Μεταμεσονύκτιο το σημερινό μας κουιζάκι.
Γιατί έτσι πρέπει.
Τα καλά...αργούν να έρθουν.
Θέμα συζήτησης, στην ποδοσφαιρική "πιάτσα" σε ομάδα της περιοχής μας, το πρόστιμο σε ποδοσφαιριστή.
Δεν είναι το πρόστιμο όμως. Ο λόγος, είναι που τα σπάει.
Το γέλιο πέφτει σύννεφο, στις συζητήσεις των παικτών και πάει το θέμα να γίνει VIRAL.
Το έφαγε το πρόστιμο, ο παίκτης. Γιατί όμως;
Το έφαγε, γιατί ...χόρεψε και πάνω στις φιγούρες, γύρισε το πόδι του και έπαθε διάστρεμμα.
Η εξήγηση, για την απουσία του στην προπόνηση, δεν έπεισε και έφαγε καμπάνα!
Και απο εκεί και μετά, ξεκινάει το...γέλιο.
Οποτε οι παίκτες αφηγούνται την ιστορία, το ...κοινό όλο και μεγαλώνει.
Και πέφτει ...πολύ γέλιο!
Ο χορευτής ποδοσφαιριστής και το...πρόστιμο!
Μια όμορφη ιστορία, που έκανε πολύ κόσμο να γελάσει.
Και εμάς φυσικά, για αυτό και είπαμε να την μοιραστούμε μαζί σας, μήπως και κάνουμε και άλλους νε γελάσουν.
Το γέλιο, είναι υγεία...
Δυνατά παιχνίδια, εκπλήξεις και ωραία γκολ είχε η 11η αγωνιστική στον κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής, στην οποία και σημείωθηκαν 8 τέρματα, στα 4 παιχνίδια που έγιναν.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS τα στιγμιότυπα και όλα τα γκολ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Την τρίτη του, συνεχόμενη ήττα, στο πρωτάθλημα, υπέστη ο ΟΦΗ, καθώς μετά τη Λάρισα και τον ΠΑΟΚ, έχασε και στο Περιστέρι απο τον Ατρόμητο με 2-1.
Δήμιος για τον ΟΦΗ, ένας Ηρακλειώτης, ο Πέτρος Γιακουμάκης, ο οποίος μπήκε σαν αλλαγή στο παιχνίδι και στην τελευταία φάση του αγώνα στο 94', σκότωσε τον ΟΦΗ και χάρισε στον Ατρόμητο, το τρίποντο.
Αφελής ο ΟΦΗ, δεν έπαιξε στα τελευταία λεπτά, για να κρατήσει -έστω-την πολύτιμη ισοπαλία, που θα ήταν θετικό αποτέλεσμα μετά απο μια μέτρια εμφάνιση, αλλά έμεινε εκτεθειμένος, στην τελευταία φάση του παιχνιδιού και το πλήρωσε.

Ο ΟΦΗ δεν άξιζε την ήττα, καθώς παρά τη μέτρια εικόνα που είχε και ο Ατρόμητος δεν ήταν κάτι το ιδιαίτερο.
Η ομάδα του Περιστερίου, ήταν καλύτερη στο πρώτο ημίχρονο, όπου ο ΟΦΗ είχε μεγάλα αμυντικά κενά.
Προηγήθηκε με το Μανούσο στο 3', ο ΟΦΗ ισοφάρισε στο 21' με τρομερό σουτ του Ναμπί, ενώ οι γηπεδούχοι είχαν διπλό δοκάρι (!) στο 27' με Ενσικουλού και Ρόσα, χωρίς να καταφέρουν να σκοράρουν!
Οι ομάδες πήγαν με το 1-1 στο ημίχρονο, ο ΟΦΗ μπήκε πιο κεφάτος στο γήπεδο στην επανάλληψη, όπου χωρίς να εντυπωσιάσει άγγιξε το γκολ στο 51' και το 71' με τον Σεμέντο.
Στην πρώτη φάση ο Γούτας έδιωξε πάνω απο τη γραμμή και στην δεύτερη η μπάλα σταμάτησε στο αριστερό κάθετο δοκάρι του Μέγερι.
Και αντί το παιχνίδι να λήξει έστω με το 1-1, που ίσως να ήταν και το πιο δίκαιο αποτέλεσμα με βάση την εικόνα των δυο ομάδων στο γήπεδο, ο Γιακουμάκης στο 94' ΣΟΚΑΡΕ τον ΟΦΗΑ, στην τελευταία φάση του αγώνα.
Η αμυντική συμπεριφορά των παικτών του ΟΦΗ στην συγκεκριμένη φάση, είναι απαράδεκτη και δέχθηκαν ένα γκολ, το οποίο αδικεί την προσπάθεια τους, αλλά και τους υποχρεώνει με την τρίτη συνεχίμενη ήττα, βάζοντας τους σε πίεση, καθώς ακολουθεί το παιχνίδι με την ΑΕΚ στο Ηράκλειο.