
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
"Η παρουσία σας, σημαίνει ενίσχυση. Η ενίσχυση που χρειαζόμαστε, για να επανέλθει η ομάδα μας στην Α' Εθνική, εκεί που ανήκει" αναφέρει στο δυνατό μήνυμα του στην επίσημη σελίδα του στο Facebook, ο πρώην πρόεδρος της ΠΑΕ Εργοτέλης Γιάννης Δασκαλάκης, ο οποίος συμμετέχει στην επιτροπή της γυναικείας ομάδας ποδοσφαίρου του Εργοτέλη, η οποία αγωνίζεται στην Β' Εθνική και θέλει να επιστρέψει στα "σαλόνια".
Το κάλεσμα του Γιάννη, αφορά στην εκδήλωση που διοργανώνουν τα κορίτσια την Κυριακή (17/11, 8μμ) στο μεζεδοπωλείο «Πενήντα-Πενήντα» στην οδό 1866 αρ. 20, μέσα στην κεντρική αγορά του Ηρακλείου.
Μια βραδιά αφιερωμένη στα κορίτσια του Εργοτέλη, που δίνουν και αυτά τη δική τους μάχη.
Ηδη, η δυναμική επιτροπή που έχει συσταθεί, κάνει ενέργειες ώστε η εκδήλωση να στεφθεί με επιτυχια και να αποτελέσει και μια ισχυρή ηθική και οικονομική τόνωση, για την επίτευξη των στόχων, της γυναικείας ομάδας.
To γυναικείο ποδόσφαιρο στο Ηράκλειο, παρουσιάζει τα τελευταία χρόνια μεγάλη εξέλιξη, με τον ΟΦΗ και τον Εργοτέλη, να κρατούν ψηλά τη σημαία και θα είναι πράγματι, μια ευχάριστη εξέλικη η Α' Εθνική γυναικών, να έχει του χρόνου, ΟΦΗ και Εργοτέλη στην μεγάλη κατηγορία, όπως συνέβη και στους Ανδρες, πριν απο μερικά χρόνια!
Οι ενέργειες που γίνονται και στα δυο σωματεία, είναι προς την θετικη κατεύθυνση και υπάρχουν άνθρωποι που θέλουν να το στηρίξουν όλο αυτό, που γίνεται στο γυναικείο ποδόσφαιρο.
Τα πρώτα μηνύματα που έρχονται απο τις διοικητικές επιτροπές που έχουν συσταθεί και τα πρόσωπα που μετέχουν σε αυτές, είναι εξαιρετικά!


Επτά παιχνίδια σε 28 μέρες περιμένουν τον ΟΦΗ, μέχρι τα Χριστούγεννα και για το λόγο αυτό, στον ΟΦΗ "δούλεψαν" όλη αυτήν την εβδομάδα της διακοπής, στην φυσική κατάσταση.
"Σε υψηλές εντάσεις" όπως ανέφερε ο τεχνικός του ΟΦΗ, Γιώργος Σίμος, μετά τη φιλική νίκη με 6-1 επι του ΠΟΑ, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο.
Ο προπονητής του ΟΦΗ ανέφερε ότι "την χρειαζόμασταν πολύ αυτήν την εβδομάδα" και εξέφρασε την ικανοποίηση του,για τη δουλειά που έκανε με τους παίκτες του. "Δουλέψαμε καλά και Δόξα το Θεό, όλα πήγαν καλά" υπογράμμισε.
Ο Σίμος αναφέρθηκε με ιδιαίτερη έμφαση στο πρόγραμμα που περιμένει τον ΟΦΗ, μέχρι τα Χριστούγεννα με 6 παιχνίδια στο πρωτάθλημα και τη ρεβάνς με την Καβάλα στο Κύπελλο.
Ενα πρόγραμμα-γολγοθάς για τον ΟΦΗ, που καλείται να διατηρήσει τη φρεσκάδα του και να έχει το ίδιο ανταγωνιστικό πρόσωπο, που είχε μέχρι σήμερα, προκειμένου να συνεχίζει την εξαιρετική πορεία που διαγράφει.
Ο ΟΦΗ, μέχρι τα Χριστούγεννα θα αντιμετωπίσει τον Ατρόμητο (εκτός), την ΑΕΚ (εντός), τη Λαμία (εκτός), τον Αρη (εντός), τον Παναθηναικό (εντός), τον Παναιτωλικό (εκτός), ενώ υπάρχει και η ρεβάνς με την Καβάλα στο Κύπελλο, που θα γίνει την Τετάρτη στις 4/12 στο Γεντί Κουλέ (μετά το παιχνίδι με την ΑΕΚ και πριν απο αυτό με τη Λαμία για το πρωτάθλημα), με τον ΟΦΗ να θέλει να ανατρέψει το 2-0 με το οποίο ηττήθηκε στο πρώτο παιχνίδι και να πάρει την πρόκριση.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ