karatzis ofi 500x167

lokal-500-176-2019

kortsidakis 500x176 arxontiko

metropole500x167

KABAKAS-mvpnnnn

assariotakis500x176

benneto ofi 414x140

georgia500X176

skai-korts500x176

dandaliskentriko-banner-500x167

ALMYRA2018

stella

500x167 garden

ASFALEISKRITI500X176

manolios4800x167

sevensc500x167

terranet500x176

dandaliskentriko-banner-500x176

vavoulas black-clean 500x167

pastarela-500-176-2019

watercity500x176

proactive-414-140

autotrack 500X176 2

koumantakis500x176

fimi500x167

fastfitness 500X176 01

winnerkorts

george

george

Σε συνθήκες καύσωνα που επικρατούν στην Κρήτη, οι παίκτες του ΟΦΗ, ξεκίνησαν την προετοιμασία τους, περιμένοντας την αναχώρηση για την Ολλανδία στις 11 Ιουλίου, όπου θα βρουν χαμηλότερες θερμοκρασίες.

Οι πρώτες προπονήσεις του ΟΦΗ, έγιναν πρωί και απόγευμα στο αθλητικό κέντρο.

To απόγευμα μετά τις 6.30 και νωρίς το πρωί (8.30) την Κυριακή, με το στόχο της τεχνικής ηγεσίας του ΟΦΗ, να είναι προφανής, για να "βρεί" όσο το δυνατόν χαμηλότερη θερμοκρασία, αν και το θερμόμετρο στην Κρήτη είναι σταθερά πάνω απο τους 30 βαθμούς και σε κάποιες στιγμές της ημέρας και πάνω απο τους 35.

Αναγκαστικά, οι παίκτες του ΟΦΗ, θα κάνουν υπομονή μέχρι την αναχώρηση της αποστολής στο εξωτερικό, όπου θα χτιστεί ο ΟΦΗ της νέας χρονιάς.

Γ.Κορτς

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο ΟΦΗ θέλει να λύσει το συμβόλαιο του 24χρονου κεντρικού αμυντικού Βαχίντ Σελίμοβιτς, ο οποίος απογοήτευσε την περασμένη αγωνιστική σεζόν, αλλά για την ώρα ο υψηλόσωμος κεντρικός αμυντικός, βρίσκεται στο Ηράκλειο και "παίρνει κάμψεις" όπως μαρτυράει και η φωτογραφία που δημοσίυσε στην επίσημη σελίδα της, η κρητική ΠΑΕ.

Ο Σελίμοβιτς, ακολουθεί κανονικά την προετοιμασία του ΟΦΗ, καθώς φαίνεται ότι δεν έχει βρεθεί ακόμη η χρυσή τομή, ώστε να λύσει το συμβόλαιο του με τον ΟΦΗ.

Προφανώς, ο ποδοσφαιριστής, αναζητάει ομάδα για να συνεχίσει την καριέρα του, ωστόσο αυτό δεν είναι εύκολο, μετά την τραγική χρονιά, που έκανε με τον ΟΦΗ και την Εθνική ομάδα του Λουξεμβούργου, με κύριο σημείο αναφοράς τα πέναλτι και τις αποβολές που "κατέγραψε" στο ενεργητικό του.

Ο ΟΦΗ έχει ήδη αποκτήσει τον 24χρονο αμυντικό Τριαντάφυλλο Πασαλίδη, για την θέση του Σελίμοβιτς, ενώ αποδέσμευσε και τον αριστεροπόδαρο στόπερ Βαφέα, έχοντας αυτή τη στιγμή στο ρόστερ του, τους Γιαννούλη, Διαμαντή, Βούρο, για τις θέσεις των κεντρικών αμυντικών και πιθανόν θα πάει για ένα ακόμη (αριστερό στόπερ), εφ' όσον αποχωρήσει ο Σελίμοβιτς.

Ο ΟΦΗ τις επόμενες ημέρες αναχωρεί για την Ολλανδία όπου θα γίνει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του και θέλει μέχρι τότε να έχει λύσει την υπόθεση Σελίμοβιτς και πιθανόν και κάποιες άλλες.

 

Του Γιώργου Κορτσιδάκη

Ο Εργοτέλης ξεπέρασε το σκόπελο, της αδειοδότησης, καθώς η αισιοδοξία που διατύπωναν τα στελέχη της ΠΑΕ, τα τελευταία 24ωρα μετά την κατάθεση της έφεσης, επιβεβαιώθηκαν.

Είχε φανεί απο την εξέταση του φακέλου, ότι ο φάκελος του Εργοτέλη, έτυχε θετικών σχολείων απο τα μέλη του Δευτεροβάθμιου Όργανου Αδειοδότησης της ΕΠΟ, τα οποία δικαίωσαν τελικά, την επίπονη προσπάθεια της κρητικής ομάδας.

Δεν ήταν τόσο θέμα ουσίας, όσο θέμα πρεστίζ, για τον Εργοτέλη, ο οποίος παραμένει μια απο τις καλά οργανωμένες και τακτοποιημένες, ομάδες της Σούπερ Λίγκ 2.

Για τον Εργοτέλη, δεν θα ήταν καταστροφή, αν δεν έπαιρνε άδεια και αναγκαζόταν να λειτουργήσει με ηλικιακό περιορισμό στις μεταγραφές.

Αλλωστε, ο σύλλογος, συνειδητά, δουλεύει με νέα παιδιά.

Ηθελαν όμως, τα στελέχη της διοίκησης, να δείξουν και την "καθαρή" εικόνα στα οικονομικά και όχι μόνο.

Και τα κατάφεραν, έστω και αν χρειάστηκε δεύτερος βαθμός.

Ο Γενικός διευθυντής της ΠΑΕ, Γιώργος Τουτζάρης, έγραψε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Facebook για την διαδικασία της αδειοδότησης, ότι είναι μια "διαδικασία δύσκολη, επίπονη και εξαντλητική για όσους την "τρέχουν" και είναι εξίσου σημαντική όσο και η προσπάθεια στο γήπεδο. Μαζί με όσους έχουν μοχθήσει γι αυτή την επιτυχία θα ήθελα να ευχαριστήσω τους προπονητές,ποδοσφαιριστές και όλους τους εργαζόμενους στην ΠΑΕ Εργοτέλης για την εμπιστοσύνη και τη βοήθεια τους".

Νωρίτερα με δήλωση του, στην επίσημη σελίδα της ΠΑΕ, είχε ευχαριστήσει και ονομαστικά τα ονόματα όσων εργάστηκαν, για αυτό το σκοπό.

Ο Γενικός διευθυντής της ΠΑΕ, έκανε λόγο για δικαίωση. Οπως είπε «ήταν μια δικαίωση για την ομάδα μας κυρίως θα έλεγα ηθική. Γι αυτό το αποτέλεσμα δούλεψαν μήνες τώρα αρκετοί ανθρωποι. Θέλω να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ ξεκινώντας από τον Νομικό εκπρόσωπο της ομάδας μας κ. Γρηγορίου, στον Οικονομικό Διευθυντή κ. Μποβολέτη στον φοροτεχνικό και υπεύθυνο αδειοδότησης κ. Αποστολάκη, την Ελεκτική Εταιρεία ορκωτών λογιστών GRAND THORTON τον κ. Αντωνακάκη και την συνεργάτιδα του κ. Βαρδαλαχάκη. Παράλληλα θέλω να ευχαριστήσω και τους ανθρώπους που βρίσκονται στα γραφεία της ΠΑΕ και συνέβαλαν από την δική τους πλευρά σε όλη αυτή την μεγάλη προσπάθεια την κ. Σουτζή και τον κ. Βελεγράκη».

Στην ανακοίνωση της, η ΠΑΕ Εργοτέλης, αναφέρει πως "Το Δευτεροβάθμιο Όργανο Αδειοδότησης της ΕΠΟ κατά την συνεδρίαση του την Τρίτη 6 Ιουλίου και αφού εξέτασε σχολαστικά το φάκελο της ΠΑΕ Εργοτέλης και το «Σημείωμα Διαπιστώσεων» - το οποίο προσκομίστηκε στην έφεση που εμπρόθεσμα κατατέθηκε- άναψε το πράσινο φως στην ομάδα μας δίνοντας την σχετική άδεια Super League 2 για την νέα αγωνιστική σεζόν 2021-2022".

 

Νεότερα Άρθρα

Terranet Services

stoixim2019

logo rossetti 300dpi