karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Απο την πανέμορφη Λεμεσσό της Κύπρου, τόπο καταγωγής της γυναίκας του, μίλησε στο WINNER της τηλεόρασης CRETA ο Χρήστος Μπούρμπος, σχολιάζοντας το παιχνίδι ΟΦΗ-ΑΕΚ, καθώς έχει αγωνιστεί και στις δυο ομάδες.

Ο Μπούρμπος, έχρισε φαβορί τον ΟΦΗ στο παιχνίδι, δήλωσε εντυπωσιασμένος απο την αγωνιστική του φιλοσοφία, ενώ σε σχέση με την ΑΕΚ, ανέφερε ότι "ο ΟΦΗ χτίζει μια ομάδα απο τα θεμέλια, ενώ η ΑΕΚ γκρεμίζει".

Ο Μπούρμπος ανέφερε για το ντέρμπι του Γεντί Κουλέ, ότι "αυτά τα παιχνίδια κρίνονται στο ποιος το θέλει περισσότερο, αλλά και στην αγωνιστική ετοιμότητα των ομάδων. Για αυτό το λόγο δίνω ένα προβάδισμα στον ΟΦΗ".

Ενώ για το ποιον θα ήθελε νικητή είπε ότι "είναι δυο αγαπημένες μου ομάδες. Είναι μέσα στην καρδιά μου. Να κερδίσει ο καλύτερος".

Ο 36χρονος δυναμικός αμυντικός αποκάλυψε ακόμη, ότι πήρε την απόφαση να σταματήσει το ποδόσφαιρο, καθώς δεν βρήκε ομάδα στην Ελλάδα και την Κύπρο, που να του κεντρίσει το ενδιαφέρον, ενώ δεν ήθελε να αγωνιστεί στις μικρότερες κατηγορίες.

Αναλυτικά η συνέντευξη του Χρήστου Μπούρμπου στο WINNER:

Για την απόφαση του να σταματήσει το ποδόσφαιρο:

"Ηταν απρόοπτη η εξέλιξη να σταματήσω το ποδόσφαιρο και τώρα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει και που θα εγκατασταθούμε μόνιμα.

Είμαι 35 ετών και έχω μείνει έξω ένα χρόνο, οπότε είναι δύσκολο. Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη, αλλά είναι η πραγματικότητα.

Δεν βρήκα κάτι στην Κύπρο. Εφυγε απο τον Αρη την τελευταία στιγμή, με άφησαν εκτεθειμένο, καθώς άλλαξαν τη γνώμη τους. Δεν βρήκα κάτι αξιόλογο και αποφάσισα να σταματήσω με ψηλά το κεφάλι. Δεν ήθελα να αγωνιστώ σε χαμηλές κατηγορίες".

Για το ντέρμπι ΟΦΗ-ΑΕΚ και τα προγνωστικά του:

"Παρακολουθώ πολύ τον ΟΦΗ και την ΑΕΚ, γιατί είναι ομάδες που έχουν σημαδέψει την καριέρα μου.

Ο ΟΦΗ έχει κάνει απο πέρσι σημαντικά βήματα στην οργάνωση. Εχει υπομονή και το εισπράτει, ενώ έχει στελεχωθεί η ομάδα με γνώστες του αντικειμένου.

Οι πορείες των ομάδων είναι αντίθετες.

Ο ΟΦΗ χτίζει μια ομάδα απο τα θεμέλια και η ΑΕΚ γκρεμίζει.

Ο ΟΦΗ στηρίζει το πλάνο του, η ΑΕΚ, όχι.

 Θα έλεγα ότι ο ΟΦΗ έχει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να κερδίσει το παιχνίδι.

Στην αρχή νόμιζα ότι ο ΟΦΗ έχει τύχη. Αλλά τελικά δεν είναι αυτό. Είναι αποτέλεσμα δουλειάς.

Μπορεί τελευταία να έχει κάποια άσχημα αποτελέσματα, όμως θεωρώ ότι κάποια είναι άτυχα.

Προσωπικά στο παιχνίδι με την ΑΕΚ δίνω στον ΟΦΗ, τον πρώτο λόγο.

 Η ΑΕΚ δεν βρίσκεται σε καλό αγωνιστικό μομέντουμ, ενώ φαίνεται να υπάρχουν πολλά εσωτερικά προβλήματα".

 Για το στοιχείο που έχει διακρίνει στο φετινό ΟΦΗ:

"Στον ΟΦΗ μου αρέσει ότι έχει ένα στυλ παιχνιδιού, προσπαθεί να χτίσει και δεν υπάρχει φόβος.

Ολοι, ακόμα και ο τερματοφύλακας, προσπαθεί να παίξει απο πίσω.

Προσπαθεί να κάνει το παιχνίδι του και αυτό έχει κάνει τη μεγάλη διαφορά στον ΟΦΗ.

Οπουδήποτε παίζει, κάνει το παιχνίδι του, ανεξαρτήτως αντιπάλου, όπως έκανε με τον Ολυμπιακό στο Καραισκάκη.

Αυτή είναι η μεγαλύτερη διαφορά που έχω αντιληφθεί εγώ".

 Για το που θα κριθεί το παιχνίδι ΟΦΗ-ΑΕΚ:

"Αυτά τα παιχνίδια κρίνονται στο ποιος το θέλει περισσότερο, αλλά και στην αγωνιστική ετοιμότητα των ομάδων.

Για αυτό το λόγο δίνω ένα προβάδισμα στον ΟΦΗ.

Βέβαια και η ΑΕΚ είναι μια μεγάλη ομάδα και δεν ξέρεις πότε θα αντιδράσει.

 Θεωρώ ότι ο ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, που όλοι ξέρουμε και τι έδρα είναι, έχει τον πρώτο λόγο στο παιχνίδι".

 Για το αν του λείπει το Γεντί Κουλέ:

"Η ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ είναι κάτι που μου έχει λείψει. Πέρασα 4,5 χρόνια καταπληκτικά στον ΟΦΗ, παρ' ότι η ομάδα είχε προβλήματα. Δεν ξεχνάω αυτές τις στγμές. Εχασα χρήματα, αλλά ποτέ δεν τα διεκδίκησα. Ο κόσμος δεν ξέρει πολλά πράγματα, αλλά ποτέ δεν ήθελα να κάνω κακό στην ομάδα. Εχω πολλούς φίλους στο Ηράκλειο και θα συνεχίσω να το επισκέπτομαι συχνά".

 Για το ποιά ομάδα θα ήθελε να κερδίσει το παιχνίδι:

"Είναι δυο αγαπημένες μου ομάδες.  Είναι μέσα στην καρδιά μου.

Στην ΑΕΚ είναι ο κουμπάρος μου, ο Γιώργος Αλεξόπουλος και ένας αδικημένος προπονητής ο Νίκος Κωστένογλου.

Θα ευχηθώ να κερδίσει ο καλύτερος".

 Για το επαγγελματικό του μέλλον και αν αυτό θα είναι στο ποδόσφαιρο:

Για το μέλλον, επαγγελματικά δεν ήμουν προετοιμασμένος, για το επόμενο βήμα. Εκανα μια επένδυση σε ένα ξενοδοχείο στην Κέρκυρα, στον τουρισμό. Δεν θέλω να φύγω απο τον χώρο του ποδοσφαίρου. Είναι η ζωή μου. Προπονητής δεν θέλω να γίνω, αλλά θα με ενδιέφερε ένα πόστο, είτε σαν μάνατζερ, είτε να κάνω κάτι κοντά στο ποδόσφαιρο, που το αγαπάω πολύ".

Δείτε στο παρακάτω VIDEO όλη τη συνέντευξη του Χρήστου Μπούρμπου στο WINNER

 

 

 

 

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Παραμονές του αγώνα με την ΑΕΚ, οι παίκτες του ΟΦΗ βγήκαν στο δρόμο και με στόχο να ευαισθητοποιήσουν τους κρητικούς οδηγούς, μοίρασαν φυλλάδια για ασφαλή οδήγηση, στους αιματοβαμμένους δρόμους του νησιού, όπου το κακό οδικό δίκτυο, αλλά και η χαμηλή παιδεία οδήγησης, είναι μερικά απο τα βασικά αίτια, των πολλών θανατηφόρων τροχαίων στους δρόμους της Κρήτης.

Αυτή η ιδιαίτερη ενέργεια της ομάδας του ΟΦΗ, στην οποία συμμετείχαν το προπονητικό τιμ και οι παίκτες του ΟΦΗ στην παραλιακή λεωφόρο και η εκστρατεία της ΠΑΕ με τίτλο «Ασφαλής Πορεία», έτυχε μεγάλης αποδοχής απο τους Ηρακλειώτες οδηγούς, οι οποίοι αντιμετώπισαν αρχικά με έκπληξη, αλλά μετά με χαμόγελο και ενθουσιασμό τα μέλη της ομάδας του ΟΦΗ.

Βέβαια, δεν ήταν λίγοι εκείνοι, που ...θυμήθηκαν το επικείμενο ντέρμπι του ΟΦΗ με την ΑΕΚ και απευθυνόμενοι τόσο στον προπονητή, όσο και στους παίκτες, ζήτησαν...νίκη στο ντέρμπι του Σαββάτου στο Γεντί Κουλέ.

"Πάμε δυνατά το Σάββατο, μπορούμε να τους κερδίσουμε!" είπαν κάποιοι στον Γιώργο Σίμο, αλλά και στους παίκτες του ΟΦΗ, οι οποίοι υποδέχθηκαν με τη σειρά τους με ένα μεγάλο χαμόγελο, την παρότρυνση των οδηγών-φιλάθλων του ΟΦΗ.

Tην όμορφη αυτή, κοινωνική δράση του ΟΦΗ, που αγγίζει ένα απο τα μεγάλα θέματα του νησιού, που είναι στην κορυφή μεταξύ των περιοχών της χώρας με θανατηφόρα τροχαία, υποστήριξε και η τροχαία Ηρακλείου και ο υποδιοικητής κ. Στέλιος Καρακούδης.

Δείτε στο παρακάτω VIDEO τη δράση της ΠΑΕ για την ασφαλή οδήγηση στην παραλιακή του Ηρακλείου.

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Η σοβαρή περιπέτεια υγείας που πέρασε ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, έχει σκορπίσει μεγάλη συγκίνηση στις τάξεις του ΟΦΗ. 
Ο Παλαίμαχος άσος υποβλήθηκε πρόσφατα σε επέμβαση στο κεφάλι και η αγωνία όλων, για την πορεία της υγείας του, είχε πιάσει κόκκινο.
Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, αναρρώνει πλέον στο σπίτι του και πρόσφατα δέχθηκε την επίσκεψη δυο επίλεκτων μελών, της οικογένειας του ΟΦΗ.
Του Γρηγόρη Τσινού, ο οποίος είναι σήμερα Γενικός Αρχηγός της ομάδας και του Μίλτου Ανδρεανίδη, ο οποίος έχει το αντίστοιχο πόστο στις υποδομές του ΟΦΗ.
Με μια φανέλα του ΟΦΗ, Τσινός και Ανδρεανίδης, ευχήθηκαν στον παλαίμαχο σπουδαίο στράικερ, καλή ανάρρωση.
Ο Παπαδόπουλος πήρε τη φανέλα του ΟΦΗ με ευχαρίστηση στα χέρια και φωτογραφήθηκε μαζί της, έχοντας στο πλευρό του, τους δυο καλούς του φίλους απο τον ΟΦΗ.
Σε μια άλλη εποχή, εκείνη της δεκαετίας του '69 και του '70 έγραψε ιστορία με την ασπίδα του ΟΦΗ στο στήθος.
Πανηγύρισε δυο ανόδους με τον ΟΦΗ, στην Α' Εθνική (1967-68 και 1975-76), ενώ ο μεγάλος αυτός κανονιέρης του ΟΦΗ και των Ελληνικών γηπέδων της εποχής έγραψε ένα σπουδαίο ρεκόρ το 1976-77, όταν και έγινε ο πρώτος ποδοσφαιριστής επαρχιακής ομάδας, που κατέκτησε τον τίτλο του πρώτου σκόρερ της Α' Εθνικής το 1976-77 με 23 γκολ (κάποιοι τα μετράνε και 22).
Ο Δημήτρης Παπαδόπουλος, που είναι ακόμη καταβεβλημένος απο την περιπέτεια που πέρασε, πήρε δύναμη απο αυτήν την επίσκεψη, αλλά είδε ότι δεν είναι μόνος σε όλη αυτήν του την περιπέτεια.
Εχει εισπράξει όλο αυτό το διάστημα, την θετική ενέργεια, του κόσμου του ΟΦΗ, που τον αγαπά και τιμάει αυτά που ο μεγάλος αυτός ποδοσφαιριστής, προσέφερε στον ΟΦΗ.
Στην ανακοίνωση της, η ακαδημία Λίντο, του Δημήτρη Παπαδόπουλου, ανέφερε για αυτήν την επίσκεψη γεμάτη ευαισθησία, ότι  "ευχαριστούμε την ΠΑΕ ΟΦΗ και ειδικά τα στελέχη της, Γρηγόρη Τσινό και Μίλτο Ανδρεανίδη για την υπογεγραμμένη φανέλα που συμβολίζει την στήριξη τους. Όπως επίσης, ευχαριστούμε όλο τον κόσμο και τους φίλους, για το ειλικρινές ενδιαφέρον τους για την πορεία της υγείας του Δημήτρη Παπαδόπουλου".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
 
 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi