karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Τι να λέει άραγε, ο Σάββας Θεοδωρίδης τόσο παραστατικά, στον Ηλία Πουρσανίδη, στο περιθώριο του αγώνα ΟΦΗ-Ολυμπιακός 2-1.
 Ο Πουρσανίδης, φαίνεται να ακούει με προσοχή και μάλλον με μια σχετική απορία, τα όσα του λέει ο παράγοντας του Ολυμπιακού.
Ο κυρ-Σάββας, μετά τη λήξη της αναμέτρησης, αντί αν κάνει το...σταυρό του, που ο Ολυμπιακός πήρε το τρίποντο, έτσι όπως το πήρε, έκανε τη γνωστή...επίθεση στην διαιτησία!
Ο ΟΦΗ αδικήθηκε, ο Ολυμπιακός φωνάζει!
Εκεί που μας χρωστούσαν δηλαδή, μας πήραν και το βόδι!
Ο Ολυμπιακός πήρε τη δύσκολη νίκη και ο ΟΦΗ παρά την εξαιρετική του εμφάνιση δικαιούται να έχει παράπονα για το πέναλτι που δεν δόθηκε πάνω στον Φιγκειρέδο, χωρίς κανείς ωστόσο απο την ομάδα να κάνει δημόσια το παραμικρό σχόλιο για τη διαιτησία του Παπαδόπουλου, η οποία ήταν συνολικά πολύ κακή για τον ΟΦΗ, σε όλο το 90λεπτο.
 Ο Ολυμπιακός όμως, μέσω του Θεοδωρίδη, έκανε ολομέτωπη επίθεση προς πάσα κατεύθυνση.
Το ντελίριο του κυρ-Σάββα: «δεν έχω δει χειρότερη διαιτησία από την σημερινή. Καλέ έλεγαν οι εφημερίδες σήμερα πως έπινε καφέ ο Σαραϊδάρης με τον διαιτητή και έναν βοηθό. Πολύ καλά τα λένε. Αυτό είναι το κατάντημα του ποδοσφαίρου κύριε Γραμμένε που για όλα φταίτε εσείς. Μόνο η Εθνική σας μάρανε. Το ότι της αλλάξατε γήπεδο ήταν το μεγαλύτερο σφάλμα και αν ήταν να φύγετε μόνο του Άρη έκανε. Σας λυπάμαι είναι ντροπή να προ είσαστε εσείς στην Ομοσπονδία. Ο διαιτητής έπαιζε 80-20, πάρτε τους την σφυρίχτρα.
Αυτός ο Πορτογάλος, που δεν θέλω να λέω το όνομά του, γιατί μου κάνει κακό να το λέω, φταίει για όλα. Αυτός κατεβάζει τους χειρότερους διαιτητές για να κάνουν κακό στον Ολυμπιακό. Να μας πουν γιατί ακυρώθηκε το γκολ μετά από 20 λεπτά για οφσάιντ. Τι έγινε και δεν μέτρησε αυτό το τόσο ωραίο γκολ».
Βέβαια, ο Θεοδωρίδης, δεν είπε τίποτα για το...πέναλτι που δεν δόθηκε στον ΟΦΗ και τα αμέτρητα ανάποδα σφυρίγματα (όλες οι διεκδικήσεις υπέρ του Ολυμπιακού) στο παιχνίδι.
Mια δικαιολογία υπάρχει για όλο αυτό.
Να ...ταράχθηκε τόσο ο κυρ-Σάββας απο την εμφάνιση του ΟΦΗ και να ...ξέσπασε μπροστά απο τις κάμερες, απο την ανακούφιση του, που ο Ολυμπιακός πήτε τελικά το τρίποντο!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ κοίταξε στα μάτια τον Ολυμπιακό στο Καραισκάκης αλλά ηττήθηκε τελικά με 2-1, μετά απο ένα συναρπαστικό παιχνίδι με μεγάλες φάσεις. Ο Ολυμπιακός προηγήθηκε με τον Σουντανι στο 10' , ο ΟΦΗ ισοφάρισε στο 45' με το Ναμπί. Είχε δοκάρι ξανά με το Ναμπί στο 53' και τέσσερα λεπτά αργότερα ο Σουντανί έγραψε το 2-1 για τον Ολυμπιακό. Ο ΟΦΗ φωνάζει για ένα πέναλτι στον Φιγκερέιδο το οποίο δεν υπέδειξε ούτε το VAR, ενώ ακυρώθηκε σωστά ένα γκολ του Ολυμπιακού με τον Γκερέρο.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Εβαλε και το VAR το χεράκι του για να χάσει ο ΟΦΗ

VARανε τον ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Θα κάνει άραγε το λάθος να υποτιμήσει και φέτος τον ΟΦΗ, ο Πορτογάλος τεχνικός του Ολυμπιακού Πέτρο Μάρτινς, παρουσιάζοντας μια ομάδα με αλλαγές, έχοντας στο νού του το παιχνίδι της Τρίτης με την Μπάγερν και το ντέρμπι που ακολουθεί με την ΑΕΚ;
Πέρσι, πριν απο ακριβώς ένα χρόνο (21/10/2018)  το έκανε, στο παιχνίδι του Γεντί Κουλέ με τον ΟΦΗ και το πλήρωσε ακριβά!
Ο ΟΦΗ με το γκολ του Βουό, πήρε τη χρυσή νίκη επί του Ολυμπιακού με 1-0 (21/10/2018) και άφησε τους ερυθρόλευκους 6 βαθμούς από την κορυφή.
Μια ομοιότητα: Και πέρσι ο Ολυμπιακός, έπαθε το «κάζο» από τον ΟΦΗ στην 7η αγωνιστική, όπως 7η είναι και αυτή που παίζουν τώρα οι δυο ομάδες.
Και μία ακόμη ομοιότητα (και πιο σημαντική): Και πέρσι τέτοια εποχή, ο Ολυμπιακός είχε πρόγραμμα βουνό και διαδοχικά παιχνίδια με ΠΑΟΚ, Μίλαν και ΑΕΚ!
Το ίδιο και φέτος. Μετά τον ΟΦΗ υποδέχεται την Τρίτη στο Καραισκάκης την Μπάγερν και ακολουθεί το ντέρμπι με την ΑΕΚ!
Ο Μάρτινς, έκανε ροτέισον στο Γεντί Κουλέ, καθώς θεώρησε ότι με ένα πιο «ελαφρύ» ρόστερ θα περνούσε από την έδρα του ΟΦΗ, αλλά ηομάδα του Παπαδόπουλου, τον έστειλε…αδιάβαστο!
Βέβαια, τώρα το παιχνίδι γίνεται στο Καραισκάκης , όπου ο ΟΦΗ πέρσι «έφαγε» πέντε γκολ (5-1)από τον «θυμωμένο» από το κάζο του πρώτου γύρου, Ολυμπιακό.
Όμως και ο ΟΦΗ σαν ομάδα, είναι σαφώς καλύτερος, σε σχέση με πέρσι.
Πηγαίνει στο παιχνίδι χωρίς άγχος, με καλή ψυχολογία από το εντυπωσιακό του ξεκίνημα στο πρωτάθλημα και έχοντας κατακτήσει 13 βαθμούς σε 6 παιχνίδια!
Ακόμη, έχοντας την καλύτερη επίθεση της κατηγορίας και τις περισσότερες τελικές προσπάθειες στο πρωτάθλημα!
Στοιχεία που σίγουρα κάνουν το παιχνίδι πιο ενδιαφέρον και χτυπάνε το καμπανάκι στον προπονητή και στους παίκτες του Ολυμπιακού.

Το αν το έχουν ακούσει αυτό το καμπανάκι και έχουν σημάνει το δικο τους "συναγερμό" οι γηπεδούχοι, θα το δούε το Σάββατο το βράδυ...

Δείτε στο παρακάτω VIDEO το περσινό κάζο του ΟΦΗ στον Ολυμπιακό στο Γεντί Κουλέ.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ο ΟΦΗ, ο Ολυμπιακός και το ροτέισον του Μάρτινς

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi