Απο την πανέμορφη Λεμεσσό της Κύπρου, τόπο καταγωγής της γυναίκας του, μίλησε στο WINNER της τηλεόρασης CRETA ο Χρήστος Μπούρμπος, σχολιάζοντας το παιχνίδι ΟΦΗ-ΑΕΚ, καθώς έχει αγωνιστεί και στις δυο ομάδες.
Ο Μπούρμπος, έχρισε φαβορί τον ΟΦΗ στο παιχνίδι, δήλωσε εντυπωσιασμένος απο την αγωνιστική του φιλοσοφία, ενώ σε σχέση με την ΑΕΚ, ανέφερε ότι "ο ΟΦΗ χτίζει μια ομάδα απο τα θεμέλια, ενώ η ΑΕΚ γκρεμίζει".
Ο Μπούρμπος ανέφερε για το ντέρμπι του Γεντί Κουλέ, ότι "αυτά τα παιχνίδια κρίνονται στο ποιος το θέλει περισσότερο, αλλά και στην αγωνιστική ετοιμότητα των ομάδων. Για αυτό το λόγο δίνω ένα προβάδισμα στον ΟΦΗ".
Ενώ για το ποιον θα ήθελε νικητή είπε ότι "είναι δυο αγαπημένες μου ομάδες. Είναι μέσα στην καρδιά μου. Να κερδίσει ο καλύτερος".
Ο 36χρονος δυναμικός αμυντικός αποκάλυψε ακόμη, ότι πήρε την απόφαση να σταματήσει το ποδόσφαιρο, καθώς δεν βρήκε ομάδα στην Ελλάδα και την Κύπρο, που να του κεντρίσει το ενδιαφέρον, ενώ δεν ήθελε να αγωνιστεί στις μικρότερες κατηγορίες.
Αναλυτικά η συνέντευξη του Χρήστου Μπούρμπου στο WINNER:
Για την απόφαση του να σταματήσει το ποδόσφαιρο:
"Ηταν απρόοπτη η εξέλιξη να σταματήσω το ποδόσφαιρο και τώρα περιμένουμε να δούμε τι θα γίνει και που θα εγκατασταθούμε μόνιμα.
Είμαι 35 ετών και έχω μείνει έξω ένα χρόνο, οπότε είναι δύσκολο. Δεν το έχω συνειδητοποιήσει ακόμη, αλλά είναι η πραγματικότητα.
Δεν βρήκα κάτι στην Κύπρο. Εφυγε απο τον Αρη την τελευταία στιγμή, με άφησαν εκτεθειμένο, καθώς άλλαξαν τη γνώμη τους. Δεν βρήκα κάτι αξιόλογο και αποφάσισα να σταματήσω με ψηλά το κεφάλι. Δεν ήθελα να αγωνιστώ σε χαμηλές κατηγορίες".
Για το ντέρμπι ΟΦΗ-ΑΕΚ και τα προγνωστικά του:
"Παρακολουθώ πολύ τον ΟΦΗ και την ΑΕΚ, γιατί είναι ομάδες που έχουν σημαδέψει την καριέρα μου.
Ο ΟΦΗ έχει κάνει απο πέρσι σημαντικά βήματα στην οργάνωση. Εχει υπομονή και το εισπράτει, ενώ έχει στελεχωθεί η ομάδα με γνώστες του αντικειμένου.
Οι πορείες των ομάδων είναι αντίθετες.
Ο ΟΦΗ χτίζει μια ομάδα απο τα θεμέλια και η ΑΕΚ γκρεμίζει.
Ο ΟΦΗ στηρίζει το πλάνο του, η ΑΕΚ, όχι.
Θα έλεγα ότι ο ΟΦΗ έχει τις μεγαλύτερες πιθανότητες να κερδίσει το παιχνίδι.
Στην αρχή νόμιζα ότι ο ΟΦΗ έχει τύχη. Αλλά τελικά δεν είναι αυτό. Είναι αποτέλεσμα δουλειάς.
Μπορεί τελευταία να έχει κάποια άσχημα αποτελέσματα, όμως θεωρώ ότι κάποια είναι άτυχα.
Προσωπικά στο παιχνίδι με την ΑΕΚ δίνω στον ΟΦΗ, τον πρώτο λόγο.
Η ΑΕΚ δεν βρίσκεται σε καλό αγωνιστικό μομέντουμ, ενώ φαίνεται να υπάρχουν πολλά εσωτερικά προβλήματα".
Για το στοιχείο που έχει διακρίνει στο φετινό ΟΦΗ:
"Στον ΟΦΗ μου αρέσει ότι έχει ένα στυλ παιχνιδιού, προσπαθεί να χτίσει και δεν υπάρχει φόβος.
Ολοι, ακόμα και ο τερματοφύλακας, προσπαθεί να παίξει απο πίσω.
Προσπαθεί να κάνει το παιχνίδι του και αυτό έχει κάνει τη μεγάλη διαφορά στον ΟΦΗ.
Οπουδήποτε παίζει, κάνει το παιχνίδι του, ανεξαρτήτως αντιπάλου, όπως έκανε με τον Ολυμπιακό στο Καραισκάκη.
Αυτή είναι η μεγαλύτερη διαφορά που έχω αντιληφθεί εγώ".
Για το που θα κριθεί το παιχνίδι ΟΦΗ-ΑΕΚ:
"Αυτά τα παιχνίδια κρίνονται στο ποιος το θέλει περισσότερο, αλλά και στην αγωνιστική ετοιμότητα των ομάδων.
Για αυτό το λόγο δίνω ένα προβάδισμα στον ΟΦΗ.
Βέβαια και η ΑΕΚ είναι μια μεγάλη ομάδα και δεν ξέρεις πότε θα αντιδράσει.
Θεωρώ ότι ο ΟΦΗ στο Γεντί Κουλέ, που όλοι ξέρουμε και τι έδρα είναι, έχει τον πρώτο λόγο στο παιχνίδι".
Για το αν του λείπει το Γεντί Κουλέ:
"Η ατμόσφαιρα στο Γεντί Κουλέ είναι κάτι που μου έχει λείψει. Πέρασα 4,5 χρόνια καταπληκτικά στον ΟΦΗ, παρ' ότι η ομάδα είχε προβλήματα. Δεν ξεχνάω αυτές τις στγμές. Εχασα χρήματα, αλλά ποτέ δεν τα διεκδίκησα. Ο κόσμος δεν ξέρει πολλά πράγματα, αλλά ποτέ δεν ήθελα να κάνω κακό στην ομάδα. Εχω πολλούς φίλους στο Ηράκλειο και θα συνεχίσω να το επισκέπτομαι συχνά".
Για το ποιά ομάδα θα ήθελε να κερδίσει το παιχνίδι:
"Είναι δυο αγαπημένες μου ομάδες. Είναι μέσα στην καρδιά μου.
Στην ΑΕΚ είναι ο κουμπάρος μου, ο Γιώργος Αλεξόπουλος και ένας αδικημένος προπονητής ο Νίκος Κωστένογλου.
Θα ευχηθώ να κερδίσει ο καλύτερος".
Για το επαγγελματικό του μέλλον και αν αυτό θα είναι στο ποδόσφαιρο:
Για το μέλλον, επαγγελματικά δεν ήμουν προετοιμασμένος, για το επόμενο βήμα. Εκανα μια επένδυση σε ένα ξενοδοχείο στην Κέρκυρα, στον τουρισμό. Δεν θέλω να φύγω απο τον χώρο του ποδοσφαίρου. Είναι η ζωή μου. Προπονητής δεν θέλω να γίνω, αλλά θα με ενδιέφερε ένα πόστο, είτε σαν μάνατζερ, είτε να κάνω κάτι κοντά στο ποδόσφαιρο, που το αγαπάω πολύ".
Δείτε στο παρακάτω VIDEO όλη τη συνέντευξη του Χρήστου Μπούρμπου στο WINNER
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Παραμονές του αγώνα με την ΑΕΚ, οι παίκτες του ΟΦΗ βγήκαν στο δρόμο και με στόχο να ευαισθητοποιήσουν τους κρητικούς οδηγούς, μοίρασαν φυλλάδια για ασφαλή οδήγηση, στους αιματοβαμμένους δρόμους του νησιού, όπου το κακό οδικό δίκτυο, αλλά και η χαμηλή παιδεία οδήγησης, είναι μερικά απο τα βασικά αίτια, των πολλών θανατηφόρων τροχαίων στους δρόμους της Κρήτης.
Αυτή η ιδιαίτερη ενέργεια της ομάδας του ΟΦΗ, στην οποία συμμετείχαν το προπονητικό τιμ και οι παίκτες του ΟΦΗ στην παραλιακή λεωφόρο και η εκστρατεία της ΠΑΕ με τίτλο «Ασφαλής Πορεία», έτυχε μεγάλης αποδοχής απο τους Ηρακλειώτες οδηγούς, οι οποίοι αντιμετώπισαν αρχικά με έκπληξη, αλλά μετά με χαμόγελο και ενθουσιασμό τα μέλη της ομάδας του ΟΦΗ.
Βέβαια, δεν ήταν λίγοι εκείνοι, που ...θυμήθηκαν το επικείμενο ντέρμπι του ΟΦΗ με την ΑΕΚ και απευθυνόμενοι τόσο στον προπονητή, όσο και στους παίκτες, ζήτησαν...νίκη στο ντέρμπι του Σαββάτου στο Γεντί Κουλέ.
"Πάμε δυνατά το Σάββατο, μπορούμε να τους κερδίσουμε!" είπαν κάποιοι στον Γιώργο Σίμο, αλλά και στους παίκτες του ΟΦΗ, οι οποίοι υποδέχθηκαν με τη σειρά τους με ένα μεγάλο χαμόγελο, την παρότρυνση των οδηγών-φιλάθλων του ΟΦΗ.
Tην όμορφη αυτή, κοινωνική δράση του ΟΦΗ, που αγγίζει ένα απο τα μεγάλα θέματα του νησιού, που είναι στην κορυφή μεταξύ των περιοχών της χώρας με θανατηφόρα τροχαία, υποστήριξε και η τροχαία Ηρακλείου και ο υποδιοικητής κ. Στέλιος Καρακούδης.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τη δράση της ΠΑΕ για την ασφαλή οδήγηση στην παραλιακή του Ηρακλείου.