Ο Νίκος Κωστένογλου, είναι υπ' ατμον απο τον πάγκο της ΑΕΚ και όλα δείχνουν ότι είναι θέμα ημερών ή ωρών για να τελειώσει και επίσημα.
Η ήττα στο Γεντί Κουλέ, επιβάρυνε ακόμη περισσότερο τη θέση του και ίσως επισπεύσει την αποχώρηση του.
Στις δηλώσεις του, μετά το παιχνίδι, έδειξε να έχει επηρεαστεί απο την ήττα. Είπε ότι η ομάδα του δεν κινδύνευσε και έκανε ευκαιρίες, κάτι που δεν είδε κανείς.
Η τοποθέτηση του Νίκου Κωστένογλου:
«Είχαμε ένα πολύ καλό πρώτο ημίχρονο δεν κινδυνέψαμε καθόλου, δημιουργήσαμε ευκαιρίες δεν καταφέραμε όμως να βάλουμε το γκολ. Στο δεύτερο ημίχρονο δεν είχαμε την ίδια απόδοση, δεχτήκαμε το γκολ και στο τέλος μείναμε και με δέκα παίκτες. Ο ΟΦΗ μετά το γκολ δεν έκανε κάτι ιδιαίτερο απλά ήταν πίσω από τη μπάλα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ενα προσωπικό δράμα βίωσε ο Γιώργος Σίμος, πριν το παιχνίδι με την ΑΕΚ.
Την Παρασκευή το βράδυ, ο πατέρας του, εισήχθη στην εντατική με σοβαρό πρόβλημα υγείας, αλλά ο ίδιος το "έκρυψε" απο τους παίκτες του.
Τους το είπε μετά τη νίκη, στα αποδυτήρια, ενώ ο ίδιος φανερά συγκινημένος στην συνέντευξη τύπου, δεν κατάφερε να συγκρατήσει τα δάκρυα του.
Οπως είπε «θέλω να πω στον πατέρα μου ότι τον αγαπώ και ξέρω ότι είναι δυνατός».
Ο Σίμος, μίλησε και για τον φίλαθλο του ΟΦΗ και πρώην βουλευτή της ΝΔ Γιώργο Δεικτάκη, οποίος δίνει μάχη για τη ζωή του μετά το καρδιακό επεισόδιο (ανακοπή) που υπέστη πριν την έναρξη του αγώνα στο Γεντί Κουλέ.
«Να είναι δυνατός. Όλη την θετική μας σκέψη στο να καταφέρει να επιστρέψει ξανά υγιής» ανέφερε για τον Γ. Δεικτάκη ο τεχνικός του ΟΦΗ.
Για το παιχνίδι, ο προπονητής του ΟΦΗ, τόνισε ότι «στο πρώτο ημίχρονο υπήρχε από την πλευρά μας, ένα στρες. Ίσως γιατί ο Νοέμβριος δεν μας έδωσε τα αποτελέσματα που αξίζαμε. Ξέρω ότι οι ποδοσφαριστές μου έχουν τη δύναμη και την καρδιά για να κάνουν πράγματα. Το έδειξαν και σήμερα. Δε σημαίνει κάτι η τρίτη θέση. Τώρα έχουμε ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι για το κύπελλο», ανέφερε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με γκολ του Σεμέντο στο 52' (6ο φετινό γκολ) ο ΟΦΗ "δάγκωσε" και την ΑΕΚ στο Γεντί Κουλέ και έσπασε με εμφατικό τρόπο το αρνητικό σερί που είχε με τις τρείς συνεχόμενες ήττες απο Λάρισα, ΠΑΟΚ και Ατρόμητο.
Με τη νίκη αυτή, ο ΟΦΗ "έριξε" την ΑΕΚ απο την τρίτη θέση της βαθμολογίας και ανέβηκε αυτός σε αυτήν.
Ο ΟΦΗ ήταν διαβασμένος στο παιχνίδι του και με όπλο την πολύ καλή αμυντική λειτουργία, πήρε ένα μεγάλο αποτέλεσμα, που τον σταθεροποιεί στις θέσεις των πλέι-οφ.
Ο ΟΦΗ έπαιξε ψυχωμένα και σε ένα παιχνίδι χωρίς τις μεγάλες ευκαιρίες, το κέρδισε η ομάδα, που είχε τον τρόπο, να βάλει την μπάλα στα δίχτυα.
Το έκανε ο ΟΦΗ με τον Σεμέντο στο ξεκίνημα του δευτέρου ημιχρόνου και πήρε το "χρυσό" τρίποντο.
Στην φάση του γκολ ο πρώτος σκόρερ του ΟΦΗ με 6 γκολ, στέλνει ...αδιάβαστη την άμυνα της ΑΕΚ και με αέρινη κίνηση, βρίσκεται σε θέση βολής για να πυροβολήσει στο στόχο και να στείλει την μπάλα στα δίχτυα.
Ενα ακόμη εντυπωσιακό γκολ, απο τον παίκτη-αποκάλυψη του ΟΦΗ στη φετινή σεζόν.
Η ομάδα του Κωστένογλου "βασανισμένη" απο την κακή φετινή της πορεία, αλλά και την προπονητολογία των ημερών, δεν κατάφερε να πείσει ότι άξιζε να πάρει κάτι απο το παιχνίδι του Γεντί Κουλέ.
Η ΑΕΚ δεν έδειξε τίποτα το ιδιαίτερο, επιχείρησε με σχηματισμό 3-5-2, να θωρακίσει την άμυνα της, αλλά ο Σεμέντο της έκανε την ζημιά.
Επιθετικά, η ομάδα του Κωστένογλου, δεν είχε "καθαρές" ευκαιρίες και έτσι το 1-0, έμεινε μέχρι το τέλος, με τον ΟΦΗ, να πανηγυρίζει μια σπουδαία νίκη.
Η ΑΕΚ ολοκλήρωσε το παιχνίδι με 10 παίκτες, λόγω αποβολής του Βράνιες, σε χτύπημα στον Μαρινάκη.
Δείτε στο παρακάτω VIDEO τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης.
Διαιτητής: Παπαπέτρου (Αθηνών).
ΟΦΗ (Γιώργος Σίμος): Σωτηρίου, Μπράουν, Μαρινάκης (93’ λ.τρ. Νάστος), Γιαννούλης, Κοροβέσης, Σακόρ, Νέιρα, Ναμπί (81’ λ.τρ. Κουτρουμπής), Σεμέντο, Τσιλιανίδης, Μάνος (59’ Φιγκεϊρέντο).
ΑΕΚ (Νίκος Κωστένογλου): Μπάρκας, Βράνιες, Οικονόμου, Μπακάκης, Κρστίτσιτς (78’ Γιακουμάκης), Γαλανόπουλος, Μάνταλος, Λόπες (83’ Ντέλετιτς), Παουλίνιο (61’ Αλμπάνης), Λιβάγια, Ολιβέιρα.