Πέφτουν υπογραφές στον ΟΦΗ, καθώς τη Δευτέρα (24/5) αναμένεται στο Ηράκλειο, ο 24χρονος (1μ85) δεξιοπόδαρος κεντρικός αμυντικός Τριαντάφυλλος Πασαλίδης, προκειμένου να περάσει απο ιατρικές εξετάσεις και να υπογράψει συμβόλαιο για 3 χρόνια με τον ΟΦΗ.
Ο πρώην παίκτης του Αστέρα Τρίπολης, έχει υπογράψει σε όλα με την κρητική ομάδα και θα αποτελέσει την πρώτη φετινή μεταγραφή του ΟΦΗ.
Στο μεταξύ, μεταγραφικά σενάρια, φέρνουν τον ΟΦΗ να ενδιαφέρεται για ένα ακόμη παίκτη του Αστέρα Τρίπολης.
Ο λόγος για τον 25χρονο μέσο Μπόρχα Φερνάντεθ, ο οποίος μένει ελεύθερος απο τον Αστέρα Τρίπολης κιαι ο ΟΦΗ περιμένει στη...γωνία για να τον αποκτήσει.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Στο πένθος βυθίστηκε η οικογένεια του ΟΦΗ, με τον χαμό του Κώστα Ρεπανάκη.
Ο θρυλικός Γενικος Αρχηγός του ΟΦΗ, της δεκατίας του '70 και του '80 άφησε την τελευταία του πνοή στην εντατική του ΠΑΓΝΗ, όπου νοσηλευόταν τους τελευταίους 2 μήνες, καθώς είχε χτυπηθεί απο τον κορωνοϊό.
Κάποια στιγμή φάνηκε να το ξεπερνάει, όμως ο οργανισμός του είχε εξασθενίσει και προσβλήθηκε απο ένα μικρόβιο το οποίο ήταν και τελικά το μοιραίο, που του έκανε τη ζημιά.
Ολο αυτό το δίμηνο της νοσηλείας του, η οικογένεια του, αλλά και οι φίλοι του, αγωνιούσαν και ήλπιζαν.
Αλλά τελικά ο Κώστας, παρά την μεγάλη μάχη που έδωσε, δεν τα κατάφερε.
Ο Κώστας Ρεπανάκης, έφυγε σε ηλικία 75 ετών.
Σε όλη του τη ζωή υπηρέτησε τον ΟΦΗ και ήταν ταυτισμένος με αυτόν.
Τον υπηρέτησε διοικητικά για πολλά χρόνια και αργότερα επανήλθε και στην διοίκηση του Ερασιτέχνη ΟΦΗ, όπου πρόσφερε σημαντικό έργο.
Ο ΟΦΗ χάνει ένα παράγοντα παλαιάς κοπής, απο εκείνους που δεν υπάρχουν σήμερα.
Θα μου μείνουν πάντα χαραγμένες οι πολλές συζητήσεις μας για τον ΟΦΗ.
Στην φωτογραφία (με το μαύρο γυαλί) με τον αείμνηστο Κώστα Αλέφαντο, στον πάγκο του ΟΦΗ.
Τώρα, θα κάθονται μαζί στα γήπεδα του Παραδείσου και θα σχολιάζουν τον ΟΦΗ.
Η κηδεία θα γίνει με περιορισμούς λόγω της πανδημίας την Τρίτη 25/5 στις 5μμ στο Νέο Κοιμητήριο Ηρακλείου.
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια του.
Στην σύζυγο του Αννα και στα παιδιά του, Μάνο και Ντέπη.
Καλό Παράδεισο φίλε Κώστα. Καλό ταξίδι "Ρεπάνια", μεγάλε Ομιλίτη!
Το χρονικό μίας προαναγγελθείσης επιστροφής ολοκληρώθηκε, καθώς η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοίνωσε μέσω των λογαριασμών της στα social media τη συμφωνία της με τον Ραζβάν Λουτσέσκου.
Ο Ρουμάνος τεχνικός, ο οποίος αναλάμβάνει εκ νέου την τεχνική ηγεσία της ομάδας, θα υπογράψει με τους ασπρόμαυρους τριετές συμβόλαιο συνεργασίας., που θα του αποφέρει τον χρόνο 1.7 εκ. ευρώ χωρίς σε αυτό το ποσό να συμπεριλαμβάνονται τα μπόνους επίτευξης στόχων.
Η σχετική ανακοίνωση:
Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει την συμφωνία για 3 χρόνια με τον Ραζβάν Λουτσέσκου και το επιτελείο του.
Καλωσορίζουμε με χαρά τον πιο επιτυχημένο προπονητή της σύγχρονης ιστορίας του ΠΑΟΚ και του ευχόμαστε ακόμη μεγαλύτερες επιτυχίες στη νέα του θητεία!