Καλή επιτυχία στο Νίκο Νιόπλια, στην τεχνική ηγεσία του ΟΦΗ, εύχεται με ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Σε αυτήν αναφέρει:
Με αφορμή την ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 για την συνεργασία με το Νίκο Νιόπλια στην τεχνική ηγεσία, για τα επόμενα δυο χρόνια, το διοικητικό συμβούλιο του Ερασιτέχνη ΟΦΗ , εύχεται στον προπονητή της ομάδας Καλή επιτυχία στο έργο του.
Ευχή όλων μας είναι ο ΟΦΗ μας τη νέα αγωνιστική περίοδο, να είναι όπως τον ονειρευόμαστε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
O Νίκος Νιόπλιας συνεχίζει στο τιμόνι του ΟΦΗ, για τα επόμενα δυο χρόνια.
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 το ανακοίνωσε και επίσημα επιβεβαιώνοντας τις πληροφορίες των τελευταίων ωρών.
Η ανακοίνωση: Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον προπονητή κ. Νίκο Νιόπλια για τα δύο επόμενα χρόνια. Ο κ. Νιόπλιας ανέλαβε την τεχνική ηγεσία της ομάδας μας μια αγωνιστική πριν το τέλος της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος και σε σύνολο επτά αγώνων ο ΟΦΗ είχε τρεις νίκες, ισάριθμες ισοπαλίες και μία ήττα, ενώ απομένει η τελευταία αγωνιστική των play out. Συνολικά, στις δύο θητείες του ως προπονητής της ομάδας μας, μετράει 38 αγώνες (σε Γ Εθνική, Football League και Super League) με απολογισμό 24 νίκες, 9 ισοπαλίες και 5 ήττες.
«Ποιός είναι ΟΦΗ; Να σηκώσει το χέρι!»
Ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, σε μια κίνηση με σπουδαία μηνύματα επισκέπτεται τις τελευταίες μέρες τα χωριά της ενδοχώρας του Ηρακλείου και μοιράζει αθλητικό υλικό, στους μαθητές σε όλα τα χωριά.
Ο Ηρακλειώτης Υπουργός, γνωστός και για τα αισθήματα του για τον ΟΦΗ, κάνει και το δικό του ...γκάλοπ, μεταξύ των μαθητών των σχολείων του Ηρακλείου.
Ο ίδιος δεν ενοχλείται βέβαια αν ...η προτίμηση είναι κάποια άλλη ομάδα, απο κάποιο μαθητή, ωστόσο...αποθεώνει εκείνους που είναι ΟΦΗ!
«Είναι καλό να υποστηρίζουμε τις ομάδες της περιοχής μας» λέει στους μικρούς μαθητές, ο Υπουργός, που δεν έχει κρύψει ποτέ την αγάπη του, για τον ΟΦΗ και το έχει εκφράσει δημόσια, αλλά και στη Βουλή των Ελλήνων.
Ο Λευτέρης Αυγενάκης και οι συνεργάτες του, έχουν κάνει τα τελευταία 24ρα πολλά .... χιλιόμετρα, στα χωριά του Ηρακλείου και μοιράζουν μπάλες, καπέλα, αθλητικό υλικό σε μαθητές.
Ο Υπουργός σε κάθε χωριό και σε κάθε σχολείο, μιλάει στα παιδιά για την σημασία του αθλητισμού, συζητάει για τα αγαπημένα τους αθλήματα, ενώ, δεν παραλείπει να παίξει και μπάλα μαζί τους!
Παράλληλα, μαζί με το επιτελείο του, καταγράφει τις ανάγκες των εκπροσώπων των περιοχών, δίνοντας πολύπλευρη σημασία, σε αυτές τις επισκέψεις.
Γ.Κορτς