Την σπουδαία Δέσποινα Σκαλοχωρίτη, με την μεγάλη προσφορά στο Ηράκλειο, αλλά και στον Εργοτέλη, τιμησε ο σύλλογος, στο περιθώριο του τελευταίου αγώνα με τα Χανιά (2-0) στο Παγκρήτιο στάδιο.
Μια φανέλα με το όνομα της και μια πλακέτα, έδωσε ο Εργοτέλης, στην κ. Σκαλοχωρίτη, η οποία μεταξύ άλλων διετέλεσε για πολλά χρόνια μέλος του διοικητικού συμβουλίου του συλλόγου περνώντας από διάφορα πόστα επί σειρά ετών ενώ κάθισε και στην προεδρική καρέκλα αποτελώντας μάλιστα την πρώτη γυναίκα πανελλαδικά που λαμβάνει μέλος ποδοσφαιρικής ομάδας!
Αξίζει να σημειωθεί επίσης ότι η κ. Σκαλοχωρίτη συνέβαλε τα μέγιστα για να αποκτήσει ο Εργοτέλης το δικό του "σπίτι" στο Μαρτινέγκο.
Ο πρόεδρος του Ερασιτέχνη Εργοτέλη Γιώργος Στειακάκης και ο Αντιπρόεδρος της ΠΑΕ Γιώργος Τουτζάρης, με την κ. Δέσποινα Σκαλοχωρίτη.
Γ.Κορτς
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, συνεχίζει τις συναντήσεις με αθλητές απο το Ηράκλειο, που διακρίνονται.
Αυτή τη φορά, σειρά είχε ο 16χρονος σκακιστής του ΟΦΗ Γιώργος Παπιδάκης, οποίος αναδείχτηκε Πρωταθλητής Ελλάδας, στα Πανελλήνια Ατομικά Μαθητικά Πρωταθλήματα.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης συνεχάρη το νεαρό Ηρακλειώτη πρωταθλητή και του ευχήθηκε να συνεχίσει να κυνηγάει τα όνειρα του.
Στην δήλωση που ανέβασε ο Υφυπουργός Αθλητισμού στην επίσημη σελίδα του, αναφέρει, ότι «είχα τη χαρά να συναντήσω από κοντά και να συγχαρώ τον 16χρονο σκακιστή του ΟΦΗ, Γιώργο Παπιδάκη, οποίος αναδείχτηκε Πρωταθλητής Ελλάδας στην κατηγορία μαθητών Λυκείου, στα Πανελλήνια Ατομικά Μαθητικά Πρωταθλήματα. Οι αγώνες έγιναν διαδικτυακά και με το σύστημα εποπτείας ηλεκτρονικού ελέγχου της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας, ώστε να αποκλείεται η δυνατότητα υποβοήθησης των σκακιστών.
Εξαιρετικό παιδί, επιμελέστατος μαθητής και με τόσο συγκροτημένη σκέψη και πειθαρχία, που άλλωστε απαιτεί το απαιτητικότατο πνευματικό άθλημά του.
Μπράβο, Γιώργο!
Συνέχισε έτσι, κυνήγα τα όνειρά σου και είμαι βέβαιος ότι θα τα εκπληρώσεις, κάνοντάς μας πολλές φορές υπερήφανους με τις επιτυχίες σου».
«Ο Δημήτρης είναι κομμάτι της ιστορίας του ΟΦΗ» ανέφερε ο πρόεδρος του ΤΑΑ ΟΦΗ βόλει, Γιάννης Δανδάλης για την επιστροφή του Δημήτρη Ζλατιλίδη, στην ομάδα απο το πόστο του Γενικού Αρχηγού.
Οπως ανέφερε, ο Γιάννης Δανδάλης, «ο Δημήτρης όλα αυτά τα χρόνια έχει βοηθήσει ως παίκτης και ως προπονητής. Νομίζω ότι η επάνοδος του με το νέο ρόλο, είναι κα΄τι σημαντικό και θα προσφέρει αρκετά και με τις γνώσεις του, αλλά και με το χαρακτήρα που έχει».
Ο Δημήτρης Ζλατιλίδης, ο προπονητής με τον οποίο το βόλει του ΟΦΗ ανέβηκε πριν απο δυο χρόνια για πρώτη φορά στην Volley League, φάνηκε συγκινημένος για την επιστροφή του.
Οπως ανέφερε «μετά απο ένα χρόνο αποχής απο τον οργανισμό του ΟΦΗ, αν και για μένα είμαι πάντα ζωντανό κύταρο του οργανισμού, γίνεται και επίσημα μια επιστροφή. Ο ρόλος μου θα είναι διαφορετικός πια. Εχουμε βάλει με τον πρόεδρο ένα μακροπρόθεσμο πλάνο, για να μπορέσουμε να εξελίξουμε την ομάδα του βόλει. Με δουλειά και συνέπεια θα προσπαθήσουμε να καταφέρουμε πράγματα. Αναλαμβάνω ένα διαφορετικό ρόλο σαν Γενικός Αρχηγός. Θα ρίξουμε βάση στο οργανωτικό κομμάτι της ομάδας, με ένα αξιόλογο προπονητή και ένα τιμ παικτών που θα φτιάξουμε τις επόμενες μέρες. Ελπίζουμε να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στον ανταγωνισμό των 8 ομάδων και να κάνουμε με την ομάδα ένα βήμα μπροστά».
Δείτε τις δηλώσεις τους, στο παρακάτω VIDEO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ