέρειες που αφορούν σε όλη την αθλητική εγκατάσταση του γηπέδου «Θεόδωρος Βαρδινογιάννης», φρόντισαν να ενημερώσουν την ΟΥΕΦΑ με κάθε λεπτομέρεια.
Για το λόγο αυτό, ο κ. Πέτρ Φούσεκ που εκπροσώπησε την ευρωπαική ομοσπονδία στην τηλεδιάσκεψη, εξήρε την προετοιμασία που είχε γίνει το προηγούμενο διάστημα από τους υπεύθυνους της ΠΑΕ ΟΦΗ.
Ωστόσο, όπως έγινε γνωστό, ζήτησε κάποιες διευκρινήσεις για χώρους του γηπέδου (εντός και εκτός εγκατάστασης) και αφού πήρε τις απαντήσεις τόνισε ότι την επόμενη εβδομάδα θα γίνει γνωστή η απόφαση της ΟΥΕΦΑ ή ενδεχομένως κάποιες βελτιώσεις - τροποποιήσεις που πρέπει να γίνουν στους χώρους, προκειμένου να πάρει άδεια το γήπεδο, για να φιλοξενήσει ευρωπαϊκό αγώνα στον β’ προκριματικό γύρο του Europa League.