karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ένα ντοκουμέντο που αφορά στον Νίκο Μαχλά, παρουσιάστηκε στην πρεμιέρα της εκπομπής WINNER της τηλεόρασης CRETA.

Πρόκειται για το πρώτο δελτίο του Νίκου Μαχλά στον ΟΦΗ, με ημερομηνία έκδοσης το 1988, πριν από 31 χρόνια! Τότε, ο Νίκος Μαχλάς υπέγραψε για πρώτη φορά στον ΟΦΗ, σε ηλικία 15 ετών!

Ο Νίκος Μαχλάς, που δεν το είχε δεί ποτέ, στη μέχρι τώρα καριέρα του, δεν έκρυψε την συγκίνηση του, το έπιασε με έκπληξη και το… φωτογράφησε με το κινητό του, για να το έχει στο αρχείο του.

Το ντοκουμέντο δάνεισε στην εκπομπή ο Γενικός Γραμματέας του Ερασιτέχνη ΟΦΗ Παναγιώτης Σπυριδάκης, η ζωντανή ιστορία του ΟΦΗ, με 52 χρόνια συνεχούς προσφοράς στο σύλλογο.

Μάλιστα το δελτίο του Νίκου Μαχλά το έχει κορνιζώσει στα γραφεία του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, για να υπενθυμίζει σε όλους τον μεγάλο ποδοσφαιριστή, που ανέδειξε η κρητική ομάδα.

«Δεν το είχα δει, ποτέ. Είναι φανταστικό. Τον αγαπώ πολύ τον κύριο Παναγιώτη, είναι ένας άνθρωπος κόσμημα για την ομάδα μας» ανέφερε ο Νίκος Μαχλάς.

 

Δείτε στο παρακάτω VIDEO απο την εκπομπή WINNER του ΤV-Creta τη συνέντευξη του Νίκου Μαχλά στο WINNERστο ξεκίνημα της εκπομπής την… έκπληξη με το πρώτο δελτίο που υπέγραψε στον ΟΦΗ.

O ΟΦΗ θέλει να επιστρέψει στις νίκες και να το κάνει με εμφατικό τρόπο, απέναντι στην ΑΕΚ, την οποία υποδέχεται στο Γεντί Κουλέ (Σάββατο 30/11, 7.30μμ).
Μετά απο τρείς συνεχόμενες ήττες απο Λάρισα, ΠΑΟΚ και Ατρόμητο στο πρωτάθλημα, η ομάδα του Σίμου, ψάχνει ένα μεγάλο αποτέλεσμα, που θα της δώσει δύναμη για τη συνέχεια, αλλά θα την κρατήσει και στις υψηλές θέσεις της βαθμολογίας.
Το παιχνίδι με την ΑΕΚ είναι μια πρόκληση, ενώ ο αντίπαλος του ΟΦΗ βρίσκεται σε μια φάση αναζήτησης νέου προπονητή (ίσως είναι το τελευταίο παιχνίδι του Κωστένογλου στον πάγκο) και αγωνιστικής απογοήτευσης, καθώς έχει μείνει πολύ πίσω στην βαθμολογία.
Η ΑΕΚ, όμως είναι μεγάλη ομάδα και ψάχνει και αυτή ένα μεγάλο αποτέλεσμα, που θα της δώσει δύναμη για τη συνέχεια.
Ολα δείχνουν ότι θα δούμε ένα σπουδαίο επιθετικό παιχνίδι στο Γεντί Κουλέ.
Σε ότι αφορά στην ενδεκάδα, ο Σίμος, είναι πιθανό, όπως έκανε με ΠΑΟΚ, να χρησιμοποιήσει τον Κουτρουμπή στην μεσαία γραμμή.
Ο Κοροβέσης επιστρέφει στο αριστερό άκρο και ο Γιαννούλης θα επιστρέψει στο κέντρο της άμυνας ως πατρενέρ του Μαρινάκη ή του Νάστου.
Μια πιθανή ενδεκάδα για τον ΟΦΗ είναι αυτή με τους: Σωτηρίου, Κοροβέση, Γιαννούλη, Μαρινάκη, Μπράουν, Κουτρουμπή, Νέιρα, Ναμπί, Τσιλιανίδη, Σεμέντο, Φιγκειρέντο (ή Μάνο).
 
Οι 19 παίκτες που βρίσκονται στην αποστολή είναι οι: Σωτηρίου, Γουάλι, Δερμιτζάκης, Σακόρ, Κουτρουμπής, Νάστος, Ντίνας, Νέιρα, Μάνος, Ναμπί, Σεμέντο, Μαρινάκης, Γιαννούλης, Τσιλιανίδης, Φιγκεϊρέντο, Στάικος, Κοροβέσης, Μπράουν, Φερέιρα.
 
Στην δήλωση του για το παιχνίδι, ο Γιώργος Σίμος, εξέφρασε την εμπιστοσύνη στους παίκτες του, για το παιχνίδι. Οπως ανέφερε ότι «έχουν κερδίσει 16 βαθμούς μέχρι τώρα στο πρωτάθλημα, θα μπορούσαν να έχουν πάρει και 17 και 21 με την απόδοση τους. Είμαστε σίγουροι για την ικανότητα τους, για την απόδοση που μπορούν να πιάσουν και όλοι θα αγωνιστούμε με την καρδιά μας για να πάρουμε τους τρεις βαθμούς το Σάββατο που τους χρειαζόμαστε. Τον  τελευταίο μήνα τα αποτελέσματα δεν είναι αυτά που θέλουμε, παρότι γίνεται μία πολύ μεγάλη προσπάθεια από τους ποδοσφαιριστές μας αλλά αυτό που εγώ γνωρίζω είναι ότι υπάρχει μεγάλη πίστη και μεγάλη εμπιστοσύνη στις ικανότητες των ποδοσφαιριστών μας».
 
Με τη σειρά του, ο Σεμέντο, ο οποίος ψηφίστηκε απο τους φιλάθλους του ΟΦΗ, κορυφαίος παίκτης του Σεπτεμβρίου, αναφέρθηκε στη σημασία του αγώνα με την ΑΕΚ και τόνισε ότι ο ΟΦΗ θα πάει για τη νίκη, ώστε να ανέβει στην τρίτη θέση της κατάταξης.
Μεγάλη νίκη που του δίνει σημαντική ώθηση για τη συνέχεια πέτυχε ο Εργοτέλης, ο οποίος κέρδισε την Παναχαική με 2-1 στο Παγκρήτιο στάδιο, κερδίζοντας ένα πραγματικό ντέρμπι, απέναντι σε μια πολύ ανταγωνιστική ομάδα.
Για μια ακόμη φορά, η επίθεση έδωσε τη λύση στον Εργοτέλη, ο οποίος με δυο φανταστικά γκολ απο τους Ροβίθη και Κουάτενγκ, πανηγύρισε το "χρυσό" τρίποντο.
Η Παναχαική μείωσε στο 42' με ένα αξαιρετικό γκολ του Μωραίτη, στο δεύτερο ημίχρονο πίεσε για την ισοφάριση, αλλά ο Εργοτέλης, άντεξε μέχρι το φινάλε.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Εργοτέλης (Γιάννης Ταουσιάνης): Κατσιμήτρος, Προβυδάκης, Μπούσης, Μπάτζιος, Πέιος, Μπρους, Γροντής (67’Τσέλιος), Μπουρσέλης (77’ Μπουτσάκης), Κουατένγκ (65’ Σταθόπουλος), Έφορντ, Ροβίθης,
Παναχαϊκή (Σπύρος Μπαξεβάνος): Σούλης, Πολίμος, Σταμόπουλος, Παταπής, Μαυρίας (82’ Λινάρδος), Ιντζόγλου, Κολ, Παπατόλιος, Κυνηγόπουλος (74’ Μασούρας), Μωραϊτης, Τσελεπίδης.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ο τεχνικός του Εργοτέλη Γιάννης Ταουσιάνης, ανέφερε για τη νίκη του Εργοτέλη: «κάθε νίκη είναι σημαντική. Η σημερινή έχει τη δική της αξία καθώς ήρθε μετά από ένα κακό δικό μας αποτέλεσμα και απέναντι σε μια αήττητη ομάδα μέχρι στιγμής στο πρωτάθλημα. Ήταν ένα ματς στο οποίο χρησιμοποιήσαμε καινούργια πράγματα, που δεν είχαμε παρουσιάσει σαν ομάδα.  Πραγματοποιήσαμε ένα καλό πρώτο ημίχρονο, έχοντας την κατοχή, πετύχαμε δύο γκολ και παίζοντας καλύτερη ομαδική άμυνα σήμερα καταφέραμε να έχουμε πολλές  προϋποθέσεις για κόντρα επιθέσεις χωρίς κάποιες ωστόσο να τελειώνουν με τον ιδανικότερο τρόπο.
Στην επανάληψη, συνεχίσαμε με την ίδια σκέψη ώστε να διαχειριστούμε σωστά το σκορ και να πατήσουμε στην κόπωση κάποιων αντίπαλων παικτών. Η Παναχαϊκή είχε την κυκλοφορία της μπάλας χωρίς όμως να απειληθούμε στο αμυντικό μας τρίτο, τόσο επικίνδυνα καταφέρνοντας έτσι να έχουμε τις ευκαιρίες μας στο τέλος, που θα μπορούσαν να δώσουν διαστάσεις στο σκορ.
Είμαστε ικανοποιημένοι γιατί σήμερα τα παιδιά χρειάστηκαν να μπουν σε μια διαδικασία λίγο διαφορετική και κατάφεραν να ανταποκριθούν στο τακτικό κομμάτι, παρότι ξέρουμε ότι δεν παρουσιάσαμε το αγωνιστικό στυλ που έχουμε σαν ομάδα.
Η νίκη ήρθε, είμαστε χαρούμενοι σήμερα αλλά από αύριο προετοιμαζόμαστε για το επόμενο παιχνίδι κόντρα στα Τρίκαλα για το Κύπελλο, όπου θέλουμε την πρόκριση κάνοντας φυσικά κάποια κατάλληλη διαχείριση των ποδοσφαιριστών».
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi