Δυνατό ξεκίνημα για τα κορίτσια του ΟΦΗ, που επέστρεψαν στην Α' Εθνική γυναικών!
Στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος, με δυο υπέροχα γκολ της Βάσως Κυδωνάκη, κέρδισαν τη Λάρισα με 2-1 στο γήπεδο του ΠΟΑ, στο Ατσαλένιο και μπήκαν ιδανικά στο πρωτάθλημα.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO της ΚΡΗΤΗ-TV τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Εχει βάλει υπέροχα γκολ, αλλά τώρα έβαλε το καλύτερο της ζωής του.
Ο Δημήτρης Μάνος, έγινε πατέρας, καθώς η σύζυγος του, Ολγα Φορτετσανάκη, έφερε στον κόσμο ένα υγιέστατο αγοράκι και το ζευγάρι πλέει σε πελάγη ευτυχίας!
Φίλοι, συγγενείς, αλλά και ο απλός κόσμος του ΟΦΗ, εύχονται στον σέντερ φορ του ΟΦΗ να του ζήσει ο "παιχταράς".
Η πρώτη εικόνα απο τον Μάνο-Τζούνιορ, δείχνει ότι ο μικρός μοιάζει περισσότερο στον μπαμπά, αλλά επειδή τα μωρά αλλάζουν, η μαμά ...ελπίζει!
Ενα είναι σίγουρο: Eνα νέο μεγάλο σέντερ-φορ γεννήθηκε, καθώς ο μπαμπάς περιμένει πως και πως να τον πάει στο γήπεδο!
Στον Δημήτρη και την Ολγα, ευχόμαστε να τους ζήσει το μωράκι τους, να είναι τυχερό και να το δουν όπως πραγματικά επιθυμούν.
Γ.Κορτς
Είναι πραγματικά τιμητικό για το ποδόσφαιρο μας, ότι τέσσερα κρητικόπουλα, μετέχουν αυτη τη στιγμή στην Εθνική ομάδα Παίδων (U17) και κάνουν όνειρα για μια μεγάλη επαγγελματική καριέρα στο ποδόσφαιρο.
Ο αμυντικός του ΟΦΗ Μανόλης Σμπώκος, ο ο τερματοφύλακας του Εργοτέλη Νίκος Ψιμόπουλος, ο πρώην παίκτης του ΟΦΗ Τίτος Κουτεντάκης που είναι σήμερα στην Κ17 του ΠΑΟΚ και ο Χανιώτης Κωσταντίνος Κουλιεράκης, που ανήκει επίσης στον ΠΑΟΚ, είναι στην κλήσεις του Ομοσπονδιακού τεχνικού Τάσου Θέου και θα συμμετάσχουν στο εκτός έδρας παιχνίδι με τη Γεωργία, στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τον προκριματικό όμιλο του EURO 2020.
Τέσσερα ...κρητικάκια στην Εθνική, δεν είναι μικρός αριθμός και μακάρι να αυξηθεί!
Γ.Κορτς