karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Δεν είμαι και τόσο σίγουρος, ότι ο Μάρτινς του Ολυμπιακού, θα κάνει μεγάλο ροτέισον στο παιχνίδι με τον ΟΦΗ στο Καραισκάκη, το προσεχές Σάββατο, όπως γράφουν κάποιοι, επειδή ακολουθεί το παιχνίδι με την Μπάγερν, την προσεχή Τρίτη, για το Τσάμπιονς Λίγκ.
Δεν είναι βλάκας, ο Πορτογάλος, να υποτιμήσει την ομάδα που έχει την καλύτερη επίθεση της κατηγορίας και τις περισσότερες τελικές προσπάθειες, στο πρωτάθλημα.
Ο ΟΦΗ, έχει δώσει μέχρι σήμερα στίγμα ομάδας, επικίνδυνη απέναντι σε κάθε αντίπαλο και έχω την αίσθηση ότι στον Ολυμπιακό το γνωρίζουν πολύ καλά αυτό και προετοιμάζονται για ένα δύσκολο ματς, στο οποίο, απέναντι σε ένα υπολογίσιμο αντίπαλο.
Μη δούμε κάποια στιγμή τον Μάρτινς, να φουλάρει για το παιχνίδι με τον ΟΦΗ και να κάνει… ροτέισον στο παιχνίδι με την Μπάγερν!
Γιατί, αν χάσει από την Μπάγερν, ποιος θα τον κατηγορήσει;
Αν όμως, χάσει από τον ΟΦΗ, το πρόβλημα θα είναι πολύ μεγάλο!
Η αίσθηση μου είναι ότι, ο προπονητής του Ολυμπαικού, θα επιχειρήσει να παρουσιάσει δυο ισορροπημένες ομάδες και ισάξιες και στα δυο παιχνίδια (ΟΦΗ-Μπάγερν) που έχουν το καθ’ ένα τη δική του σημασία, για τον Ολυμπιακό.
Και μην ξεχνάμε: To Τσάμπιονς Λίγκ έχει τα λεφτά, αλλά η Σούπερ Λίγκ, δίνει το πρωτάθλημα!

 

O OΦΗ έβαλε δύσκολα στον Ολυμπιακό στο Καραισκάκης, αλλά γνώρισε την ήττα με 2-1, κάνοντας όμως εξαιρετική εμφάνιση. Ο προπονητής του Ολυμπαικού Πέδρο Μάρτινς, παραδέχθηκε μετά το παιχνίδι μιλώντας στην κάμερα της NOVA τα ...δύσκολα που έβαλε ο ΟΦΗ στην ομάδα του. Οπως είπε "ο Βαλμπουενά είναι ένας σημαντικός παίκτης για την ομάδα μας και έπρεπε να διαχειριστούμε το κένο του. Ο ΟΦΗ μας δυσκόλεψε πάρα πολύ. Έδειξε καλό πρόσωπο. Στο δεύτερο ημίχρονο μπήκαμε πολύ καλά, ήμασταν καλύτεροι στη μεγαλύτερη διάρκεια του αγώνα και ειδικά μέχρι το τρίτο γκολ που ακυρώθηκε. Στο πρώτο μέρος σε κάποια σημεία ήμασταν εμείς καλύτεροι και σε κάποια άλλα ο ΟΦΗ. Η ομάδα μας έχει ποιοτικούς παίκτες και μπορεί να το δείξει σε οποιοδήποτε σύστημα. Έχει παίξει κι ο Βαλμπουενά εκεί. Απλά σήμερα έπαιξε ένας άλλος παίκτης (σ.σ. Σουντανί), αλλά δεν υπήρχε διαφορά", δήλωσε ο Πέδρο Μαρτίνς στην κάμερα της NOVA.

Γ.Κορτς

"Ο ΟΦΗ μεγαλώνει" αρκέστηκε να πεί ο προπονητής του ΟΦΗ Γιώργος Σίμος, στην κάμερα της NOVA, μετά το τέλος του αγώνα με τον Ολυμπιακό (2-1). Ο ΟΦΗ πάλεψε το παιχνίδι μέχρι το τελευταίο δευτερόλεπτο του αγώνα, αλλά δεν κατάφερε να πάρει κάτι απο το παιχνίδι, για ...πολλούς λόγους.

Ο τεχνικός του ΟΦΗ, μίλησε ποδοσφαιρικά και όπως είπε στην κάμερα της NOVA "σίγουρα έγινε ένας καλός ποδοσφαιρικός αγώνας. Πιστεύω πως έμειναν ευχαριστημένοι από την ποιότητα ποδοσφαίρου όσοι το παρακολούθησαν. Η ομάδα μας μεγαλώνει, εξελίσσεται. Το σκορ δεν είναι αυτό που θα θέλαμε, αλλά το σημαντικό είναι πως εξελισσόμαστε. Αυτό το ποδόσφαιρο θέλουμε να παίζουμε και προπονούμαστε. Κι αυτό παλεύουμε κάθε μέρα".

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Εβαλε και το VAR το χεράκι του για να χάσει ο ΟΦΗ

VARανε τον ΟΦΗ

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi