Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Το διαζύγιο του ΟΦΗ, με τον 25χρονο Νορβηγό μέσο Βαγιεμπάχ Σακόρ, είναι το πρώτο "ηχηρό" για αυτό το καλοκαίρι.
Και απομένει να δούμε, ποιό θα είναι το επόμενο (ηχηρό), καθώς λέγεται ότι θα υπάρξει και (τουλάχιστον) ένα ακόμη, αλλά και 4-5 "λογικές" αποχωρήσεις.
Τα υπόλοιπα διαζύγια που ανακοινώθηκαν (Βάζ, Σολίς, Μίγγος, Σουρνάκης), ήταν λίγο-πολύ αναμενόμενες, αλλά και γνωστές, καθώς δυο ποδοσφαιριστές εξ' αυτών (Βαζ και Σολίς) με δικές τους προσωπικές ανακοινώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είχαν φροντίσει να αποχαιρετήσουν τον ΟΦΗ.
Το διαζύγιο με τον Σακόρ, ξεχωρίζει.
Γιατί ο 25χρονος Νορβηγός μέσος, όταν αποκτήθηκε πριν απο 2,5 χρόνια απο την Γκέντεμποργκ, είχε παρουσιαστεί ως ένα μεγάλο ποδοσφαιρικό project για τον ΟΦΗ.
Προερχόμενος απο τις υποδομές της Γιουβέντους, ο Σακόρ, παρουσιάστηκε ως ένας παίκτης που θα φέρει χρήματα στα ταμεία της ΠΑΕ, αλλά αυτό δεν συνέβη.
Ο Σακόρ, παρά τα εντυπωσιακά σωματικά του προσόντα, βασανίστηκε απο τραυματισμούς, σε καποια στιγμη "τα έσπασε" με τον προπονητή Σίμο, για να τον επιστρατεύσει ο Νιόπλιας στα πλέι-άουτ και να τον αναστήσει.
Η εικόνα του Σακόρ με τον Νιόπλια στον πάγκο, στα πλέι-άουτ, ήταν ότι καλύτερο έχουμε δεί απο τον ίδιο στα 2,5 χρόνια που βρέθηκε στο Ηράκλειο.
Ταίριαξε στην τριάδα των κεντρκών χαφ με Μεγιάδο-Νέιρα ή τον Ντε Γκουσμάν.
Η αλήθεια, είναι, ότι κάπως έτσι τον ειχα στο μυαλό μου για τη νεά σεζόν.
Καθώς, ένας υγιής Σακόρ, με ρόλο στο παιχνίδι του και καλή καθοδήγηση, θα μπορούσε να βοηθήσει.
Η απόφαση που ελήφθη, ήταν όμως διαφορετική, είτε απο τον παίκτη, που δεν θέλησε να ανανεώσει, είτε απο την ομάδα.
Το θέμα είναι ότι πλέον ο ΟΦΗ, που έχει έτσι αλλιώς σοβαρές ελείψεις στους κεντρικούς μέσους αρθμητικά και ποιοτικά, τώρα αναζητάει τουλάχιστον δυο παίκτες, για τις θέσεις 6, 8, ώστε να έχει επιλογές.
Ως πότε θα τρέχει μόνος του στο κέντρο, ο Μεγιάδο, ο οποίος ήταν λογικό να μείνει απο δυνάμεις, αφού δεν υπηρχε παίκτης να τον αντικαταστήσει.
Ενώ η ομάδα, τουλάχιστον στο ξεκίνημα της σεζόν, θα είναι ρίσκο να στηριχθεί σε παίκτες προερχόμενους απο σοβαρούς τραυματισμούς, όπως ο Ναμπί και ο Στάικος.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925, για τα διαζύγια αναφέρει:
Η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνει ότι δεν θα συνεχιστεί η συνεργασία της με τους ποδοσφαιριστές Nazareno Solis, Vajebah Sakor, Ricardo Vaz, Γιώργο Σουρνάκη και Θοδωρή Μίγγο.
Ο Nazareno Solis ήρθε στην ομάδα μας το καλοκαίρι του 2020 με τη μορφή δανεισμού από την Boca Juniors. Στο διάστημα παραμονής του μέτρησε 13 συμμετοχές σε εγχώριες και διεθνείς διοργανώσεις, έχοντας σκοράρει 1 φορά.
O Vajebah Sakor αποκτήθηκε από την σουηδική Göteborg τον Ιανουάριο του 2019. Στα δυόμιση χρόνια παρουσίας του, αγωνίστηκε 47 φορές με την φανέλα του ΟΦΗ σε πρωτάθλημα και κύπελλο, πετυχαίνοντας 4 γκολ.
Ο Ricardo Vaz εντάχθηκε στο δυναμικό της ομάδας μας τον Ιανουάριο του 2019. Με τον ΟΦΗ αγωνίστηκε συνολικά σε 40 ματς, σημειώνοντας 5 γκολ.
Ο Θοδωρής Μίγγος εντάχθηκε στο ρόστερ του ΟΦΗ τον Ιούλιο του 2019, μετρώντας 3 εμφανίσεις.
Προερχόμενος από τα τμήματα υποδομής του ΟΦΗ, ο Γιώργος Σουρνάκης υπέγραψε επαγγελματικό συμβόλαιο τον Σεπτέμβριο του 2019 και φόρεσε τα χρώματα της ομάδας μας σε 7 αγώνες πρωταθλήματος και κυπέλλου.
Ήταν όλοι τους απόλυτοι επαγγελματίες! Τους ευχαριστούμε για την προσφορά τους και τους ευχόμαστε καλή συνέχεια στην καριέρα τους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Ο ΟΦΗ δεν βρίσκεται στις 5 ομάδες που δήλωσαν Β' ομάδα, για τη νέα αγωνιστική περίοδο, μέχρι την εκπνοή της προθεσμίας που είχε δώσει η Σούπερ Λίγκ.
Πέντε σύλλογοι της μεγάλης κατηγορίας δήλωσαν στις αρμόδιες ποδοσφαιρικές αρχές ότι τη νέα σεζόν θα δημιουργήσουν Β' ομάδες.
Πρόκειται για τους Ολυμπιακός, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ και Παναθηναϊκό, οι οποίοι θα έχουν Β' ομάδα στη Super League 2 τη σεζόν 2020-2021.
Και τον Βόλο, ο οποίος θα έχει ομάδα στην χαμηλότερη κατηγορία την Football league.
Στην ίδια κατηγορία, θα έπαιζε και ομάδα του ΟΦΗ, αν δήλωνε, καθώς προτεραιότητα για την Σούπερ Λίγκ 2, είχαν οι ομάδες βάσει βαθμολογίας.
Οσοι ήταν θετικοί πέραν τις 4 θέσεις, θα τοποθετούνταν στην Football League.
O Άρης δεν δήλωσε Β' ομάδα και τη θέση του πήρε ο Παναθηναϊκός.
Η στάση της ΠΑΕ ΟΦΗ, να μην δηλώσει Β' ομάδα, ασφαλώς και δεν επηρεάζει την λειτουργία των τμημάτων υποδομής της ΠΑΕ ΟΦΗ (Κ19, Κ17, Κ15), τα οποία θα συνεχίσουν να λειτουργούν κανονικά και να συμμετέχουν στα πρωταθλήματα της Σούπερ Λλιγκ.
Μάλιστα αυτές τις μέρες, στο Βαρδινογιάννειο αθλητικό κέντρο, γίνονται και δοκιμές ποδοσφαιριστών, που θα στελεχώσουν τις ομάδες των υποδομών.
Γ.Κορτς
Μετά τον τελικό του Europa League, τον οποίο κατέκτησε η Ισπανική Βιγιαρεάλ, στον χιτσκοκικό τελικό με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, που κρίθηκε στα πέναλτι (11-10), σειρά παίρνει ο τελικός του Τσάμπιονς Λίγκ, που θα γίνει το Σάββατο (29/5), στις 22:00 (EΡΤ-1), στο Πόρτο, όπου θα διεκδικήσουν το βαρύτιμο τρόπαιο , δύο αγγλικές ομάδες, η Μάντσεστερ Σίτι και η Τσέλσι.
Στα τελευταία νέα των ομάδων, χωρίς απρόοπτα ολοκλήρωσε η Τσέλσι την προετοιμασία της επί αγγλικού εδάφους, για τον μεγάλο τελικό του Champions League στο «Ντραγκάο» του Πόρτο, κόντρα στη Μάντσεστερ Σίτι.
Δίχως προβλήματα ολοκλήρωσε και η Μάντσεστερ Σίτι την προετοιμασία της για τον μεγάλο τελικό.
Ας δούμε τα τελευταία νέα των ομάδων:
Τσέλσι: Ο Τόμας Τούχελ είδε με μεγάλη ικανοποίησή του, τόσο τον Ενγκολό Καντέ, όσο και τον Μεντί να προπονούνται σε φουλ ένταση και την Πέμπτη (27/05) και τους συμπεριέλαβε κανονικά στην 25μελή αποστολή του τελικού, που θα πετάξει το πρωί της Παρασκευής (28/05) για την Πορτογαλία.
«Ο Ενγκολό μοιάζει καλά και ελπίζω να παραμείνει έτσι μέχρι το Σάββατο. Ο Μεντί έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο με τον τραυματισμό του κατά τη διάρκεια της προπόνησης, κι αυτό είναι πολύ καλό. Ελπίζουμε να τον έχουμε πίσω. Αν είναι καλά θα παίξει» σχολίασε σχετικά ο Γερμανός τεχνικός.
Αναλυτικά η 25μελής αποστολή της Τσέλσι για τον τελικό του Champions League: Κεπά, Ρούντιγκερ, Αλόνσο, Κρίστενσεν, Ζορζίνιο, Τιάγκο Σίλβα, Καντέ, Έιμπραχαμ, Πούλισικ, Βέρνερ, Καμπαγιέρο, Ζουμά, Μεντί, Κόβατσιτς, Ζιρού, Μάουντ, Χάντσον-Οντόι, Τσίλγουελ, Ζίγιες, Γκίλμουρ, Τζέιμς, Αθπιλικουέτα, Χάβερτς, Έμερσον, Αντζορίν.
Μάντσεστερ Σίτι: Δίχως προβλήματα ολοκλήρωσε η Μάντσεστερ Σίτι την προετοιμασία της για τον μεγάλο τελικό του Champions League με αντίπαλο την Τσέλσι, που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο (29/05, 22:00) στο «Ντραγκάο» του Πόρτο.
Ο Πεπ Γκουαρντιόλα συμπεριέλαβε στην αποστολή που θα αναχωρήσει το πρωί της Παρασκευής (28/05) για την Πορτογαλία, 23 παίκτες, έχοντας διαθέσιμα όλα τα «όπλα» του για το καταληκτικό ματς της κορυφαίας ευρωπαϊκής διασυλλογικής διοργάνωσης.
Αναλυτικά η αποστολή της Μάντσεστερ Σίτι για τον τελικό του Champions League: Γουόκερ, Ντίας, Στόουνς, Ακέ, Στέρλινγκ, Γκαμπριέλ Ζεσούς, Αγουέρο, Ζιντσένκο, Στέφεν, Λαπόρτ, Ροντρίγκο, Ντε Μπρόινε, Μπερνάρντο Σίλβα, Φεράν Τόρες, Μεντί, Φερναντίνιο, Μαχρέζ, Κανσέλο, Έντερσον, Κάρσον, Φόντεν, Γκαρσία, Τράφορντ.
H ανακοίνωση της ΕΡΤ για τον τελικό
Η ΕΡΤ, πιστή στο ραντεβού της με τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα, μεταδίδει τον πιο σπουδαίο αγώνα του ευρωπαϊκού ποδοσφαίρου σε συλλογικό επίπεδο.
Το Σάββατο 29 Μαΐου 2021, στις 22:00, παρακολουθήστε τον Τελικό του Champions League σε απευθείας και ελεύθερη μετάδοση από την ΕΡΤ1. Από το Στάδιο «Ντραγκάο» του Οπόρτο, οι Γιώργος Χαϊκάλης και Βασίλης Μπακόπουλος περιγράφουν για τους Έλληνες τηλεθεατές τον αγγλικό «εμφύλιο», ανάμεσα στη Μάντσεστερ Σίτι και την Τσέλσι.
Η Μάντσεστερ Σίτι αναζητεί το πρώτο της τρόπαιο στην κορυφαία διασυλλογική διοργάνωση, στην πέμπτη σεζόν του Πεπ Γκουαρδιόλα στον πάγκο της.
Η Τσέλσι του Τόμας Τούχελ επιδιώκει να επαναλάβει το έπος του 2012, όταν νίκησε την Μπάγερν στο Μόναχο, και να κατακτήσει το Champions League για δεύτερη φορά στην ιστορία της.
Η δράση αρχίζει στις 21:30, με την Pre Game εκπομπή, όπου ο Γιώργος Λυκουρόπουλος φιλοξενεί τον διεθνή ποδοσφαιριστή της Λίβερπουλ Κώστα Τσιμίκα, αντίπαλο των φιναλίστ στην Premier League.
Ο Έλληνας ποδοσφαιριστής θα είναι κοντά στους τηλεθεατές και μετά τη λήξη του τελικού, στο Post Game (00:30 – 02:00), όπου θα σχολιάσει το αποτέλεσμα του αγώνα και θα μιλήσει για ό,τι ενδιαφέρει τον Έλληνα φίλαθλο.