karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Βλέποντας την Εθνική ομάδα να κάνει συνεχώς τελικές, στο παιχνίδι με τη Βοσνία, κάποιος που καθόταν κοντά μου, στην καφετέρια που έβλεπα το παιχνίδι με φίλους αναφώνησε: "Ρε παιδιά, μπαλάρα παίζουμε. Σα να βλέπω τον ΟΦΗ!".

Οπως ο ΟΦΗ, που έκανε ευκαιρίες με το ...σταγονόμετρο στο παρελθόν, αλλά φέτος έχει τις περισσότερες τελικές στο πρωτάθλημα και την καλύτερη επίθεση στην κατηγορία, έτσι και η Εθνική ομάδα, μας ξάφνιασε ευχάριστα, στο παιχνίδι με τους Βόσνους.

Το...κοντέρ, έγραψε 25 τελικές, νούμερα στα οποία μας έχει συνηθίσει και ο φετινός εντυπωσιακός ΟΦΗ στην Σούπερ Λίγκ.

Φρεσκάδα, ταλέντο, επιθετικότητα, θέαμα.

Ποδόσφαιρο κυριαρχίας, κατοχή μπάλας, πλούσιο επιθετικό παιχνίδι απο τα πλάγια, συνεχές τρέξιμο στο γήπεδο.

Κρίμα, που το παιχνίδι αυτό, έγινε μεταξύ συγγενών και φίλων, στο άδειο απο κόσμο ΟΑΚΑ.

Αν γινόταν, σε ένα άλλο γήπεδο (στο Παγκρήτιο για παράδειγμα), η ατμόσφαιρα θα ήταν υπέροχη, με κόσμο στις κερκίδες να απολαμβάνουν το ποδόσφαιρο, που έπαιξε η Εθνική ομάδα.

Η ...σύγκριση, που έκανε ο φίλαθλος του ΟΦΗ, δείχνει το εξής:

Πόσο πολύ αρέσει η μπάλα που παίζει φέτος ο ΟΦΗ, αλλά και πόσο πολύ άρεσε η Εθνική μας, στο παιχνίδι με τους Βόσνιους.

Και κάτι ακόμη, στην σύγκριση ΟΦΗ-Εθνικής:

To "Ολλανδικό μοντέλο" αποθεώνεται. Η υπογραφή του Γιάννη Σαμαρά με μπροστάρη τον Γιώργο Σίμο, φαρδιά πλατιά, στον ΟΦΗ.

Και η υπογραφή του Ολλανδού Φαν Σίπ επίσης, στο όμορφο θέαμα που (επιτέλους) παρουσίασε μετά απο καιρό ξανά η Εθνική μας.

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη

Στην Σούπερ Λίγκ 2, συνεχίζουν να ...μαδάνε τη μαργαρίτα, σε ότι αφορά στη σέντρα του πρωταθλήματος, λόγω της κατάστασης που επικρατεί στα τηλεοπτικά.

Ούτε αυτό το Σαββατοκύριακο, θα έχουμε πρωτάθλημα, οπότε οι κρητικές ομάδες Εργοτέλης, Πλατανιάς και ΑΟΧανιά, θα πρέπει να κάνουν το κουμάντο τους!

Οι ομάδες έπαιξαν την πρώτη αγωνιστική, αλλά τώρα συμπληρώνουμε δυο εβδομάδες διακοπής, που είναι καταστροφική για τον αγωνιστικό σχεδιασμό των ομάδων.

Το πρωτάθλημα αναμένεται να ξεκινήσει το Σαββατοκύριακο 26-27 Οκτωβρίου, καθώς οι "απειλές" των ομάδων προς την ΕΡΤ για τα τηλεοπτικά έσοδα δεν έπισαν τόπο.

Το ψαλίδι περίπου 60%  απο τα χρήματα που τους είχε υποσχεθεί ο Βασιλειάδης (850 έκαστος) θα παραμείνει, οι ομάδες θα πάρουν 340 χιλιάδες το χρόνο και 660 εκείνες που έπεσεαν απο την Σούπερ Λίγκ (Απόλλων, Γιάννινα, Λεβαδειακός), ενώ το μόνο που φαίνεται να επιτυγχάνουν είναι η τηλεοπτική παραγωγή, των αγώνων, να επιβαρύνει τελικά την ΕΡΤ.

 

Δυστυχώς, στην Ελληνική Β' Εθνική επιβεβαιώνεται αυτό που λέμε ότι "κάθε χρόνο και χειρότερα".

Κατηγορία μιζέριας, χωρίς προγραμματισμό, που όλα όσα σχεδιάζονται για αυτήν είναι στο...γόνατο.

Και είναι πραγματικά κρίμα, καθώς είναι μια κατηγορία με πολλούς και καλούς Ελληνες ποδοσφαιριστές και πολύ καλό επίπεδο θεάματος, αν αναλογιστεί κανείς όλα αυτά τα θλιβερά που της συμβαίνουν.

Στην 5η θέση, συνεχίζει ο ΟΦΗ, μετά την ήττα απο τον Ολυμπιακό στο Καραισκάκης με 2-1. Η ΑΕΚ με τη δύσκολη νίκη της, επί του Βόλου με 3-2, πέρασε στην βαθμολογία τον ΟΦΗ, ο οποιος το προσεχές Σάββατο (26/10, 5.15μμ υποδέχεται την Ξάνθη στο Γεντί Κουλέ. Ο Ολυμπιακός πρώτος με 19β, δεύτερος ο ΠΑΟΚ με 17. Την Κυριακή (27/10, 7.30μμ), αναμετρώνται Ολυμπιακός-ΑΕΚ.

Δείτε την εικόνα της αγωνιστικής:

Τα αποτελέσματα:
Ολυμπιακός-ΟΦΗ ..........................2-1
ΑΕΚ-Βόλος...................... ..............3-2
ΠΑΟΚ-Λαμία ..................................3-0
Παναιτωλικός-ΑΕΛ......... ..............2-2
Ξάνθη-Αρης ..................................0-1
Πανιώνιος-Αστέρας Τρίπολης.... 0-1
Ατρόμητος-Παναθηναϊκός ...........0-1
Η ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ (σε 7 αγ)
1. Ολυμπιακός .............19
2. ΠΑΟΚ .......................17
3. Ξάνθη ......................15
4. ΑΕΚ ..........................14
5. ΟΦΗ ........................13
6. ΑΕΛ.......................... 9
7. Βόλος..................... 9
8. Αρης ........................8
9. Παναθηναϊκός.......... 8
10. Ατρόμητος ...............8
11. Αστέρας Τρίπολης.. 6
12. Λαμία........................ 4
13. Παναιτωλικός............ 2
14. Πανιώνιος................. -2
Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ (8η):
Σάββατο 26/10:
17:15 ΟΦΗ-Ξάνθη
19:30 Βόλος-ΠΑΟΚ
Κυριακή 27/10:
15:00 Παναθηναϊκός-ΑΕΛ
17:00 Ατρόμητος-Πανιώνιος
17:15 Αρης-Παναιτωλικός
19:30 Ολυμπιακός-ΑΕΚ
Δευτέρα 28/10:
19:30 Αστέρας Τρίπολης-Λαμία

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi