Aσχημο παιχνίδι έπαιξε η...μπάλα στα κορίτσια του ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Ατρόμητο, στο Ατσαλένιο, για την Α' Εθνική γυναικών.
Ισοφάρισαν στο 87' με την Κυδωνάκη σε 1-1 και εκεί που είχαν στα χέρια τους την πολύτιμη ισοπαλία απέναντι σε ένα ισχυρό αντίπαλο, τελικά δέχθηκαν το γκολ της ήττας στο 89' και έχασαν το παιχνίδι με 1-2.
Περίλυπος απο το τελικό αποτέλεσμα, ο προπονητής του ΟΦΗ, Δημήτρης Χωματάς, ανέφερε μετά το τέλος του αγώνα, ότι "απο μια απροσεξία στο τέλος χάσαμε το παιχνίδι. Καταφέραμε με πολύ κόπο να ισοφαρίσουμε το παιχνίδι, αλλά δεν καταφέραμε να το κρατήσουμε. Σε αυτή τη φάση μετράνε οι βαθμοί. Χρειαζόμαστε βαθμούς για να πετύχουμε το στόχο μας" ανέφερε ο προπονητής του ΟΦΗ.
Ο Ατρόμητος προηγήθηκε στο πρώτο ημίχρονο με ένα σουτ σε όλο στο πρώτο μέρος!
Στο 6' η Βλασσοπούλου, με δυνατό σουτ έξω απο την περιοχή, έβαλε μπροστά την ομάδα της.
Στο δεύτερο ημίχρονο ο ΟΦΗ πίεσε, ο Ατρόμητος είχε και αυτός τις δικές του ευκαιρίες στην κόντρα επίθεση, αλλά ο ΟΦΗ ήταν εκείνος που βρήκε το δρόμο προς τα δίχτυα με την Κυδωνάκη στο 87' για το 1-1.
Στο 89' όμως η Κριεζή με νέο δυνατό σουτ, έστειλε τη μπάλα στα δίχτυα για το 1-2, που ήταν και το τελικό αποτέλεσμα.
Στην τελευταία φάση του αγώνα, μετά από εκτέλεση κόρνερ της Νικηταρά η μπάλα βρήκε στο οριζόντιο δοκάρι της Γιαννακούλη και ο ΟΦΗ δεν κατάφερε να ισοφαρίσει εκ νέου το γκολ των αντιπάλων.
Ο ΟΦΗ παρέμεινε στους τρεις βαθμούς ενώ ο Ατρόμητος έφτασε τους δέκα και κάνει εξαιρετική πορεία στο πρωτάθλημα της Α' Εθν8κής γυναικών.
ΟΦΗ (Δημήτρης Χωματάς): Αποστολάκη, Τριβυζάκη, Σηφάκη (83΄Κουκουλάκη), Συμεωνίδη (92΄Γεμιστού), Κατιρτσίδου, Κουνάλη, Κατερίνη (71΄ Αεράκη), Νικηταρά, Κοκοτσάκη, Κυδωνάκη, Αραβιάκη (63΄Καμαρίτη)
Ατρόμητος (Καλομοίρα Κοντομίχη) : Γιαννακούλη, Κριεμπάρδη, Συρνή, Αργυριάδη, Βέρρα, Βλασσοπούλου, Φυτίλη (87' Κατσανού), Σάλκουνιτς, Γατούδη (77΄Ρόκομα), Παπαθεοδώρου.
Η ομάδα βόλει του ΟΦΗ, ενωμένη σαν μια δεμένη οικογένεια, προετοιμάζεται για το πολύ σημαντικό παιχνίδι με τον Παμβοχαικό, που θα γίνει τη Δευτέρα (18/11, στις 7μμ), στο κλειστό γυμναστήριο του Βαρδινογιάννειου αθλητικού κέντρου, όπου ο στόχος είναι η πρώτη και ιστορική νίκη, στην Volley League.
Στο γεύμα, που παρέθεσε ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, Γιάννης Δανδάλης, στο προπονητικό τιμ και τους παίκτες, στο εστιατόριο "Παντοπωλείο των γεύσεων", τους ζήτησε να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό σε αυτό το παιχνίδι, που είναι σημαντικό για τους στόχους που έχει θέσει ο ΟΦΗ.
Το κλίμα στο προεδρικό δείπνο του Γιάννη Δανδάλη στους παίκτες, ήταν εξαιρετικό, ενώ και οι αθλητές του ΟΦΗ, που απο παιχνίδι σε παιχνίδι εμφανίζονται καλύτεροι, έχουν αντιληφθεί τη σημασία του αγώνα, για το σύλλογο.
Η κρητική ομάδα, προέρχεται απο δυο ήττες σε δυο δύσκολα παιχνίδια με Παναθηναικό και Ολυμπιακό και στο παιχνίδι με τον Παμβοχαικό, θέλει το πρώτο, νικηφόρο αποτέλεσμα.
"Ηρθε η ώρα για την πρώτη νίκη" λένε με ένα στόμα οι παίκτες του ΟΦΗ και θα τα δώσουν όλα στο γήπεδο, ώστε ο ΟΦΗ να πετύχει το πρώτο και ιστορικό του νικηφόρο αποτέλεσμα στην κατηγορία, ώστε να δεί τη συνέχεια με μεγαλύτερη αισιοδοξία και προοπτική.
Αμέσως μετά το γεύμα οι παίκτες αναχώρησαν για μερικές ώρες ξεκούραση και έδωσαν ραντεβού ξανά στο γήπεδο, για το βράδυ της Κυριακής και την τελερυταία προπόνηση, για το παιχνίδι με τον Παμβοχαικό.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Ευκαιρία για να βάλουν λίγο ακόμη χρόνο συμμετοχής απο παιχνίδι, στα πόδια, θα έχουν στο φιλικό δίτερμα με τον ΠΟΑ, που θα γίνει το Σάββατο το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, κάποιοι απο τιυς παίκτες του ΟΦΗ, την παρουσία των οποίων ενδεχόμενα θα χρειαστεί ο Γιώργος Σίμος στην συνέχεια του πρωταθλήματος.
Οι παίκτες αυτοί είναι κυρίως ο Βραζιλιάνος Φερέιρα, που έκανε προβληματική προετοιμασία λόγω τραυματισμών και ο Σταίκος, ο οποίος ήρθε απο τον Παναθηναικό και ο Σίμος τον θέλει ετοιμοπόλεμο, λόγω των περιορισμένων λύσεων στην μεσαία γραμμή, μετά τον τραυματισμο του Μεγιάδο.
Ο Φερέιρα με την ταχύτητα του, έδειξε και πέρσι ότι είναι ένας παίκτης που μπορεί να δώσει την φρεσκάδα που χρειάζεται ο ΟΦΗ, άσχετα αν έχασε τη θέση του στην ενδεκάδα, απο τους πολυ πιο έμπειρους Σεμέντο και Τσιλιανίδη, οι οποίοι έχουν ξεκινήσει πολύ δυναμικά με 5 γκολ ο καθ' ένας στα δέκα πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος.
Ερχονται κάρτες, κούραση, τραυματισμοί και ο Σίμος, θα χρειαστεί κάποιες "εσωτερικές" μεταγραφές, πριν φτάσουμε στον Ιανουάριο, όπου ο ΟΦΗ θα έχει την ευκαιρία να εμπλουτίσει το ρόστερ του.
Το φιλικό δίτερμα, ΟΦΗ-ΠΟΑ θα είναι κεκλεισμένων των θυρών και θα ξεκινήσει στις 11 το πρωί.
Ο ΠΟΑ, είναι η μοναδική διαθέσιμη ομάδα στην Κρήτη, για ένα φιλικό με τον ΟΦΗ, καθώς σε όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες, οι ομάδες έχουν αγωνιστικές υποχρεώσεις.
Ο ΠΟΑ έχει ρεπό στην προσεχή αγωνιστική στον κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής και στον ΟΦΗ τον "έκλεισαν" για την φιλική αναμέτρηση, με την οποία η κρητική ομάδα θα επιχειρήσει να ξεπεράσει την διακοπή του πρωταθλήματος λόγω Εθνικής.
Στο ερώτημα, γιατί στον ΟΦΗ δεν έκλεισαν κάποιο φιλικό με ομάδα Σούπερ Λίγκ, στο Ηράκλειο ή στην Αθήνα, η απάντηση ίσως να είναι ότι στον ΟΦΗ δεν ήθελαν να "φορτωθεί" η ομάδα με ένα ακόμη τέτοιο παιχνίδι, καθώς στα τελευταία παιχνίδια, είναι εμφανής η κόπωση κάποιων ποδοσφαιριστών.
Αυτή η διακοπή, θα δώσει την ευκαιρία σε κάποιους παίκτες να πάρουν ανάσες, καθώς έχουν τραβήξει μεγάλο "κουπί" απο πλευράς χρόνου συμμετοχής, στα δέκα πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος.