karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Μετά από έναν τελικό που εξελίχθηκε σε θρίλερ η Βιγιαρεάλ επιβλήθηκε με 11-10 της Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στα πέναλτι και κατέκτησε το τρόπαιο του Europa League στο Γκντανσκ της Πολωνίας.

Η κανονική διάρκεια του τελικού δεν ανέδειξε νικητή, καθώς οι δύο ομάδες έμειναν στο 1-1.

Αυτό το αποτέλεσμα διατηρήθηκε και στην ημίωρη παράταση, κι έτσι το «κίτρινο υποβρύχιο» και οι Άγγλοι κλήθηκαν να λύσουν τις διαφορές τους στα πέναλτι.

Εκεί όλοι οι παίκτες ευστόχησαν με εξαίρεση τον... τερματοφύλακα της Γιουνάιτεντ,  Ντε Χέα, ο οποίος είδε τον συναδελφό του, Ρούλι να αποκρούει την εκτέλεσή του, χαρίζοντας έτσι το πρώτο ευρωπαϊκό τρόπαιο στην ιστορία των Ισπανών, οι οποίοι την επόμενη σεζόν θα αγωνιστούν στο Champions League, λόγω της κατάκτησης του Europa League.
Στην κανονική διάρκεια του ματς η ισπανική ομάδα άνοιξε το σκορ στο 29' χάρη στο γκολ του Ζεράρ Μορένο, με τον Καβάνι να ισοφαρίζει σε 1-1 για το συγκρότημα του Σόλσκιερ.
Κίτρινες: Φόιτ, Καπού - Μπαϊγί, Καβάνι

ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ (Ουνάϊ Εμερι): Ρούλι, Φόιτ (88΄ Μάριο Γκασπάρ), Αλμπιόλ, Πάου, Πεδράθα (88΄ Α. Μορένο), Παρέχο, Τριγκέρος (77΄ Γκόμες), Καπού, Γέρεμι Πίνο (77΄ Αλκάθερ), Μπάκα (60΄ Κοκλέν), Γ. Μορένο

ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΙΟΥΝΑΪΤΕΝΤ (Ολε Γκούναρ Σόλσκιερ): Ντε Χέα, Μπισάκα (120΄+ Μάτα), Μπαϊγί (116΄ Τουανζέμπε), Λίντελοφ, Σο, Μακτόμινεϊ (120΄+ Τέλες), Πογκμπά (115΄ Τζέιμς), Γκρίνγουντ (100΄ Φρεντ), Φερνάντες, Ράσφορντ, Καβάνι

Ηταν γνωστό, έγινε και επίσημο.

Ο Νίκος Παπαδόπουλος, θα είναι στον πάγκο των Χανίων και τη νέα αγωνιστική σεζόν στην Σούπερ Λίγκ 2.

Η αρχική συμφωνία (για 1,5 χρόνο) των δυο πλευρών, επικυρώθηκε με τον έμπειρο τεχνικό να λαμβάνει τις εγγυήσεις απο τον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ Χανιά, Αντώνη Ροκάκη, ότι η ομάδα θα πρωταγωνιστήσει και του χρόνου.

Ετσι, οι δυο πλευρές θα συνεχίζουν την καλή δουλειά που έγινε φέτος με την είσοδο της ομάδας στα πλέι-οφ, βάζοντας πιο ψηλά τον πήχη τη νέα περίοδο, με στόχο την άνοδο στην  Σούπερ Λίγκ 1.

Πάντως και ο Νίκος Παπαδόπουλος δείχνει ικανοποιημένος απο τις συνθήκες που έχει βρεί στα Χανιά.

Γ.Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Μετά τον Πορτογάλο εξτρέμ του ΟΦΗ Ρικάρντο Βαζ, ο οποίος είπε αντίο και ευχαριστώ στην Κρήτη και τον ΟΦΗ, ένας ακόμη παίκτης της ομάδας, δεν θα είναι στο ρόστερ, της επόμενης περιόδου.

Ο λόγος για τον Αργεντίνο εξτρέμ Ναζαρένο Σολίς, ο οποίος ανακοίνωσε ο ίδιος (όπως και ο Βαζ) την αποχώρηση του απο την κρητική ομάδα.

"Πρέπει να πω αντίο στον ΟΦΗ και ευχαριστώ, όλους για τον τρόπο που μου φέρθηκαν" γράφει σε ανάρτηση του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο Σολίς.

"Στον ΟΦΗ συνάντησα πολύ καλούς ανθρώπους και έκανα φιλίες" προσθέτει ο Αργεντίνος μεσοεπιθετικός, που ήρθε στον ΟΦΗ, με ηχηρούς τόνους ως δανεικός απο την Μπόκα Τζούνιορς, αλλά δεν πρόσφερε τα αναμενόμενα.

Οι τραυματισμοί δεν του επέτρεψαν να σταθεροποιήσει την απόδοση του και την θέση του στην ενδεκάδα.

Εχει ποιότητα και καλά χτυπήματα στις στατικές φάσεις, αλλά δεν διαθέτει τα χαρακτηριστικά που θέλει ο σημερινός προπονητής του ΟΦΗ.

Ακόμη, φαίνεται ότι είναι ευπαθής στους τραυματισμούς.

Η αποχώρηση του Σολίς, δεν είναι έκπληξη, καθώς ο Νίκος Νιόπλιας για τον ΟΦΗ της επόμενης χρονιάς, αναζητάει γρήγορα εξτρέμ που θα ανεβάσουν την χαμηλή φετινή ποιότητα του ΟΦΗ.

Ετσι και ο Σολίς, με την δική του επισημοποίηση της αποχώρησης, προστίθεται και αυτός σε εκείνους που έφυγαν και δεν θα επιστρέψουν στο ρπώτο ραντεβού, της 28ης Ιουνίου, στο ξεκίνημα της προετοιμασίας, για τη νέα περίοδο.

Δεν θα είναι -ασφαλώς-μόνο αυτοί οι δυο που θα αποχωρήσουν.

Τα "διαζύγια" θα είναι πάνω απο 10, καθώς ο ΟΦΗ ολοκλήρωσε τη σεζόν με ρόστερ 31 παίκτες και αναλογιστεί κανείς ότι θα κάνει 7-8 μεταγραφές (ήδη έκανε την πρώτη με τον Πασαλίδη), είναι ξεκάθαρο, ότι θα πέσει μεγάλη...σκούπα, καθώς ο Νιόπλιας θέλει να δουλέψει με ένα ρόστερ 26-28 παικτών.

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi