karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Στην Αίγυπτο θα ληφθούν οι αποφάσεις για τον Εργοτέλη της νέας περιόδου και στη συνάντηση που θα έχει ο Γενικός διευθυντής της ΠΑΕ Γιώργος Τουτζάρης, με τον ιδιοκτήτη της ομάδας Μάγκεντ Σάμι.

Εκεί θα καταστρώσουν το πλάνο τους για ττους στόχους της ομάδας τη νέα περίοδο.

Εκεί θα κριθεί και το θέμα της παραμονής του Γιάννη Ταουσιάνη στον πάγκο της ομάδας, με τις πρώτες ενδείξεις να είναι θετικές, ωστόσο όλα θα ξεκαθαρίσουν απο το τετ-α-τετ του Γενικού διευθυντή με τον Αιγύπτιο ιδιοκτήτη με ...φόντο τις πυραμίδες!

Οπως αποκάλυψε στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1 και στον Γιώργο Κορτσιδάκη, ο Γιώργος Τουτζάρης, ο Σάμι, μπορεί να στεναχωρήθηκε για τον τρόπο που έχασε ο Εργοτέλης την άνοδο στο παιχνίδι με τον Ιωνικό στη Νίκαια, αλλά πείσμωσε και όπως του είπε, η ομάδα θα ξαναπροσπαθήσει και του χρόνου για το ίδιο στόχο, την άνοδο της, στην μεγάλη κατηγορία.

Ο Γιώργος Τουτζάρης, ανέφερε ότι μόλις τελείωσε το παιχνίδι στη Νίκαια ο Σάμι του δήλωσε «περήφανος, αλλά λυπημένος με τα όσα συνέβησαν».

Και όπως ανέφερε «αυτή η ομάδα κατάφερε να κάνει τον ιδιοκτήτη της, να πεισμώσει για την επόμενη σεζόν. Με ρώτησε πότε ξεκινάμε και του είπα ότι είναι ακόμη νωρίς.Ο Εργοτέλης θα ξαναδοκιμάσει του χρόνου. Θα εκπέμπουμε στο ίδιο μήκος κύματος».

Ο Τουτζάρης στο ερώτημα για το που χάθηκε η άνοδος, ανέφερε ότι «η άνοδος χάθηκε στο τελευταίο 15λεπτο. Ημασταν πρωταθλητές για 15 λεπτά. Ξεκινήσαμε με ένα μειονέκτημα 11 βαθμών απο τον Ιωνικό στα πλει-οφ και το χάσαμε για 15 λεπτά. Δεν πάω πιο πίσω στις απώλειες που είχαμε σε κάποια παιχνίδια, γιατί όλες οι ομάδες έχασαν βαθμούς».

Στο ερώτημα, για το αν μίλησε στο πολύκροτο παιχνίδι με τον Ιωνικό, με τον διαιτητή Φωτιά για τις αποφάσεις που πήρε στο παιχνίδι, αποκάλυψε ότι «ο Φωτιάς μας είπε ότι είδε τις φάσεις μετά το παιχνίδι και ήταν όλες σωστές οι αποφάσεις του. Αυτό είναι το χειρότερο. Να μην παραδέχεσαι εξόφθαλμα λάθη».

Ο Γιώργος Τουτζάρης διευκρίνισε πάντως ότι «στα πλέι-οφ γενικά η διαιτησία ήταν σε υψηλό επίπεδο. Και ο Φωτιάς ξεκίνησε καλά. Δεν ξέρω τι έγινε στο ημίχρονο. Μπορεί να ζαλίστηκε».

Για το αν κατά τη διάρκεια του αγώνα, επικοινώνησε με τον πρόεδρο της Λίγκας, Λεωνίδα Λεουντσάκο ή τον παρατηρητή του αγώνα, για τη μη εφαρμογή του υγειονομικού πρωτοκόλλου, τόνισε πως «ο πρόεδρος της Λίγκας αν και αστυνομικός, δεν μπορεί να κάνει τον αστυνομικό στα γήπεδα. Υπάρχουν τρείς παρατηρητές που είναι εντεταλμένοι για αυτό το σκοπό. Δεν τηρήθηκε τίποτα, απο όσα τηρούνται στα γήπεδα. Υπάρχει ευθύνη των παρατηρητών και της αστυνομίας. Δεν έχουμε πρόβλημα με τον Ιωνικό και τον πρόεδρο της Λίγκας. Εχουμε πρόβλημα με τους φορείς τους αγώνα».

Και αποκάλυψε ότι «ο υπεύθυνος των μέτρων τάξης μου απάντησε ότι όλοι όσοι ήταν μέσα στο γήπεδο, περίπου 200 άτομα δηλαδή, έχουν την ιδιότητα τους. Του απάντησα έχει τόσους ηλεκτρολόγους το γήπεδο της Νίκαιας;».

Ο Γιώργος Τουτζάρης, παρ’ ολα αυτά θεωρεί πως ότι συνέβη στο γήπεδο του Ιωνικού, δεν πρέπει να αμαυρώσει το πρωτάθλημα συνολικά. Οπως είπε «ένα ή δυο παιχνίδια δεν μπορεί να αμαυρώνουν το πρωτάθλημα. Μέχρι το τέλος 4 ομάδες έπαιζαν για τον τίτλο και την άνοδο. Εγινε πολύ καλό πρωτάθλημα, είχε δυνατές ομάδες.Θα ήταν κρίμα και άδικο, να σταθούμε μόνο σε κάποια πράγματα που δεν ήταν ευχάριστα».

 

Ακούστε παρακάτω τη συνέντευξη του Γιώργου Τουτζάρη στον ΣΚΑΙ ΚΡΗΤΗΣ 92.1.

 

Μόνο η ανακοίνωση μένει απο τον ΟΦΗ, για την απόκτηση του 24χρονου δεξιοπόδαρου κεντρικού αμυντικού Τριαντάφυλλου Πασαλίδη, ο οποίος τα τελευταία 4 χρόνια αγωνιζόταν στον Αστέρα Τρίπολης.

Ο Πασαλίδης βρίσκεται στο Ηράκλειο, συνοδευόμενος  απο τον μάνατζερ του, την Δευτέρα (24/5) πέρασε απο ιατρικά τεστ και την Τρίτη (25/5) θα υπογράψει το συμβόλαιο του για τρία χρόνια.

Ο Πασαλίδης θα είναι η πρώτη μεταγραφή του ΟΦΗ, για τη νέα αγωνιστική περίοδο.

Γ.Κορτς

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Ψωνίζει απο τον Αστέρα Τρίπολης ο ΟΦΗ

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Η δημοπράτηση του έργου, για το στολίδι του αθλητισμού, στην περιοχή του Λίντο, χρηματοδότησης 12.5 εκ. ευρώ, είναι το επόμενο βήμα και θα γίνει άμεσα, ανέφερε ο Υφυπουργός Αθλητισμού Λευτέρης Αυγενάκης, στην επίσκεψη του στο κολυμβητήριο Ηρακλείου, όπου παρακολούθησε πανελλήνιους αγώνες υδατοσφαίρισης για αθλητές κάτω των 15 ετών.

Το φιλόδοξο πρότζεκτ, που χρηματοδοτεί η Γενική Γραμματεία Αθλητισμού με 12.5 εκ. ευρώ, περιλαμβάνει την κατασκευή νέας 33αρας κλειστής πισίνας δίπλα στο υφιστάμενο κολυμβητήριο Ηρακλείου, αλλά και την κατασκευή ενός ακόμη κλειστού προπονητηρίου δίπλα στο κλειστό γυμναστήριο του Λίντο, για μπάσκετ, βόλει, γήπεδα τένις, πίστα σκειτμπορντ , γήπεδο μπιτς βόλει με προοπτικές να φιλοξενεί διοργανώσεις και δυο γήπεδα 3on 3.

Οπως ανέφερε ο Υφυπουργός Αθλητισμού  «η προσπάθεια μας είναι το ταχύτερο δυνατόν και επισπεύδοντας όσο μπορούμε τις διαδικασίες μικραίνοντας τους χρόνους και τις απαιτήσεις, να είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε ημερομηνία δημοπράτησης των δυο μεγάλων έργων που θέλουμε να γίνουν στο Λίντο. Δεύτερη κλειστή πισίνα  33αρα, όπου θα φιλοξενεί φυσικά και πόλο, αλλά θα καλύπτει και τις ανάγκες των κολυμβητικών σωματείων, σωστά γραφεία διοικήσεων, σωματείων, αλλά και χώρο αναμονής με ένα ωραίο καφέ για τος γονείς. Ακόμη δημιουργούμε ουσιαστικά ένα δεύτερο κλειστό γυμναστήριο, δίπλα στο Λίντο. Κλειστό για προπόνηση μπάσκετ, βόλει, γήπεδα τένις, πίστα σκέιτμπορντ που είναι πλέον Ολυμπιακό άθλημα, γήπεδο μπιτς βόλει με προοπτικές να φιλοξενεί διοργανώσεις και δυο 3on 3. Eνα συγκρότημα, που θα είναι στολίδι».

Ο Λευτέρης Αυγενάκης αναφέρθηκε και στα υπόλοιπα αθλητικά πρότζεκτ που τρέχουν για το Ηράκλειο, αποκαλύπτοντας ότι πλέον πλέον έχει στα χέρια του και εγγράφως, την παραχώρηση 45 στρεμμάτων στον Καρτερό, για την δημιουργία πολλών συγκεντρωμένων εγκαταστάσεων για αθλήματα θαλάσσης και άμμου, με σκοπό να φιλοξενηθούν οι παράκτιοι Μεσογειακοί αγώνες.

Ενώ έκανε ακόμη αναφορά στο πάρκο εναλλακτικού αθλητισμού, στο δήμο Μαλεβιζίου, στο Ναυταθλητικό κέντρο Κρήτης, στο λιμάνι του Ηρακλείου, αλλά και στην αξιοποίηση των Νεωρίων σε συνεργασία με τον Δήμο Ηρακλείου.

Οπως τόνισε ο κ. Αυγενάκης «στο Δήμο Μαλεβιζίου λίγα χιλιόμετρα απο εδώ, εξελίσσεται ήδη το πάρκο εναλλακτικού αθλητισμού, με μοναδικές εγκαταστάσεις. Mountain bike, τοξοβολία, δυο χωμάτινα γήπεδα τένις, ιππασία, προπονητήριο γκολφ. Ταυτόχρονα είμαστε σε θέση επίσημα να ανακοινώσουμε ευχάριστα νέα για το ναυταθλητικό κέντρο Κρήτης, στο λιμάνι του Ηρακλείου. Ακόμη, έχουμε πλέον και εγγράφως, την παραχώρηση 45 στρεμμάτων στον Καρτερό, για την δημιουργία πολλών συγκεντρωμένων εγκαταστάσεων για αθλήματα θαλάσσης και άμμου. Με σκοπό να φιλοξενηθούν οι παράκτιοι Μεσογειακοί αγώνες, που διεκδικούμε σε συνεργασία με το Δήμο Ηρακλείου, τον Δήμο Χερσονήσου και τον Δήμο Μαλεβιζίου για το 2023 ή το 2025. Σε αυτές τις εγκαταστάσεις θα φιλοξενηθούν και άλλες διοργανώσεις, καθώς θέλουμε να αναπτύξουμε τα αθλήματα θαλάσσης. Η μεγάλη προσπάθεια ακόμη, σε συνεργασία με τη δημοτική αρχή του Ηρακλείου, ακούει στο όνομα Νεώρια. Αξιοποίηση τους. Γίνεται μια προσπάθεια πολύ συντονισμένη. Ωστε και εκεί να έχουμε να πούμε σύντομα κάτι συγκεκριμένο».

Ο Λευτέρης Αυγενάκης εξέφρασε την ικανοποίηση του, για το άνοιγμα του κολυμβητηρίου μετά απο πολλούς μήνες, που ήταν κλειστό λόγω της πανδημίας.

Οπως είπε «μετά απο αρκετούς μήνες απραξίας, το κολυμβητήριο Ηρακλείου ανοίγει τις πόρτες του και φιλοξενεί μια εξαιρετική διοργάνωση πόλο και με πολύ ωραίο θέαμα. Εχουμε χαρά, ικανοποίηση και αισιοδοξία, ότι το πόλο στην Κρήτη, μπορεί και πρέπει να πάει ακόμη πιο ψηλά. Είμαι βέβαιος ότι θα συμβεί αυτό. Οπως φυσικά και με όλα τα αθλήματα υγρού στίβου».

Ο πρόεδρος του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου, Λευτέρης Ζερβός, με τη σειρά του, εξέφρασε τη χαρά του, για το γεγονός  ότι το κολυμβητήριο, γέμισε και πάλι με παιδικές φωνές, για το μεγάλο έργο που σχεδιάζεται στην ευρύτερη αθλητική εγκατάσταση, τόνισε πως το επόμενο 15νθήμερο θα γίνει μια γεωτεχνική μελέτη, για το υπέδαφος, ώστε να υπάρχει μια πρώτη εικόνα για το μεγάλο έργο που ξεκινάει και θα αφήσει ιστορία.

Οπως είπε ο κ. Ζερβός «είναι ιδιαίτερη χαρά για μας. Μετά απο πολλούς μήνες φιλοξενήσαμε τους παίδες το πόλο, μεταξύ αυτών και την ομάδα του ΟΦΗ, την ομάδα της πόλης μας. Είναι χαρά μας, που βλέπουμε και ακούμε ξανά παιδικές φωνές, τις αγωνίες των αθλητών, για την διάκριση. Πιστεύουμε ότι το προσεχές διάστημα και με τη βοήθεια του Υπουργού, θα έχουμε και άλλους αγώνες υψηλού επιπέδου και στη συγχρονισμένη και στο πόλο και στην κολύμβηση. Οπως είχε εξαγγείλει ο ίδιος ο Υπουργός με το πρότζεκτ των 12,5 εκ. ευρώ θα δημιουργηθεί μια αθλητική υποδομή στο υφιστάμενο κολυμβητήριο, με μια νέα κλειστή 33αρα πισίνα, η οποία θα φιλοξενεί και αγώνες πόλο. Θα γίνουν ακόμη νέα γραφεία, ριζική ανανέωση σε όλο το κολυμβητήριο. Θα λέμε για ένα ΕΑΚΗ που θα μείνει στην ιστορία. Είναι κάτι που το είχαμε ανάγκη ως πόλη και νομίζω ο ίδιος ο Υπουργός το προσεχές διάστημα, θα παρουσιάσει το ολοκληρωμένο πλάνο κατασκευής. Το επόμενο 15νθήμερο θα ξεκινήσουμε μια γεωτεχνική μελέτη, για να γνωρίζουμε το υπέδαφος σε τι σημείο βρίσκεται ώστε να υλοποιούμε σιγά-σιγά αυτό το μεγαλεπήβολο έργο».

 

Δείτε στο παρακάτω VIDEO την τοποθέτηση του Υφυπουργού Αθλητισμού Λευτέρη Αυγενάκη και την τοποθέτηση του προέδρου του ΕΑΚΗ Λευτέρη Ζερβού.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Παρουσία Αυγενάκη οι πρώτοι αγώνες στο κολυμβητήριο μετά το lock down

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi