karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μεγάλες χαρές για την οικογένεια του Παλαίμαχου παράγοντα του ΟΦΗ και πρώην ιδιοκτήτη της ιστορικής κλινικής "Γαληνός" στο Ηράκλειο, Γιώργου Καραντινού.

Πάντρεψε τον υιό του, Νίκο και η χαρά του, όπως και όλης της οικογένειας, δεν περιγράφεται.

Το μυστήριο, τελέστηκε την περασμένη Κυριακή στο Χουδέτσι, τόπος καταγωγής της νύφης (Κατερίνα Κυπριωτάκη), ενώ ακολούθησε γλέντι στο κέντρο "Αναδρομές", όπου το "παρών" έδωσε πολύς κόσμος, προκειμένου να ευχηθεί, στον πρώην ιατρό και ιδιοκτήτη της κλινικής "Γαληνός", αλλά και ένα παλαιό μέλος της διοίκησης του ΟΦΗ, με προσφορά και ήθος, στα χρόνια των μεγάλων επιτυχιών, της ομάδας, στη δεκαετία του '80.

Το πάθος του πατέρα, Γιώργου Καραντινού,  για τον ΟΦΗ, πέρασε βέβαια και στα παιδιά του (Γιάννη, Νίκο, Μύρων), τα οποία είναι απο τους πιο γνωστούς "ομιλήτες" του Ηρακλείου.

Ειδικά, ο γαμπρός (Νίκος), όσο και ο μικρός αδερφός (Μύρων) είναι απο τους θαμώνες της θύρας 7, στα επίσημα του Γεντί Κουλέ, εδώ και χρόνια και πολύ γνωστή βέβαια η αγάπη τους, για την ομάδα.

Στις "Αναδρομές" το "παρών" έδωσε αρκετός κόσμος απο την αθλητική, την επιχειρηματική και την κοινωνική ζωή της πόλης, καθώς ο γαμπρός Νίκος Καραντινός, είναι ένα παιδί πολύ αγαπητό, στην τοπική μας κοινωνία.

Το ίδιο και η νύφη (Κατερίνα Κυπριωτάκη), η οποία είχε στην μεγάλη της αυτή στιγμή την δυναμική στήριξη, απο  το χωριό της (το όμορφο Χουδέτσι), που έδωσε βροντερό "παρών" στο γλέντι!

Οι ευχές μας, σε όλη την οικογένεια Καραντινού, αλλά και στην οικογένεια της νύφης (Κυπριωτάκη) για τα ευχάριστα, είναι αυτονόητες!

Στο όμορφο ζευγάρι, στο Νίκο και την Κατερίνα, που έλαμπε απο χαρά ως νύφη, αλλά και στην πανέμορφη Μαριάνθη, την κορούλα του ζευγαριού, ευχόμαστε, μια ζωή με μόνο όμορφες στιγμές!

Γ.Κορτς

 

Με δυο γκολ, τρία συνολικά, σε τρείς αγωνιστικές, ο Κοσμάς Τσιλιανίδης, (μαζί με τον Δημήτρη Μάνο), οδηγεί τον ΟΦΗ, στο ξεκίνημα του πρωταθλήματος.

Με δυο δικά του γκολ (και ένα του Μάνου) ο ΟΦΗ, καθάρισε και τον Παναιτωλικό και έβαλε στην τσέπη 7 βαθμούς, στις τρείς πρώτες αγωνιστικές.
Ο Τσιλιανίδης αποθεώθηκε απο τον κόσμο του ΟΦΗ μετά το παιχνίδι με την ομάδα του Αγρινίου, καθώς ήταν αναμφίβολα ο κορυφαίος του γηπέδου.

"Μπράβο παιχταρά! Συνέχισε έτσι" του φώναξαν οι φίλαθλοι του ΟΦΗ απο την κερκίδα.

Και στην αναχώρηση του, όμως απο τα αποδυτήρια, δέχθηκε χειροκροτήματα για το πολύ καλό του ξεκίνημα, με τη φανέλα του ΟΦΗ.

Tσιλιανίδης και Μάνος, έχουν συνθέσει μέχρι σήμερα, ένα "φονικό" επιθετικό δίδυμο με 6 γκολ στους δυο τελευταίους αγώνες του ΟΦΗ, τους οποίους η κρητική ομάδα κέρδισε με το ίδιο σκορ το 3-1 (το έβδομο γκολ του ΟΦΗ το έχει βάλει ο Μεγιάδο στο 1-1 με τον Αρη).
Ο ίδιος μιλώντας στα κανάλια novasports ανέφερε μετά το τέλος του αγώνα ότι “είμαι ευχαριστημένος που πέτυχα τα δύο γκολ όμως αυτά οφείλονται στην συνολική προσπάθεια της ομάδας μας. Είναι πολύ σημαντικό ότι ήδη έχουμε επτά βαθμούς όμως πρέπει να παραμείνουμε προσγειωμένοι γιατί το πρωτάθλημα έχει αρκετό δρόμο ακόμα. Να είμαστε ακόμα καλύτεροι στα επόμενα παιχνίδια.Να διορθώσουμε τα προσωπικά μας λάθη και τις αδυναμίες. Δεν κοιτάμε τον αντίπαλο αλλά την δική μας απόδοση. Έχουμε ακόμα δρόμο και πολλή δουλειά ώστε να βελτιωθούμε για την συνέχεια''.
Με τη σειρά του, ο Νίκος Μαρινάκης, τόνισε ότι “παίξαμε με βάση το πλάνο που είχαμε καταρτίσει, είχαμε υπομονή στο παιχνίδι μας παίζοντας με έναν αντίπαλο βαθμό που ήθελε να πάρει βαθμό ή βαθμούς και έπαιξε καλά. Εμείς κρατάμε τους τρεις βαθμούς, δεν θα πάρουν αέρα τα μυαλά μας. Έχουμε ένα πλάνο, δουλεύουμε πάνω σε αυτό και με αυτό θα συνεχίσουμε”.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ να κερδίζει...

O Nίκος Κοροβέσης, ήταν  η απώλεια της νίκης του ΟΦΗ, επί του Πανατωλικού (3-1) στο Γεντί Κουλέ.

Ο αριστερός μπακ του ΟΦΗ, έγινε αναγκαστική αλλαγή, καθώς ένοιωσε ενοχλήσεις στο δικέφαλο και παρά τη χαρά της νίκης, δεν μπορούσε στα αποδυτήρια να κρύψει τη λύπη του.

Ο Κοροβέσης και στο παιχνίδι με τον Παναθηναικό, απχώρησε τραυματίας με κάκωση στην κνήμη, μετά το "δολοφονικό" τάκλιν του Κουρμπέλη.

Ομως, δούλεψε στην διακοπή και με τη βοήθεια του ιατρικού επιτελείου επανήθλε.

Τραυματίας αποχώρησε απο το γήπεδο και με τον Παναιτωλικό, αλλά αυτή τη φορά με μυικό τραυματισμό.

Τη Δευτέρα, θα κάνει μαγνητική για να διαπιστωθεί το μέγεθος της ζημιάς, αλλά φαίνεται ότι αυτή τη φορά, είναι πιο δύσκολα τα πράγματα, ενόψει του αγώνα, του επόμενο Σαββάτου στο Βόλο.

Γ.Κορτς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi