karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στην Ελλάδα που έχουν κερδηθεί πρωταθλήματα με ενστάσεις, έχουν γίνει τα απίστευτα λάθη με αντικανονική συμμετοχή ελλήνων ή ξένων παικτών, λόγω περιορισμών στην ενδεκάδα,  με αποτέλεσμα να έχουν κερδηθεί αγώνες στα χαρτιά, μια μικρή ομάδα απο την Κρήτη, αποτελεί μια "φωτεινή" εξαίρεση.
Πρόκειται για την ομάδα του Αλμυρού, η οποία αγωνίζεται στο τοπικό πρωτάθλημα Ηρακλείου.
Στο παιχνίδι για το Κύπελλο Ηρακλείου με τον Πόρο, η φιλοξενούμενη ομάδα, κέρδισε το παιχνίδι με 1-2, αλλά υπέπεσε σε μια γκάφα.
Για μερικά λεπτά, δεν είχε στην ενδεκάδα ως όφειλε, δυο παίκτες κάτω των 21 ετών (αλλά μόνο ένα).
Συγκεκριμένα, απο το 55' έως το 61' λεπτό, η ομάδα του Πόρου, έμεινε εκτεθειμένη στο γήπεδο.
 
Η παρατυπία καραμπινάτη και με βάση την ρητή αναφορά της προκήρυξης, είναι ξεκάθαρο, ότι σε περίπτωση ένστασης, η δικαίωση θα ήταν βέβαιη, για το αντίπαλο σωματείο.
Παρ' όλα αυτά, στον Αλμυρό, έλαβαν μια "αντρίκεια" απόφαση, σε μια αποθέωση του Fair play, για το ποδόαφαιρο στην Ελλάδα συνολικά και όχι μόνο στην στενή ποδοσφαιρική κοινωνία του Ηρακλείου.
Αποφάσισαν να μην προχωρήσουν στην ένσταση και όπως ανέφεραν στην ανακοίνωση που εξέδωσαν "οι αγώνες κερδίζονται μέσα στις 4 γραμμές" και συμπλήρωσαν με την σημείωση ότι "διαλέγουμε όμως τον δικό μας δρόμο, τον δρόμο της λεβεντιάς και της αξιοκρατίας, αρχές που πρεσβεύει το σωματείο μας, οι αθλητές , οι φίλαθλοί μας αλλά και εμείς, το ΔΣ της ομάδας".
Δεν ξέρω πόσες ομάδες, θα έκαναν κάτι ανάλογο, ωστόσο αξίζει να αναδειχθεί αυτή η στάση, απο μια ομάδα που στάθηκε στην ηθική και όχι στα στενά όρια της νομιμότητας και του κανονισμού.
Και έχω την αίσθηση, ότι με την απόφαση που τελικά έλαβε, πέτυχε μια πολύ μεγαλύτερη νίκη, απο εκείνη που θα έπαιρνε στα χαρτιά.
Η ανακοίνωση της ομάδας του Αλμυρού: «Το ΔΣ του Αλμυρού πιστεύει ότι το "ευ αγωνίζεσθαι" σημαίνει να παίζεις δίκαια, να παίζεις καθαρά, να είσαι σταθερός, να έχεις σεβασμό στους συναθλητές και στους αντιπάλους και σεβασμό στους φιλάθλους.
Θα μπορούσαμε να κερδίσουμε έναν αγώνα στα χαρτιά. Αυτός θα ήταν ο εύκολος δρόμος. Διαλέγουμε όμως τον δικό μας δρόμο, τον δρόμο της λεβεντιάς και της αξιοκρατίας, αρχές που πρεσβεύει το σωματείο μας, οι αθλητές , οι φίλαθλοί μας αλλά και εμείς, το ΔΣ της ομάδας.
Αποφασίσαμε να μην κάνουμε ένσταση για την παράβαση κανονισμών από πλευράς Πόρου στον μεταξύ μας αγώνα για το Κύπελλο ΕΠΣΗ "ΦΗΜΗ¨ (αγώνα στον οποίον χάσαμε με 1-2 και αποκλειστήκαμε από την συνέχεια του θεσμού). Οι αγώνες κερδίζονται εντός των 4 γραμμών».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ευκαιρία για να βάλουν λίγο ακόμη χρόνο συμμετοχής απο παιχνίδι, στα πόδια, θα έχουν στο φιλικό δίτερμα με τον ΠΟΑ, που θα γίνει το Σάββατο το πρωί στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, κάποιοι απο τιυς παίκτες του ΟΦΗ, την παρουσία των οποίων ενδεχόμενα θα χρειαστεί ο Γιώργος Σίμος στην συνέχεια του πρωταθλήματος.

Οι παίκτες αυτοί είναι κυρίως ο Βραζιλιάνος Φερέιρα, που έκανε προβληματική προετοιμασία λόγω τραυματισμών και ο Σταίκος, ο οποίος ήρθε απο τον Παναθηναικό και ο Σίμος τον θέλει ετοιμοπόλεμο, λόγω των περιορισμένων λύσεων στην μεσαία γραμμή, μετά τον τραυματισμο του Μεγιάδο.

Ο Φερέιρα με την ταχύτητα του, έδειξε και πέρσι ότι είναι ένας παίκτης που μπορεί να δώσει την φρεσκάδα που χρειάζεται ο ΟΦΗ, άσχετα αν έχασε τη θέση του στην ενδεκάδα, απο τους πολυ πιο έμπειρους Σεμέντο και Τσιλιανίδη, οι οποίοι έχουν ξεκινήσει πολύ δυναμικά με 5 γκολ ο καθ' ένας στα δέκα πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος.

Ερχονται κάρτες, κούραση, τραυματισμοί και ο Σίμος, θα χρειαστεί κάποιες "εσωτερικές" μεταγραφές, πριν φτάσουμε στον Ιανουάριο, όπου ο ΟΦΗ θα έχει την ευκαιρία να εμπλουτίσει το ρόστερ του.

Το φιλικό δίτερμα, ΟΦΗ-ΠΟΑ θα είναι κεκλεισμένων των θυρών και θα ξεκινήσει στις 11 το πρωί.

Ο ΠΟΑ, είναι η μοναδική διαθέσιμη ομάδα στην Κρήτη, για ένα φιλικό με τον ΟΦΗ, καθώς σε όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες, οι ομάδες έχουν αγωνιστικές υποχρεώσεις.

Ο ΠΟΑ έχει ρεπό στην προσεχή αγωνιστική στον κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής και στον ΟΦΗ τον "έκλεισαν" για την φιλική αναμέτρηση, με την οποία η κρητική ομάδα θα επιχειρήσει να ξεπεράσει την διακοπή του πρωταθλήματος λόγω Εθνικής.

Στο ερώτημα, γιατί στον ΟΦΗ δεν έκλεισαν κάποιο φιλικό με ομάδα Σούπερ Λίγκ, στο Ηράκλειο ή στην Αθήνα, η απάντηση ίσως να είναι ότι στον ΟΦΗ δεν ήθελαν να "φορτωθεί" η ομάδα με ένα ακόμη τέτοιο παιχνίδι, καθώς στα τελευταία παιχνίδια, είναι εμφανής η κόπωση κάποιων ποδοσφαιριστών.

Αυτή η διακοπή, θα δώσει την ευκαιρία σε κάποιους παίκτες να πάρουν ανάσες, καθώς έχουν τραβήξει μεγάλο "κουπί" απο πλευράς χρόνου συμμετοχής, στα δέκα πρώτα παιχνίδια του πρωταθλήματος.

O Πλατανιάς, πέρασε με νίκη απο την Καλαμαριά (0-2) και έπιασε στην κορυφή τον Απόλλωνα Σμύρνης, ο οποίος γκέλαρε με τη Δόξα Δράμας στη Ριζούπολη (1-1). 
Την γκέλα του Απόλλωνα εκμεταλλεύτηκε και ο ΠΑΣ Γιάννινα ο οποίος είχε πάρει το «διπλό» την Παρασκευή στα Χανιά και βρίσκεται πλέον στο -2 από την κορυφή, όπως και η Παναχαϊκή η οποία έχει επίσης οκτώ βαθμούς μετά την ισοπαλία στην έδρα του Απόλλωνα Λάρισας (1-1).
Στο 1-1 έμειναν επίσης και η ΑΕ Καραϊσκάκης με τον Λεβαδειακό.
Δείτε παρακάτω τα VIDEO απο τη νίκη του Πλατανιά και την ήττα του ΑΟΧανιά.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi