Η σέντρα του πρωταθλήματος της Σούπερ Λίγκ 2 μετατέθηκε για τις 29 Σεπτεμβρίου και στον Εργοτέλη κινήθηκαν να κλείσουν ένα ακόμη φιλικό παιχνίδι. Το Σάββατο 14/09 (17.30) θα δώσει φιλικό παιχνίδι στα Περιβόλια, με τα Χανιά. Ετσι οι δυο ομάδες που θα αναμετρηθούν στην Σούπερ Λίγκ 2 θα έχουν την ευκαιρία για ένα δυνατό φιλικό με κοινό όφελος, καθώς και οι Χανιώτες έψαχναν ένα δυνατό αντίπαλο για ένα φιλικό ώστε να καλύψουν το κενό που δημιούργησε η μετάθεση της σέντρας του πρωταθλήματος. Τόσο ο Εργοτέλης, όσο τα Χανιά, εμφανίζονται και φέτος απο τις καλές ομάδες της κατηγορίας.
Γ.Κορτς
Τρείς παίκτες, έχει φαντάρους αυτήν την εποχή ο Εργοτέλης!
Τον Ροβίθη, τον Μπουρσέλη και τον Μανουσάκη.
Μάλιστα και οι τρείς ποδοσφαιριστές αγωνίζονται με την Εθνκή Ενόπλων και αποτελούν δυνατές μεταγραφές της ομάδας.
Να ευχηθούμε καλή θητεία και στους τρείς, αλλά και καλοί...πολίτες!
Γ.Κορτς
Την ήττα με 3-2 απο την αντίστοιχη ομάδα του Παναιτωλικού στο Ατσαλένιου, γνώρισε η Κ19 του ΟΦΗ, για την 3η αγωνιστική του πρωταθλήματος των ΠΑΕ.
Η ομάδα του Μανόλη Πατεμτζή πήρε το προβάδισμα στο 2ο λεπτό με τον Σταυρακάκη, όμως η συνέχεια δεν ήταν ανάλογη. Οι Αγρινιώτες ισοφάρισαν στο 24’ με τον Πανταζή, ενώ έκαναν την ανατροπή στο 45’ με τον Μπελεβώνη (1-2). Ένα λεπτό νωρίτερα ο ΟΦΗ έμεινε με παίκτη λιγότερο λόγω της αποβολής του Αυγουστάκη με δεύτερη κίτρινη κάρτα.
Το μόνο που κατέφερε ο ΟΦΗ ήταν να μειώσει με τον Καλαϊτζάκη στο 90’ για το τελικό 2-3.
ΟΦΗ (Μανόλης Πατεμτζής): Σηφάκης, Καλαϊτζάκης, Δολαψάκης, Αυγουστάκης, Μακρυδάκης (68’ Σκέντζος), Μαρινάκης, Ψαρράς (72’ Μπέρκης), Παπιομήτογλου (80’ Σαβουϊδάκης), Σταυρακάκης (68’ Γαϊτάνης), Νοικοκυράκης, Κουράκης (46’ Κουγιουμουτζής).
ΠΑΝΑΙΤΩΛΙΚΟΣ (Βασίλης Ξανθόπουλος): Παρδαλός, Παναγιωτίδης, Φραγκούλης, Θεοδώρου (60’ Μελιάδης), Κωνσταντόπουλος, Σκιαδάς, Ντούκας (72’ Μουρατίδης), Σκόνδρας, Παναγιωτόπουλος (60’ Ντούλιας), Μπελεβώνης, Πανταζής (81’ Καρατσώλης).
*Στο γήπεδο του Ατσαλένιου για να δουν τους μικρούς του ΟΦΗ, βρέθηκαν οι Γιάννης Σαμαράς, Γρηγορής Τσινός, Νίκος Νιόπλιας, ενώ το πρώτο 45λεπτο παρακολούθησε και ο προπονητής του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος.
Φιλική νίκη η Κ15
Τη νίκη με σκορ 4-0 πήρε η Κ15 του ΟΦΗ επί του Π.Ο.Η., σε φιλικό αγώνα που έγινε το πρωί του Σαββάτου (14/9).
Ο Σημαντηράκης άνοιξε το σκορ για τον ΟΦΗ στο 20’, ενώ πέντε λεπτά αργότερα ο Μακράκης διπλασίασε τα γκολ . Στο 45’ ο Γωνιανάκης έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα για το 3-0 και στο 55’ ο Ανδρεανίδης διαμόρφωσε το τελικό 4-0, σκορ με το οποίο ολοκληρώθηκε ο αγώνας.
Κ15 ΟΦΗ: Χαλκιαδάκης, Γωνιανάκης, Σαντοριναίος, Σαλούστρος, Χότζα, Καραντινός, Τζεβαμπίνας, Φαϊτάκης, Κακουλάκης, Μακράκης, Σημαντηράκης.
Επίσης αγωνίστηκαν οι: Φανουράκης, Μάρα, Ζαχαριουδάκης, Κότσι, Κλάδος, Ανδρεανίδης.
*Αναββήθηκε το παιχνίδι της Κ17 ΟΦΗ με τον Ολυμπιακό, καθώς λόγω των ισχυρών ανέμων δεν ταξίδεψε στο Ηράκλειο, η αποστολή των ερυθρόλευκων.