karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Την ευκαιρία για πολύτιμες εμπειρίες έχουν οι παίδες του ΟΦΗ στο πόλο, καθώς μετέχουν στο 9ο τουρνουά Splash Mini Tournament Water polo 2019, που διεξάγεται στο Βόλο.
Οι μικροί πολίστες του ΟΦΗ (γεννημένοι το 2005 και νεότεροι) θα έχουν την ευκαιρία να δώσουν παιχνίδια με ανταγωνιστικές ομάδες και να τεστάρουν τις δυνάμεις του με δυνατούς αντιπάλους.
Την αποστολή του ΟΦΗ απαρτίζουν οι παρακάτω αθλητές: Aποστολάκης Γιώργος, Αρώνης Γιάννης, Βασιλάκης Μάνος, Γιαγάς Κυριάκος, Γρεβεζάκης Γιώργος, Γρύλλος Γιάννης, Ζαχαράκης Νεκτάριος, Ζώρας Λύσανδρος, Κεγκέρογλου Νεκτάριος, Κεφαλογιάννης Μηνάς, Κόρογλου Νίκος, Κουμουλάς Φώτης, Κώστογλου Κώστας, Λαμπράκης Μαρίνος, Μασκίνης Δημοσθένης, Πακιουφάκης Σπύρος, Πιταροκοίλης Μηνάς, Πρινιανάκης Νίκος, Φραγκιαδάκης Γιάννης.
Την αποστολή του ΟΦΗ συνοδεύουν ο Δημήτρης Βασιλάκης (έφορος) και ο Θανάσης Κίτσος (προπονητής).

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μια ματιά στην στατιστική του αγώνα ΟΦΗ-ΠΑΟΚ και μπορεί εύκολα κανείς να καταλάβει, γιατί ο ΟΦΗ δεν κατάφερε να κάνει την "υπέρβαση" που αναζητούσε στο παιχνίδι.

Η ομάδα του Σίμου, στο παιχνίδι με το δικέφαλο του Βορρά, είχε "σβηστό" το μεγάλο της όπλο: Την επίθετικότητα της, το στοιχείο δηλαδή που την έχει ανεβάσει τόσο ψηλά φέτος, στον βαθμολογικό πίνακα.

Ο ΟΦΗ με τον ΠΑΟΚ, έκανε μόνο 6 τελικές, αριθμός που είναι πολύ μακριά απο τις +15 που είχε κατά μέσο όρο, πριν τον συγκεκριμένο αγώνα.

Μάλιστα απο αυτές τις "τελικές" δεν υπήρχε "καθαρή" ευκαιρία, καθώς όλες ήταν με σουτ απο το ύψος, ή εκτός περιοχής και όχι απο κάποια οργαμωνένη ενέργεια, μέσα στο 16μετρο.

Ακόμα και η μεγάλη φάση που δημιούργησε ο ΟΦΗ, στο 15' όταν μετά απο σουτ του Σεμέντο απο το ύψος της περιοχής, ο γκολκήπερ Ζίφκοβιτς του ΠΑΟΚ, έχασε τη μπάλα, αλλά έκανε εκπληκτική επέμβαση στο εξ' επαφής πλασέ του Φιγκειρέδο, η φάση στο δεύτερο κομμάτι της, ακυρώθηκε, καθώς ο επιθετικός του ΟΦΗ, υποδείχθηκε σε θέση οφσάιντ.

Ενα σουτ εκτός περιοχής στο 16' απο το Ναμπί εκτός περιοχής (κόρνερ ο Ζίγφκοβιτς) και ένα ακόμη (ψηλοκρεμαστό) απο το Μάνο στο 82' (ξανά απο μακρινή απόσταση), ήταν ότι καλύτερο επιθετικά είχε να επιδείξει ο ΟΦΗ στο παιχνίδι.

Παρ' όλα αυτά, η πραγματική μεγάλη φάση για τον ΟΦΗ, θα μπορούσε να γίνει στο 37' όταν ο ΟΦΗ, ίσως για πρώτη και μοναδική φορά στο παιχνίδι, είχε την μεγάλη ευκαιρία να τιμωρήσει τις κακές αμυντικές επιστροφές του ΠΑΟΚ.

Η "κόντρα" έμοιαζε ιδανική για να κάνει τη ζημιά ο ΟΦΗ, που βγήκε στην αντεπίθεση με 4 παίκτες, έναντι μόλις ένα (!) του ΠΑΟΚ, αλλά ο Σεμέντο, άργησε να μεταβιβάσει γρήγορα τη μπάλα στους παίκτες που έφευγαν μόνοι τους (Φιγκειρέδο-Τσιλιανίδης), με αποτέλεσμα η φάση να κοπεί στο ξεκίνημα της, μετά απο αποτελεσματικό τάκλιν του Γιαννούλη, τον αδερφό του παίκτη του ΟΦΗ, που αγωνίζεται στον ΠΑΟΚ.

Με αυτές τις επιθετικές επιδόσεις, που είχε ο ΟΦΗ στο παιχνίδι, είναι ξεκάθαρο, ότι θα πρέπει να είσαι πολύ τυχερός, για να μην χάσεις, απο μια μεγάλη ομάδα.

Ενώ και η απόδοση παικτών που είναι "βαρόμετρα", όπως ο Ναμπί, ο Τσιλιανίδης, ο Νέιρα, ήταν σε μέτριο βαθμό.

Ο ΠΑΟΚ, απο την άλλη, με 14 τελικές και πολύ μεγάλο επιθετικό τέμπο σε όλη τη διάρκεια του αγώνα, δημιούργησε σωρεία καθαρών ευκαιριών, αλλά βρήκε απέναντι του, ένα τερματοφύλακα, ο οποίος κατέβασε τα ρολά.

Κρίμα πραγματικά, για τον Δημήτρη Σωτηρίου, που δεν συνδίασε με ένα θετικό αποτέλεσμα, αυτή τη μεγάλη εμφάνιση, την κορυφαία του σίγουρα στον ΟΦΗ, αλλά και ίσως μια απο τις κορυφαίες της καριέρας του!

Υπήρξαν στιγμές στο παιχνίδι που η εικόνα του αγώνα ήταν, Σωτηρίου, εναντίον ΠΑΟΚ!

Πραγματικό "φάντομ" ο γκολκήπερ του ΟΦΗ απογειώθηκε στο "Γ" για να διώξει στο 26' την κεφαλιά του Ελ Καντουρί, στην απόκρουση του αγώνα και σε μια απο τις κορυφαίες του φετινού πρωταθλήματος!

Ενω σταμάτησε στο 22' το Λημνιό στο τετ-α-τετ, στο 36' το διαγώνιο σουτ του Μπίσεσβαρ, στο 76' τον Ελ Κανουρί, στο 81' ξανά τον Μπίσεσβαρ, στο 81' τον Ακπομ, ενώ ο ΠΑΟΚ είχε και μια ακόμη μεγάλη φάση με το Λημνιό φάτσα με το τέρμα να πλασάρει άουτ στο 63'.

Η τρομερή εμφάνιση του Σωτηρίου, αλλά και τα άσχημα τελειώματα των παικτών του, κράτησαν την αγωνία στο παιχνίδι μέχρι το τελευταίο σφύριγμα και αν ο Τζήλος, έβλεπε πέναλτι στη φάση του Μάνου στο 88' (υπάρχει σπρώξιμο με το χέρι και έχουμε δεί και χειρότερα πέναλτι να δίδονται), ο ΠΑΟΚ θα πλήρωνε την αδυναμία του να τελειώσει το παιχνίδι και ο ΟΦΗ θα "έκλεβε" ένα ανέλπιστο πόντο, με βάση την εικόνα του αγώνα.

Βέβαια, ο ΠΑΟΚ δικαιούται να φωνάζει για την ανοησία του Νέιρα, να χτυπήσει στο στομάχι τον Σφιντέρσκι στο 70', σε μια φάση που θα άφηνε τον ΟΦΗ με δέκα παίκτες, ενώ θα έχανε ίσως και άλλα παιχνίδια. 

O VAR υπέδειξε στον Τζήλο την φάση για να αποβάλει τον παίκτη του ΟΦΗ, αλλά ο ρέφερυ -ευτυχώς για τον ΟΦΗ και το Νέιρα, ο οποίος ήταν γενικά σε κακή μέρα-του έδειξε μόνο, την κίτρινη κάρτα.

Η χρησιμοποίηση του Κουτρουμπή στη θέση του Μεγιάδο, ήταν μια αναμενόμενη επιλογή απο τον Σίμο, καθώς ο έμπειρος αμυντικός είναι λόγω ύψους και δύναμης, ο μοναδικός που απο το σημερινό ρόστερ, μπορεί να δώσει λύσεις σε αυτό το μεγάλο κενό, ενώ έχει την εμπειρία της θέσης απο το πέρασμα του απο ΠΑΟ και ΑΕΚ.

Ενώ, έχω την αίσθηση, ότι ίσως ο κόουτς του ΟΦΗ, θα μπορούσε να ρισκάρει επιθετικά 10-15 λεπτά νωρίτερα με τον Μάνο, καθώς ο ΠΑΟΚ φάνηκε να πανικοβάλεται στο φινάλε και να είναι πνιγμένος στο άγχος, που δεν είχε καθαρίσει νωρίτερα το παιχνίδι.

Δεύτερη σερί ήττα για τον ΟΦΗ, μετά απο εκείνη με τη Λάρισα (τρίτη μαζί με αυτήν απο την Καβάλα στο Κύπελλο) και δεν χρειάζεται πανικός.

Η ομάδα έχει κάνει ένα καλό βαθμολογικό "κομπόδεμα", αλλά χρειάζεται μια ανασύνταξη για τα σημαντικά παιχνίδια που ακολουθούν με Ατρόμητο (έξω) και ΑΕΚ (μέσα), για να μην υποχωρήσει στην βαθμολογία και να κρατήσει σε ένα καλό επίπεδο την αυτοπεποίθηση και την ψυχολογία της, μέχρι τον Ιανουάριο, όπου θα χρειαστεί μεταγραφική βοήθεια, η οποία για διάφορους λόγους, δεν ολοκληρώθηκε το καλοκάιρι, στο κέντρο και την άμυνα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ανατριχίλα με το standing ovation του κόσμου του ΟΦΗ

OΦΗ-ΠΑΟΚ: Διαφήμιση του ποδοσφαίρου σε γήπεδο και εξέδρες

Η επέμβαση της χρονιάς απο τον τερματοφύλακα του ΟΦΗ

O Σωτηρίου νικήθηκε μόνο απο ένα τέλειο σουτ (VIDEO)

Λίγοι θα περάσουν απο το Γεντί Κουλέ

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ο Γιώργος Σαμαράς δεν μιλάει συχνά, αλλά όταν το κάνει, είναι γνωστό ότι δεν κρύβεται και λέει αυτά που πιστεύει.
Στην πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη που έδωσε στο sdna.gr και την εκπομπή Face To Face, έβγαλε κάποιες σημαντικές ειδήσεις, που δεν πρέπει να περνάνε στο ντούκου.
Για παράδειγμα, αυτό που είπε για τον Μιχάλη Μπούση. Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ και ο άνθρωπος που ουσιαστικά έπεισε τον Μπούση να βάλει τα χρήματα του στον ΟΦΗ, ανέφερε ότι "είμαι ευχαριστημένος με τον πρόεδρο και αν δεν ήμουν δεν θα ήμασταν καν εδώ".
 Ανέφερε ότι, όλο αυτό που γίνεται σήμερα στον ΟΦΗ, "ήταν δική μου ιδέα.Το δούλευα τρία χρόνια.Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν να βρούμε τον άνθρωπο που θα ταιριάξει στην νοοτροπία".
Ενώ υπογράμμισε ότι, για όλο αυτό που έχει στηθεί σήμερα στον ΟΦΗ, "έχει βοηθήσει είναι η πορεία της ομάδας, δηλαδή αυτό που παρουσιάζει η ομάδα".
Για τους στόχους του ΟΦΗ, ο οποίος δείχνει να μπορέσει να χτυπήσει τα πλέι-οφ απο φέτος, ο Σαμαράς λέει ότι "το να κάνουμε μία καλή πορεία και να μπούμε στα πλέι – οφ στα επόμενα 5 χρόνια είναι εφικτό. Φέτος στόχος μας είναι να σωθούμε γρήγορα. Πέρυσι σωθήκαμε τελευταία στιγμή. Δεν μπορούμε να φτάσουμε από εκει, στο μεγάλο βήμα».
Ακόμη, ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ ΟΦΗ, όχι μόνο δεν επιβεβαίωσε τις φήμες που ήθελαν τον ΟΦΗ να εξετάζει τη λύση του Παγκρητίου σταδίου, ως έδρα, αλλά τις διέψευσε κατηγορηματικά.
Αν και είχε ακουστεί, ότι λόγω χωρητικότητας και δυνατότητας εσόδων, η σημερινή διοικητική κατάσταση στον ΟΦΗ έβλεπε το θέμα της μετακόμισης στο Παγκρήτιο, (υπήρξε και μια επίσκεψη του Μπούση στο στάδιο, όταν πρωτοανέλαβε τον ΟΦΗ, με θετικά σχόλια), ο Σαμαράς επιμένει ότι  "το Γεντί Κουλέ είναι το γήπεδο μας. Δεν αποτελούσε ποτέ λύση το Παγκρήτιο».
Για την επιλογή Σίμου είπε ότι "εμείς δίνουμε την ευκαιρία σ΄ ένα νέο άνθρωπο με γνώσεις», ενώ για την επιστροφή του στο Ελληνικό ποδόφαιρο, έστω και ως παράγοντας ομάδας τόνισε  ότι «από τα 16 μου που έφυγα δεν σκέφτηκα ποτέ να γυρίσω. Άμα γύρναγα στην Ελλάδα θα γύρναγα μόνο για τον ΟΦΗ. Είμαι Έλληνας και ήταν μονόδρομος η επίστροφή στα πάτρια εδάφη. Αν μπορώ να βοηθήσω έστω και λίγο το ελληνικό ποδόσφαιρο".
 
Α

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi