karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Toυ Γιώργου Κορτσιδάκη

Στο 70ο λεπτό του αγώνα ΟΦΗ-ΠΑΟΚ ο διαιτητής VAR της αναμέτρησης του Γεντί Κουλέ, Μανούχος (Αργολίδας), καλεί τον διαιτητή Τζήλο στην οθόνη, για να δεί το χτύπημα, εκτός φάσης,  του Νέιρα στον επιθετικό του ΠΑΟΚ, Σφιντέρφσκι.

Στη φάση αυτή, ο VAR ζητάει την αποβολή του παίκτη του ΟΦΗ και για αυτό και (ενγ)καλεί το διαιτητή, ο οποίος δεν έχει δεί τίποτα.

Ως εκ θαύματος, ο Τζήλος, ο οποίος πάντως στην επίμαχη φάση έχει διακόψει νωρίτερα, το παιχνίδι, για επιθετικό φάουλ που γίνεται πάνω στον τερματοφύλακα του ΟΦΗ, παρατηρεί με κίτρινη και όχι κόκκινη κάρτα, τον Αργεντίνο μέσο, του ΟΦΗ.

Τα ραδιόφωνα και τα μεσα του ΠΑΟΚ, υψώνουν τους τόνους για την απόφαση σκάνδαλο, του Τζήλου, θύμα του λευκού πόλο και των μπράβων που τον "επισκέφθηκαν" πέρσι έξω απο το σπίτι του.

Οι ιστορίες που συνδιάζονται με την απόφαση του διαιτητή στο Γεντί Κουλέ, είναι πράγματι απίστευτες!

Στο 88' του αγώνα, ο διαιτητής VAR Mανούχος, δεν δείχνει την είδια ευαισθησία, με τη φάση του 70'.

Ο νεοεισελθών κεντρικός αμυντικός Ενσίτι του ΠΑΟΚ, πηγαίνει άτσαλα πάνω στον Δημήτρη Μάνο και το VIDEO δείχνει  επαφή σε δυο σημεία. Το χέρι του αμυντικού του ΠΑΟΚ, να σπρώχνει  στην πλάτη τον επιθετικό του ΟΦΗ, ενω υπάρχει και επαφή χαμηλά στα πόδια.

Ο Μάνος σίγουρα δεν πέφτει μόνος, ο Τζήλος που είναι κοντά στην φάση, δείχνει να συνεχιστεί το παιχνίδι, ενώ ο VAR Mανούχος, που νωρίτερα είχε υποδείξει την κόκκινη στο Νέιρα, τηρεί ...σιγή ασυρμάτου!

Δεν είδε, δεν άκουσε τίποτα!

Με το παιχνίδι στο 88' ο Μανούχος, δεν θέλει να πέσει θύμα των "ασπρόμαυρων"  Μέσων του Βορρά.

Σου λέει, "άστο να πάει στο καλό, που να μπλέξω".

Η φάση προχωράει, τα μέσα του ΠΑΟΚ, ανακουφίζονται χωρίς να λένε πολλά για το τι συνέβη και...δράση αναλαμβάνουν τα μέσα, του Ολυμπιακού.

Η υποστήριξη, προς τον ΟΦΗ, είναι πράγματι συγκινητική, για το καραμπινάτο πέναλτι, που όπως γράφουν δεν δόθηκε, απο τον Τζήλο και τον VAR.

"Δείτε το πέναλτι που δεν δόθηκε σε βάρος του ΠΑΟΚ στην Κρήτη" γράφουν τα μέσα που πρόσκεινται στον Ολυμπιακό, σε μια έκρηξη ...αγάπης προς τον ΟΦΗ.

Βέβαια, ο στόχος τους, δεν είναι να αναδείξουν την αδικία προς τον ΟΦΗ, αλλά περισσότερος να επισημάνουν για τους δικούς τους λόγους, την εύνοια, προς τον ΠΑΟΚ.

Αλλωστε, οι ίδιοι πριν απο μερικές εβδομάδες στο "Καραισκάκης" δεν είπαν τίποτα για το καραμπινάτο πέναλτι στον Φιγκειρέδο.

Τότε πάλι, ρόλο υποστηρικτή στον ΟΦΗ, ανέλαβαν τα μέσα του ΠΑΟΚ, για τους ίδιους λόγους που ανέλαβαν το Σάββατο, τα μέσα του Ολυμπιακού.

Μέσα σε αυτό το σκηνικό, ο ΟΦΗ δεν πήρε δυο σημαντικά σφυρίγματα στα ντέρμπι με τους δυο μεγάλους.

Και στις δυο περιπτώσεις οι διαιτητές δεν τόλμησαν να ακουμπήσουν, τον μεγάλο.

Και ρωτώ τον διαιτητή VAR Mανούχο: Αν η φάση του Μάνου, γινόταν για λογαριασμό του ΠΑΟΚ, θα κρυβόταν στην σιωπή του ή θα ζητούσε απο τον διαιτητή να δείξει την άσπρη βούλα;

Aσφαλώς και δεν περιμένω απάντηση. Την γνωρίζω.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

OΦΗ-ΠΑΟΚ: Διαφήμιση του ποδοσφαίρου σε γήπεδο και εξέδρες

Η επέμβαση της χρονιάς απο τον τερματοφύλακα του ΟΦΗ

O Σωτηρίου νικήθηκε μόνο απο ένα τέλειο σουτ (VIDEO)

 

Ματσάρα στην Αλικαρνασό στο ντέρμπι κορυφής, στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής, μεταξύ του Ηροδότου και της Επισκοπής (2-2).

Η Επισκοπή προηγήθηκε με 0-2, αλλά ο Ηρόδοτος έδειξε ψυχή και ισοφάρισε σε 2-2 σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι.

Γκολάρες απο τον Πορτογάλο Μαρτίνς της Επισκοπής με κεφαλιά-ψαράκι και απο τον Κοντογιάννη του Ηροδότου με άπιαστο σουτ στο "Γ".

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τoυ Crete2day τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

Τι έγινε στο παιχνίδι

Πρώτη ισοπαλία στο φετινό Πρωτάθλημα της Γ Εθνικής (8ος Ομιλος) για τον Ηρόδοτο, που έμεινε στο 2-2 με την Επισκοπή στο ντέρμπι των πρωτοπόρων στην Ν. Αλικαρνασσό.
Η ομάδα της Αλικαρνασού παρέμεινε χωρίς νίκη για τρίτη σερί αγωνιστική (μετά από τις πέντε νίκες στο ξεκίνημα και τις δύο σερί ήττες που ακολούθησαν). Ολοκληρώθηκε ο πρώτος γύρος με τον Ηρόδοτο να βρίσκεται στην 2η θέση με 16 βαθμούς (20 η Επισκοπή).
Στο πρώτο Ημίχρονο η Επισκοπή προηγήθηκε με 0-2 με γκολ των Ρότσα (24΄με ψηλοκρεμαστό σουτ) και Φάμπιο (27' με κεφαλιά) και ενώ ενδιάμεσα ο Ντελία είχε χάσει μεγάλη ευκαιρία για να ισοφαρίσει στο 26.
Στο δεύτερο ημίχρονο, ο Ηρόδοτος μείωσε με πολύ ωραίο γκολ με σουτ του Κοντογιάννη στο 54΄και στην συνέχεια ισοφάρισε με υπέροχη ατομική προσπάθεια του Τσακάνι στο 57΄. Στις καθυστερήσεις έχασε μεγάλη ευκαιρία ο Βακράκος για να γίνει η ανατροπή.
Την επόμενη αγωνιστική (10η) ο Ηρόδοτος υποδέχεται τον Πανακρωτηριακό στο Γήπεδο της Ν. Αλικαρνασσού, την Κυριακή (24/11, 15.00), στο ξεκίνημα του δευτέρου γύρου στον 8ο Ομιλο της Γ Εθνικής.
Διαιτητής του αγώνα ήταν ο Περράκης (Αθηνών) με Βοηθούς τους Κομισοπούλου και Αναστασάκη (Χανίων).
Σύνθεσεις:
Hρόδοτος: Μήτρου, Αννιτσάκης, Κατσαρός, Κανδηλάκης, Μπαλάφας, Τσακάνι, Ντελία (46΄Κουσίδης), Κοντογιάννης, Κουτσογιαννάκης (73΄Ντέτσικας) , Γκίνη (26΄Αμαραντίδης), Βακράκος (94΄ Παναγιωτάκης)
Επισκοπή: Χανιωτάκης, Μπρίτο, Καρβουνιάρης, Πολυχρόνης, Λίμα (59΄Μυρθιανός) , Νίκιτς, Ρότσα (81΄Ξεπαπαδάκης),  Πίσπας (61΄Γκιόκας), Τσιριγώτης, Σουμπασάκης (84΄Φουκαράκης) , Φάμπιο.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Γενική Συνέλευση για την προκήρυξη νέας αύξησης μετοχικού κεφαλαίου, ανακοίνωσε η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925.

Η Γ.Σ. θα γίνει στις 3/12 και σε αυτήν θα γίνει νέα ΑΚΜ έως 1.5 εκ. ευρώ, όπως ανακοινώθηκε.

Το ποσό της αύξησης του μετοχικού κεφαλαίου καλύπτει ο ιδιοκτήτης της ομάδας Μιχάλης Μπούσης, ο οποίος συνεχίζει απο πέρσι τον Οκτώβριο, την γενναία επένδυση του, στην κρητική ΠΑΕ.

Είναι γεγονός, ότι ο ΟΦΗ, επι εποχής Μπούση διανύει μια ιδανική περίοδο, στα οικονομικά του, καθώς ο ομογενής επιχειρηματίας, καλύπτει με τα κεφάλαια που βάζει στην ομάδα, όλες τις ανάγκες που υπάρχουν.

Ο ΟΦΗ λειτουργεί σε ιδανικές οικονομικές συνθήκες και βρίσκεται πολύ μακριά απο τα προβλήματα του παρελθόντος, έχοντας βρεί μια οικονομική και διοικητική ηρεμία.

Εκείνο που εύχονται όλοι , είναι η σημερινή κατάσταση να συνεχιστεί και ο σύλλογος να πορευθεί με την ίδια ηρεμία και τα επόμενα χρόνια.

 Διαβάστε εδώ τι αναφέρει η προκήρυξη της νέας ΑΜΚ στον ΟΦΗ

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi