H ομάδα χάντμπολ της ΑΕΚ, κατέκτησε το ΕHF European Cup με δεύτερη νίκη κόντρα στην Ίσταντς, αλλά η εικόνες συνωστισμού στο κλειστό της Χαλκίδας, προκάλεσαν την αντίδραση του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη.
Ο Υπουργός των Σπορ με ανάρτησή του στο twitter έκανε λόγο για εικόνες που δεν είναι αποδεκτές κι επισύρουν συνέπειες.
Οπως αναφέρει «η ανύπαρκτη τήρηση των πρωτοκόλλων υγιεινής & ασφάλειας, στον ευρωπαϊκό τελικό χάντμπολ στη Χαλκίδα, δεν περιποιεί τιμή στη διοργανώτρια ΑΕΚ & στον έχοντα την ευθύνη αξιωματικό της ΕΛ.ΑΣ για τη λήψη & εφαρμογή των μέτρων. Τέτοιες εικόνες δεν είναι αποδεκτές & επισύρουν συνέπειες».
Σε ότι αφορά στο παιχνίδι στο κλειστό της Χαλκίδας η ΑΕΚ επικράτησε των Σουηδών με 24-20 και σε συνδυασμό με το 30-26 του πρώτου αγώνα πρόσθεσε πανηγυρικά στην τροπαιοθήκη της την πρώτη ευρωπαϊκή κούπα της ιστορίας της.
Τα πεντάλεπτα: 2-1, 3-4, 5-7, 8-9, 10-10, 11-11 (ημχ), 13-12, 14-14, 15-17,16-19, 16-21, 20-24
IΣΤΑΝΤΣ (Καρλέν): Κραφτ, Χάλμπακ 2, Λ. Σβένσον 3, Χούγκοσον 3, Νίγκρεν 5, Έρνστ, Χ. Άντερσον, Μπρόμαν, Μπάλσταντ 1, Πέτερσον, Νταλίν 4, Λάρσεν, Γένσεν, Τ. Άντερσον 2, Πάλμαρ, Τ. Σβένσον.
ΑΕΚ (Δημητρούλιας): Μπάουερ, Αραμπατζής, Χίκερουντ 2, Τζηράς 1, Δομπρής 4, Νικολαΐδης, Κοσάνοβιτς, Μυλωνάς 5, Πέντερσεν 2, Λέμος 2, Παπαδιονυσίου 1, Νούιτς, Αραπακόπουλος 1, Καλόμοιρος 1, Μπουνέτα 1, Κεδέρης 4.
Με γκολ του Νίκου Λουμπάκη στο 89', o Hρόδοτος πήρε το ντέρμπι τίτλου, με τον ΑΟΑΝ στην Αλικαρνασό (1-0) και κατέκτησε το πρωτάθλημα στον Κρητικό όμιλο της Γ' Εθνικής.
Με καρφωτή κεφαλιά, ο έμπειρος αμυντικός, πέτυχε ένα γκολ, που ισοδυναμεί με ένα πρωτάθλημα και πλέον ο Ηρόδοτος θα διεκδικήσει στα μπαράζ την άνοδο του, στην παραπάνω κατηγορία.
Δείτε στα παρακάτω VIDEOS τα καλύτερα στιγμιότυπα της αναμέτρησης, αλλά και πανηγύρια στο γήπεδο και τα αποδυτήρια απο τους παίκτες του Ηροδότου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Eξαλλα πανηγύρια για τον πρωταθλητή Ηρόδοτο
Γ' Εθνική: Τίτλος για τον Ηρόδοτο, χαμός για την σωτηρία-Ολα τα αποτελέσματα
Νέα εποχή στον κλασσικό αθλητισμό της Κρήτης, καθώς ο Παναγιώτης Αντωνακάκης, εξελέγη νέος πρόεδρος της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ Κρήτης.
Τα σωματεία της Κρήτης, με ψήφους 11-4 του έδωσαν την προεδρία, απέναντι στην υποψηφιότητα του Μιχάλη Φιλανδαράκη.
«Τα σωματεία αναγνώρισαν την προσφορά μου. Ολοι ενωμένοι να προχωρήσουμε για το καλό του κλασσικού αθλητισμού» ανέφερε ο Παναγιώτης Αντωνακάκης, λίγο μετά την εκλογή του.
Ο Παναγιώτης Αντωνακάκης, είναι επικεφαλής του τμήματος στίβου του ΟΦΗ και μάλιστα με πολύ πετυχημένη παρουσία, καθώς ο ΟΦΗ είναι στην ελίτ Πανελλαδικά του κλασσικού αθλητισμού.
Σε ανακοίνωση του ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ, συγχαίρει τον ίδιο, αλλά και τα μέλη της νέας διοίκησης της ΕΑΣ ΣΕΓΑΣ ΚΡΗΤΗΣ.
Γ.Κορτς