Ενός λεπτού σιγή, θα κρατήσει ο ΟΦΗ στο παιχνίδι με τον Παναιτωλικό (Σάββατο 15/5, 7.30μμ) στη μνήμη του Μίλτου Ανδρεανίδη.
Εν οι ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ θα αγωνστούν με μαύρα περιβραχιόνια.
Η κρητική ΠΑΕ, πήρε την σχετική έγκριση απο τη Λίγκα.
Η κρητική ομάδα ολοκλήρωσε την προετοιμασία της και ανακοινώθηκε η αποστολή για το παιχνίδι.
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 απο την προπόνηση αναφέρει:
Με τον Vahid Selimovic να προπονείται κανονικά για μια ακόμη ημέρα και να επιστρέφει στην αποστολή, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία της ομάδας μας για τον αυριανό (15/5, 19:30) αγώνα με τον Παναιτωλικό.
Το σημερινό πρόγραμμα περιελάμβανε ασκήσεις αντίδρασης και τακτικής.
Ατομικό πρόγραμμα και θεραπεία συνέχισε ο Adil Nabi, o Πασχάλης Στάικος έκανε θεραπεία, ενώ ο Κοσμάς Τσιλιανίδης ακολούθησε για μια ακόμη ημέρα το ατομικό του πρόγραμμα.
Εκτός από τους παραπάνω, στην αποστολή δεν συμπεριλήφθηκαν οι Ricardo Vaz, Felipe Souza, Nazareno Solis, Αλέξανδρος Γκαργκαλατζίδης, Θοδωρής Μίγγος, Βαγγέλης Νοικοκυράκης, Βασίλης Σηφάκης, Γιώργος Σουρνάκης, Μανώλης Σμπώκος και Νίκος Χαλκιαδάκης.
Την 21μελή αποστολή απαρτίζουν οι: Waterman, Σωτηρίου, Weiss, Λυμπεράκης, Sakor, Selimovic, Μαρινάκης, Sturgeon, Neira, Βαφέας, Βούρος, Διαμαντής, Μπαλογιάννης, Γιαννούλης, Γιάννου, Sardinero, Γρίβας, Mellado, Castaignos, De Guzman, Κοροβέσης.
To Σάββατο (15/5) στις 2μμ το μεσημέρι στον Ιερό Ναό του Αφέντη Χριστού στις Πατέλες, το τελευταίο αντίο στον παλαίμαχο ποδοσφαιριστή του ΟΦΗ, Μίλτο Ανδρεανίδη, ο οποίος έφυγε απο τη ζωή σε ηλικία 62 ετών, προδομένος απο την καρδιά του.
Ο χαμός του, έχει σκορπίσει θλίψη στην οικογένεια του ΟΦΗ, αλλά και σε όλη την ποδοσφαιρική κοινωνία του Ηρακλείου, όπου ο παλαίμαχος άσος ήταν πολύ αγαπητός.
Είναι «βροχή» οι ανακοινώσεις απο ομάδες στις οποίες αγωνίστηκε, απο αθλητικούς φορείς αλλά και απο παλιούς του συμπαίκτες, οι οποίοι εκφράσουν την οδύνη τους, για την απώλεια του.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925: Ο ΟΦΗ πενθεί. Ο πιο χαμογελαστός άνθρωπος της ομάδας δεν είναι πια μαζί μας. Η μεγαλύτερη καρδιά του ΟΦΗ έπαψε να χτυπάει. Ο Μίλτος Ανδρεανίδης, ένας από τους ποδοσφαιριστές που έγραψαν τις πιο χρυσές σελίδες ιστορίας με την κατάκτηση του κυπέλλου το 1987 και του Βαλκανικού το 1989, πήρε τον δρόμο για την αιωνιότητα, αφού παρά τον μεγάλο αγώνα που έδωσε, η καρδιά του δεν άντεξε! Τη φανέλα του ΟΦΗ φόρεσε από το 1982 ως το 1992 και μέτρησε συνολικά 227 αγώνες, ενώ αγωνίστηκε επίσης στον Κιλκισιακό, τον Εργοτέλη και τον ΠΟΑ. Από τον Οκτώβριο του 2018 κατείχε τη θέση του Team Manager των ακαδημιών της ΠΑΕ ΟΦΗ, αποτελώντας την ψυχή όλης της ομάδας στο Βαρδινογιάννειο Αθλητικό Κέντρο! Αγαπημένε μας Μίλτο, πάντα θα είσαι μαζί μας και η θετική σου αύρα θα μας συντροφεύει σε κάθε βήμα!
H ανακοίνωση του Ερασιτένη ΟΦΗ: Η οικογένεια του ΟΦΗ μας έγινε φτωχότερη. Καλό παράδεισο Μίλτο Ανδρεανίδη. Θα σε θυμόμαστε πάντα ως ένα «βουνό» της άμυνας του ΟΦΗ μας. Ησουν ψυχάρα και ένα απο τα καλύτερα παιδιά που τίμησες τη φανέλα μας. Hσουν απο το Κιλκίς, αλλά έγινε Κρητικός. Καλό Παράδεισο!
Η ανακοίνωση της ΕΠΣΗ: Μια από τις σπουδαίες μορφές των προηγούμενων δεκαετιών στο ελληνικό ποδόσφαιρο, ο Μίλτος Ανδρεανίδης, ο οποίος τίμησε για πολλά χρόνια τη φανέλα του ΟΦΗ και αναδείχτηκε Κυπελλούχος Ελλάδας το 1987 και Βαλκανιονίκης το 1989, αγωνίστηκε στον Εργοτέλη και τον ΠΟΑ και πρόσφερε πολλά και στα νέα παιδιά, δεν είναι πλέον κοντά μας… Σε ηλικία 62 ετών άφησε την τελευταία του πνοή σήμερα τα ξημερώματα σκορπίζοντας πένθος σε όλους… Τα τελευταία χρόνια ο Μίλτος Ανδρεανίδης αποτέλεσε ενεργό στέλεχος της ΠΑΕ ΟΦΗ ως τιμ μάνατζερ των Ακαδημιών. Ήταν καθημερινή η ενασχόλησή του με το ποδόσφαιρο, με τα νέα ταλέντα, με την ομάδα της καρδιάς του τον ΟΦΗ. Ήταν η ψυχή του ΒΑΚ… Ο πρόεδρος της ΕΠΣΗ κ. Νίκος Τζώρτζογλου, η Εκτελεστική Επιτροπή και σύσσωμο το ηρακλειώτικο ποδόσφαιρο εκφράζουν τα θερμά τους συλλυπητήρια για τον χαμό ενός από τους πιο αγνούς ανθρώπους, που άφησε ανεξίτηλη τη σφραγίδα του στο Ηράκλειο… Καλό ταξίδι, σπουδαίε και μοναδικέ, Μίλτο Ανδρεανίδη… H ανακοίνωση τoυ Γ.Σ. Εργοτέλη: Ο ΓΣ ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ εκφράζει τα θερμά του συλλυπητήρια στην οικογένεια του Μίλτου Ανδρεανίδη για τον πρόωρο χαμό του. Ο εκλιπών υπήρξε μια σημαντική αθλητική προσωπικότητα με μακρά πορεία στον χώρο του ποδοσφαίρου, ανάμεσα στην οποία τίμησε με την παρουσία του και τον Σύλλογό μας. Να είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει…
Οι βετεράνοι του ΠΟΑ: Μίλτος Ανδρεανιδης , ένας μαχητης των γηπέδων , ένας χαρακτήρας διαμάντι , που τίμησε την φανέλα του σωματείου μας , εφυγε σήμερα τα ξημερώματα από την ζωή. Εκφράζουμε τα θερμά μας συλλυπητήρια στην οικογενεια του , και τους οικείους του , καλο ταξίδι φιλε Μίλτο........
Εργοτέλης: «Η οικογένεια του Γ.Σ Παλαίμαχων Εργοτέλη ΄΄ Μανώλης Σταυρουλάκης΄΄ εκφράζει την βαθιά της θλίψη για την ¨απώλεια¨ του Μίλτου Ανδριανίδη. Ο Μίλτος Ανδριανίδης τίμησε με την παρουσία του αγωνιζόμενος τον Σύλλογο μας προσφέροντας τα μέγιστα στους νέους μας ποδοσφαιριστές με την εμπειρία του. Αγωνίστηκε ακόμα σε Κιλκισιακό, Ο.Φ.Η, και Π.Ο.Α. Μίλτο, σε ευχαριστούμε για όλα αυτά που πρόσφερες στο Ελληνικό ποδόσφαιρο. Εκφράζουμε τα θερμά συλλυπητήριά μας στην οικογένεια του. Καλό Παράδεισο Μίλτο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η καρδιά πρόδωσε τον Μίλτο στο Ωνάσειο: Θρήνος στον ΟΦΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο πένθος βυθίστηκε η οικογένεια του ΟΦΗ, για τον χαμό, του Μίλτου Ανδρεανίδη (1μ86, γενν. 27/4/1959), ενός απο τα καλύτερα παιδιά, που έπαιξαν διαχρονικά μπάλα στην κρητική ομάδα.
Ο Μίλτος Ανδρεανίδης, ο «βράχος» της άμυνας του ΟΦΗ απο το Κιλκίς, την δεκαετία του ’80, που σήκωσε το Κύπελλο στον τελικό με τον Ηρακλή στο ΟΑΚΑ το 1987, ο «τσέλιγκας» ή «μπαρμα-Γιώργος» όπως τον αποκαλούσαν, οι φίλαθλοι του ΟΦΗ, έφυγε απο τη ζωή, προδομένος απο την ταλαιπωρημένη του καρδιά, πολύ νέος, σε ηλικία μόλις 62 ετών.
Ο Μίλτος Ανδρεανίδης, νοσηλευόταν εδώ και ένα μήνα στο Ωνάσειο, καθώς, η κατάσταση της υγείας του, είχε επιβαρυνθεί.
Είχε περάσει εμφράγματα και γενικά είχε προβλήματα.
Τελικά στις 3.30 τα ξημερώματα της Παρασκευής 14 Μαίου, η καρδούλα του, τον πρόδωσε.
Η άσχημη είδηση ταξίδεψε πολύ γρήγορα, στο Ηράκλειο, στους φίλους του, στους παλιούς του συμπαίκτες στον ΟΦΗ, αλλά και σε όσους τον γνώριζαν.
Ο Μίλτος Ανδρεανίδης, ήταν απο το Κιλκίς, αλλά έγινε Κρητικός λόγω του ΟΦΗ!
Ηρθε στο Ηράκλειο στις αρχές της δεκαετίας του ’80 και δεν έφυγε ποτέ.
Πάντα με το χαμόγελο και το ταπεραμέντο του Βορειοελλαδίτη, ο Μίλτος Ανδρεανίδης, είχε μόνο φίλους και ήταν πολύ αγαπητός.
Θα μείνει στην ιστορία του ΟΦΗ, σαν ένα απο τα παιδιά του Γκέραρντ, που σήκωσαν το Κύπελλο το 1987, το μοναδικό τίτλο που έχει να επιδείξει ο ΟΦΗ, στην ιστορία του.
Τα τελευταία χρόνια, στη νέα εποή του ΟΦΗ, είε ρόλο στις ακαδημίες της ομάδας, απο το πόστο του γενικού αρχηγού.
Θερμά συλλυπητήρια απο εμάς στην οικογένεια του.
Ο Μίλτος Ανδρεανίδης υπήρξε ένα απο τα καλύτερα παιδιά, στον χώρο του ποδοσφαίρου και του αθλητισμού γενικότερα.
Θα μου μείνουν αξέχαστες οι μνήμες και οι συνεντεύξεις μαζί του, για τις μεγάλες μάχες της δεκαετίας του ’80, με τα«ιερά τέρατα» της εποχής, όπως ο θηριώδης Τάσος Μητρόπουλος, ο Νίκος Αναστόπουλος, ο Ντανιέλ Μπατίστα, μεγάλοι παίκτες-αντίπαλοι, για τους οποίους είχε εντολή απο τον Γκέραρντ, να τους εξολοθρεύσει.
Αλλά ασφαλώς και το γκολ με ανάποδο ψαλίδι που είχε βάλει ο Μίλτος κόντρα στον Ολυμπιακό, το 1990-91 (1-1) σε ένα ακόμη αξέχαστο παινίδι στο Γεντί Κουλέ.
Και ο Μίλτος με την ψυχή και τη δύναμη του, έδινε πάντα τον καλύτερο του εαυτό.
Μάλιστα ένα τάκλιν, που σήκωσε στον αέρα τον Μητρόπουλο, στο Γεντί Κουλέ, μπροστά απο τη σημερινή θύρα 8, θα μείνει στην ιστορία!
Τρομερό πάθος και ψυχή είχε ο Μίλτος.
Ας είναι ελαφρύ το χώμα που θα τον σκεπάσει. Καλό Παράδεισο Μίλτο...
Δείτε παρακάτω το γκολ του Μίλτου Ανδρεανίδη με τον Ολυμπιακό το 1990-91.