Ο Νίκος Νιόπλιας συγκίνησε μετά το 2-2 του ΟΦΗ με τον Παναιτωλικό, στο τελευταίο παιχνίδι της σεζόν, μιλώντας για τον αείμνηστο Μίλτο Ανδρεανίδη, τον οποίο όπως είπε δεν πρόλαβε να χαιρετήσει.
«Μετά τη νίκη με τη Λαμία, είπα στον κουμπάρο του, Μανώλη Πατεμτζή, να τον πάρουμε τηλέφωνο, στο Ωνάσειο, που ήταν. Τελικά δεν τα κατάφερα να μιλήσω μαζί του και μερικές μέρες μετά έφυγε».
Ο Νιόπλιας μίλησε και για τα λόγια που του είπε ο Μίλτος Ανδρεανίδης όταν ανέλαβε τον ΟΦΗ.
"Οταν ανέλαβα, μου λέει Κοκο θα κάνουμε καμία νίκη; Το πίστευε, ότι θα τα καταφέρουμε. Συλλυπητήρια στην οικογένεια του. Ηταν παίκτης καρδιάς και προδόθηκε απο αυτό. Δύσκολη μέρα για μας. Με τον Μίτλο σχεδόν ήρθαμε μαζί απο την Μακεδονία. Παιδί γελαστό. Ημασταν πολύ καλοί φίλοι».
Για το παιχνίδι, ο Νίκος Νιόπλιας, ανέφερε ότι «είμαι χαρούμενος. Καταφέραμε κάτι δύσκολο. Μην κρυβόμαστε. Ευτυχώς και το τελειώσαμε την περασμένη εβδομάδα. Εχουμε πολλά προβλήματα. Αδικήσαμε τους εαυτούς μας. Ξέρουμε γιατί ήρθε το αποτέλεσμα. Κάναμε κάποιες αλλαγές. Αυτούς τους λόγους, θα τους αξιοποίησουμε το καλοκαίρι».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο Εργοτέλης παίζει σε 4 μέρες τους κόπους μιας χρονιάς.
Την Κυριακή με την Ξάνθη στα Πηγάδια και την προσεχή Τετάρτη με τον Ιωνικό στη Νίκαια.
Δυο παιχνίδια, όλη η χρονιά για την κρητική ομάδα, που θέλει να γράψει ιστορία και να πάρει το εισιτήριο, για την άνοδο, είτε μέσα απο την πρώτη θέση, είτε μέσα απο την δεύτερη (μπαράζ).
Ο Εργοτέλης, είναι στο -3 απο την Ξάνθη και στο -2 απο Ιωνικό και Λεβαδειακό και ο στόχος είναι οι 6 βαθμοί στα δυο παιχνίδια!
Με 22 παίκτες η αποστολή του Εργοτέλη, με τον Γιάννη Ταουσιάνη, να έχει όλους τους παίκτες στην διάθεση του!
Η κρητική ομάδα, μετά το παιχνίδι στην Ξάνθη, δεν επιστρέφει στο Ηράκλειο, αλλά μεταβαίνει στην Αθήνα, για την μάχη της Τετάρτης, με τον Ιωνικό!
Στην αποστολή του Εργοτέλη μετέχουν οι: Κατσιμήτρος, Τζελέπης, Κατσούρι, Ντουμάνης, Μαζουλουξής, Μπάτζιος, Σαρρής, Κόλα, Neral, Σερβιλάκης, Ποζατζίδης, Πέϊος, Μπουρσέλης, Μπουτσάκης, Appi, Τσέλιος, Κωστανάσιος, Μανουσάκης, Conraad, Πατρινός, Κοκκίνης, Kwateng.
H Bαθμολογία
1.Ξάνθη 48
———————————
2.Λεβαδειακός 47
———————————
-.Ιωνικός 47
4.Εργοτέλης 45
5.Χανιά 39
6.Διαγόρας 30
Η επόμενη (4η) αγωνιστική
Κυριακή 16 Μαΐου
14.45 Λεβαδειακός-Χανιά
14.45 Ξάνθη-Εργοτέλης
14.45 Διαγόρας-Ιωνικός
Η 5η αγωνιστική
Τετάρτη (19/5)
Ιωνικός - Εργοτέλης (15:30 ERTSPORTS 2)
Ξάνθη - Λεβαδειακός (15:30 ERTSPORTS)
Χανιά - Διαγόρας (15:30 ERTSPORTS 3)
Η επίσημη ενημέρωση της ΠΑΕ Εργοτέλης απο την προπόνηση αναφέρει:
Έτοιμη για την διεκδίκηση του νικηφόρου αποτελέσματος που θα της δώσει ακόμη περισσότερες ελπίδες ανόδου, είναι η ομάδα μας η οποία σήμερα ολοκλήρωσε την προετοιμασία της για το αυριανό παιχνίδι κόντρα στην Ξάνθη (14.45 , ΕΡΤ3).
Η σημερινή και τελευταία προπόνηση είχε σαν κύριο στόχο την ενεργοποίηση για το αυριανό ματς, όπου μετά την προθέρμανση ακολούθησε δίτερμα μικρής διάρκειας και εκτέλεση στατικών φάσεων.
Ο Γιάννης Ταουσιάνης δεν αντιμετωπίζει κανένα πρόβλημα όσον αφορά τους διαθέσιμους ποδοσφαιριστές με την αποστολή που επέλεξε να έχει ως εξής:
Κατσιμήτρος, Τζελέπης, Κατσούρι, Ντουμάνης, Μαζουλουξής, Μπάτζιος, Σαρρής, Κόλα, Neral, Σερβιλάκης, Ποζατζίδης, Πέϊος, Μπουρσέλης, Μπουτσάκης, Appi, Τσέλιος, Κωστανάσιος, Μανουσάκης, Conraad, Πατρινός, Κοκκίνης, Kwateng.
Ο Μίλτος ήταν και στο Γεντί Κουλέ.
Στο παιχνίδι του ΟΦΗ με τον Παναιτωλικό, η συγκίνηση όλων στο γήπεδο του ΟΦΗ ήταν έντονη, την ώρα που κρατήθηκε ενός λεπτού σιγή για τον παλαίμαχο άσο του ΟΦΗ, που έφυγε σε ηλικία 62 ετών, λόγω προβλημάτων με την καρδιά του.
Το χειροκρότημα όλων ήταν έντονο, για τον Μίλτο Ανδρεανίδη, που έγραψε την δική του ιστορία με τον ΟΦΗ, σε αυτό το γήπεδο.
Οι παλιοί του συμπαίκτες Μύρων Σηφάκης και Μανώλης Πατεμτζής, έσπευσαν να βάλουν στην θέση που καθόταν, μια φανέλα με το σήμα του και μερικά λουλούδια.
Να σημειωθεί ότι οι παίκτες του ΟΦΗ, αγωνίστηκαν με μαύρα περιβραχιόνια, για να τιμήσουν τη μνήμη του παλαίμαχου άσου.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Κηδεύτηκε με τη φωτογραφία που φυλάει το Κύπελλο του ΟΦΗ