Με γκολ του Λουμπάκη στο 94' ο Ηρόδοτος κέρδισε στο μεγάλο ντέρμπι τον ΑΟΑΝ με 1-0 στην Αλικαρνασό και κατέκτησε το πρωτάθλημα στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής.
Ετσι, θα διεκδικήσει την άνοδο του, σε αγώνες μπαράζ, που θα γίνουν μεταξύ των 10 πρωταθλητών της Γ' Εθνικής σε όλη την Ελλάδα.
Με βάση τα όσα έχουν ανακοινωθεί, οι 10 πρωταθλητές θα χωριστούν σε δυο ομ.ίλους (Βορρά-Νότος) των 5 ομάδων απο τους οποίους οι πρωτοι ανεβαίνουν κατηγορία.
Το παιχνίδι στην Αλικαρνασό, ήταν πραγματικό ντέρμπι που τα είχε όλα. Ευκαιρίες, δύναμη, ένταση και αποβολές.
Οι δυο ομάδες συνέχισαν απο το 60' με δέκα παίκτες, λόγω αποβολής των Ζαφείρη (Ηρόδοτος), Παπαδόπουλος (ΑΟΑΝ).
Τον τελευταίο λόγο στο παιχνίδι είχε ο Ηρόδοτος, που με το γκολ του Λουμπάκη στο φινάλε, άρπαξε τον τίτλο μέσα σε έξαλλα πανηγύρια στην Αλικαρνασό.
Ο Ηρόδοτος μια αγωνιστική πριν το φινάλε του πρωταθλήματος, είναι στο +4 απο τον δεύτερο ΑΟΑΝ και είναι και μαθηματικά πρωταθλητής.
Ο Ηρόδοτος είχε και δοκάρι με τον Γκίνη (κεφαλιά) στο 22'.
Ηρόδοτος: Γεωργίου, Καργιωτάκης(75′ Κοντογιάννης), Χαρίτος, Αργκιλέσι, Κοιλιάρας Γ., Γκίνη(83′ Καλαμιώτης), Μυλωνάς(55′ Ζαφείρης), Λουμπάκης, Ποτουρίδης(83′ Γαρεφαλάκης), Κοιλιάρας Δ., Κίσσας(75′ Λούσι)
Στον πάγκο οι: Λουτριώτης, Μπαλάφας, Κανδυλάκης, Κασαπάκης
ΑΟΑΝ: Μπένκο, Δολαψάκης, Μακρυδάκης(86′ Σγουρός), Πιθαρούλης, Τσανάι, Μαυρής, Διάκος, Χρυσοφάκης(46′ λ.τ. Τσάγκας), Φουκαράκης, Παπαδόπουλος, Μαρκάκης.
Στον πάγκο οι: Κουναλάκης, Γκένκα, Πάγια, Τζιλάι, Μπλούκας, Πάγια, Περάκης
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με μια σημαία του ΟΦΗ στο φέρετρο και πολύ συγκίνηση, απο εκείνους που τον γνώρισαν και συνεργάστηκαν μαζί του, κηδεύτηκε στο Νέο Κοιμητήριο Ηρακλείου ο ιστορικός Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ, Κώστας Ρεπανάκης, ο οποίος έφυγε απο τη ζωή, σε ηλικία 75 ετών.
Η οικογένεια του, η σύζυγος του (Αννα) και τα δυο του παιδιά (Μάνος-Ντέπη), τον συνόδευσαν στην τελευταία του κατοικία, ενώ νωρίτερα στη νεκρώσιμη ακολουθία που εψάλη, σύσσωμη η οικογένεια του ΟΦΗ, ήταν εκεί, για το ύστατο χαίρε και τα συλλυπητήρια, στην οικογένεια του εκλιπόντος.
Πρόσωπα απο τον ΟΦΗ του χθες και του σήμερα, ήταν εκεί για το τελευταίο αντίο στον ιστορικό παράγοντα, που υπηρέτησε με την ψυχή του 45 χρόνια τον ΟΦΗ, που ήταν η μεγάλη του αγάπη.
Επικήδειο λόγο με δάκρυα στα μάτια και συγκίνηση, διάβασε ο πρόεδρος των παλαιμάχων ποδοσφαιριστών του ΟΦΗ, Σήφης Κορωνάκης, για να αποχαιρετήσει τον "φίλο και αδερφό" όπως είπε, Κώστα Ρεπανάκη, τον οποίο ο ίδιος είχε Γενικό Αρχηγό στον ΟΦΗ, την εποχή που αγωνιζόταν στην κρητική ομάδα και είχε αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια, στενή φιλιά μαζί του.
Ο άλλοτε Γενικός Αρχηγός ήταν πολύ αγαπητός απο τους ποδοσφαιριστές του ΟΦΗ, εκείνης της εποχής, στα τέλη της δεκαετίας του '70 και του '80.
Για το λόγο αυτό και οι παλαίμαχοι παίκτες του ΟΦΗ, ήταν η πλειοψηφία, στην κηδεία του Κώστα Ρεπανάκη.
Ο Μιχάλης Τζιράκης, ο Γιώργος Χριστοφής, ο Νίκος Πασάς, ο Μηνάς Τσαγκαράκης, ο Φανούρης Πατηνιώτης και πολλοί άλλοι βρέθηκαν στο τελευταίο αντίο, στον Κώστα Ρεπανάκη.
Το ίδιο και παλιοί παράγοντες.
Ο Νίκος Δουλουφάκης με τον οπoίο ήταν στενοί συνεργάτες, ο Κώστας Καζανάκης, ο Βασίλης Ξημέρης, αλλά και ο Παντελής Μυριοκεφαλιτάκης που ήρθε απο το Ρέθυμνο, για αυτό το σκοπό.
Ακόμη, παράγοντες του Ερασιτέχνη ΟΦΗ (Βαρβεράκης, Κλάδος), καθώς ο Κώστας Ρεπανάκης, είχε 17ετή θητεία ως Γενικός Αρχηγός, στην διοίκηση Ξημέρη στον Ερασιτέχνη ΟΦΗ, όπου και εκεί άφησε σημαντικό έργο.
Εξω απο την εκκλησία, όλοι δήλωναν συγκλονισμένοι με το χαμό του Κώστα Ρεπανάκη.
Ενώ μιλούσαν με λόγια θερμά, για την μεγάλη του προσφορά στον ΟΦΗ, σε δύσκολες εποχές.
Το δυναμισμό του και την κυριαρχία του, ως Γενικός Αρχηγός, σε μια δύσκολη εποχή στο Ελληνικό ποδόσφαιρο.
Το πάθος του και την αγάπη του για τον ΟΦΗ, με τον οποίο πορεύτηκε για πάνω απο 45 χρόνια.
Και τόνιζαν-οι παλιοί παράγοντες του ΟΦΗ-την σημασία, οι νεότεροι παράγοντες, να παίρνουν μαθήματα, να εκτιμούν και να αναγνωρίζουν την προσφορά, παραγόντων, όπως ο Κώστας Ρεπανάκης, στην ομάδα που αγαπήσε και υπηρέτησε πιστά.
Στην φωτογραφία-ντοκουμέντο, ο Γενικός Αρχηγός του ΟΦΗ Κώστας Ρεπανάκης, στα αποδυτήρια της ομάδας με τον προπονητή τον αείμνηστο Αντώνη Γεωργιάδη και ποδοσφαιριστές εκείνης της εποχής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Αφιέρωμα στον Κώστα Ρεπανάκη-Τι λένε για αυτόν ιστορικοί παράγοντες
Υπήρξε μεγάλος παράγοντας-Το αντίο στοιστορικό στέλεχος του ΟΦΗ
Πένθος στον ΟΦΗ-Εφυγε ο θρυλικός Γενικός Αρχηγός
Ο Γιώργος Σουρνάκης, ένα παιδί που προέρχεται απο τα τμήματα υποδομής του ΟΦΗ, συμπεριλαμβάνεται στους "κομμένους" που ανακοίνωσε η ΠΑΕ.
Στα 5 συμβόλαια που έληξαν και δεν ανανεώθηκαν (Σακόρ, Βαζ, Σολίς, Σουρνάκης και Μίγγος).
Ο νεαρός Σουρνάκης, έγινε επαγγελματίας το 2019 και δούλεψε δυο χρόνια επαγγελματικά στην πρώτη ομάδα.
Παρ' ότι για το ταλέντο του, υπήρχαν καλές κριτικές και ο μικρός στην Κ19, είχε αφήσει καλές εντυπώσεις, πρώτα ως επιθετικός και μετά παίζοντας πιο πίσω, ακόμα και στην θέση 8, τελικά ο ΟΦΗ τον αφήνει ελεύθερο, να συνεχίσει την καριέρα του, όπου ο ίδιος επιθυμεί.
O ΟΦΗ, θα επιδιώξει να ρίξει τον μεγάλο αριθμό των συμβολαίων που είχε πέρσι (31) και ο νεαρός κρίθηκε ότι δεν χωράει στο πλάνο.
Ο Σουρνάκης, σε ένα διάστημα της φετινής σεζόν, κυρίως προς το τέλος της, ταλαιπωρήθηκε απο ένα τραυματισμό.
Φέτος, κατέγραψε μόλις 24 λεπτά συμμετοχής σε δυο αγώνες που χρησιμοποιήθηκε ως αλλαγή.
Προφανώς και οι άνθρωποι του ΟΦΗ, θα έχουν τους λόγους τους, για την απόφαση αυτή.
Ωστόσο, ο ΟΦΗ, ούτε στην περίπτωση Σουρνάκη, καταφέρνει, να αναδείξει ένα παιδί απο τις υποδομές του.
Οι προπονητές των υποδομών, έλεγαν πριν απο 2-3 χρίνια για τον συγκεκριμένο παίκτη, αλλά και για τον Νοικοκυράκη, ότι πολύ σύντομα θα είναι στον κορμό της πρώτης ομάδας και θα είναι βασικοί.
Δεν δικαιώθηκαν απο την εξέλιξη.
Ο γεννημένος 7/11/1999 Γιώργος Σουρνάκης, δεν θα πρέπει να απογοητευτεί απο την εξέλιξη αυτή στην καριέρα του.
Αντίθετα, θα πρέπει να πεισμώσει και να δουλέψει περισσότερο, για να βελτιωθεί.
Δούλεψε επαγγελματικά δυο χρόνια και αυτό αποτελεί για τον ίδιο, ένα σημαντικό εφόδιο για να προχωρήσει την καριέρα του.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Το πρώτο ηχηρό διαζύγιο στον ΟΦΗ