Δέκα ομάδες, μεταξύ αυτών και ο ΟΦΗ (ΑΕΚ, Απόλλων Σμύρνης, Αστέρας Τρίπολης, ΝΠΣ Βόλος, Ιωνικός, ΟΦΗ, Παναθηναϊκός, Παναιτωλικός, ΠΑΟΚ, Λαμία) ψήφισαν αρνητικά στην προκήρυξη του νέου πρωταθλήματος της Super League.
«Ναι» είπαν Ολυμπιακός, Ατρόμητος, ΠΑΣ και «παρών» ο Άρης.
Στο Διοικητικό Συμβούλιο της Super League 1, καταψηφίστηκε η προκήρυξη του νέου πρωταθλήματος.
Η πλειοψηφία των ομάδων δεν έχουν τηλεοπτικό συμβόλαιο και θέλουν να βρεθεί μία λύση. Αυτή τη στιγμή, ωστόσο το πρωτάθλημα βρίσκεται στον «αέρα».
Μόνο Άρης, ΠΑΣ και Ατρόμητος έχουν συμβόλαιο και για τη νέα χρονιά με τη Nova γι’ αυτό και δεν μπορούσαν να ψηφίσουν «όχι».
Προκειμένου να περάσει η προκήρυξη χρειάζεται η ψήφος από τα 3/4 των ομάδων. Στην επόμενη Γενική Συνέλευση της Λίγκας απαιτείται και πάλι το ίδιο ποσοστό για να ψηφιστεί, ενώ αν χρειαστεί και τρίτη ΓΣ, θα απαιτούνται οκτώ ψήφοι.
Ο Γιάννης Αλαφούζος θα αναλάβει επικεφαλής σε μια πρωτοβουλία για εξεύρεση λύσης, καθώς ο ισχυρός άνδρας του Παναθηναϊκού γνωρίζει καλά τα δεδομένα στην τηλεοπτική αγορά.
Το θέμα έθεσε ο πρόεδρος του ΝΠΣ Βόλος, Αχιλλέας Μπέος λέγοντας ότι χωρίς Κεντρική Διαχείριση δεν πρέπει να ψηφιστεί η προκήρυξη του νέου πρωταθλήματος. Αυτή η πρόταση πέρασε συντριπτικά με δέκα ψήφους. Εξέλιξη, που μπλοκάρει την έναρξη της SL1 και θέτει το πρωτάθλημα στον αέρα, καθώς χωρίς έγκριση της προκήρυξη (απαιτείται πλειοψηφία ¾) δεν μπορεί να ξεκινήσει η σεζόν.
Στον ΟΦΗ, εξήγησαν την στάση τους και το "όχι" τονίζοντας πως πρέπει να δοθεί περισσότερος χρόνος στις ομάδες να βρουν τηλεοπτικό συμβόλαιο.
Στον ΟΦΗ, επισημαίνουν ότι σε καμία περίπτωση δεν πρόκειται να θέσουν σε κίνδυνο την έναρξη του πρωταθλήματος.
Όπως τονίζουν κράτησαν την ίδια στάση και πριν δύο χρόνια, όταν ο ΟΦΗ ήταν η μοναδική ομάδα που δεν είχε τηλεοπτικό συμβόλαιο, αλλά παρόλα αυτά δέχθηκε να αρχίσει το πρωτάθλημα.
Το θέμα των τηλεοπτικών δικαιωμάτων έχει πάντως δρόμο ακόμα, καθώς στο «παιχνίδι» για την απόκτησή τους, εκτός από τη NOVA, έχει εισέλθει πια δυνατά και η Cosmote TV.
Η ομάδα του ΟΦΗ, αναχωρεί την Κυριακή για την Ολλανδία, όπου θα γίνει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας και όπως έγινε γνωστό, τηνΠαρασκευή, όλη η αποστολή θα εμβολιαστει, προκειμένου να μπορέσει να ταξιδέψει.
Οπως ενημέρωσε η κρητική ΠΑΕ, την Παρασκευή από τις 12:00 το μεσημέρι ως τις 17:00 το απόγευμα, θα γίνει στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο εμβολιασμός σε μέλη της αποστολής του ΟΦΗ, τα οποία δεν έχουν εμβολιαστεί ως τώρα.
Η ομάδα του ΟΦΗ, έκανε σύσταση και προτείνει σε όλα τα μέλη της να εμβολιαστούν, ακολουθώντας πιστά τις οδηγίες των ειδικών.
Οι κορασίδες μπάσκετ του ΟΦΗ, κατέκτησαν αήττητες το πρωτάθλημα Κρήτης με 6 νίκες σε ισάριθμους αγώνες και θα εκπροσωπήσουν τον ΟΦΗ στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα, η πρώτη φάση του οποίου θα γίνει στις 17-21 Ιουλίου στα βοηθητικά του ΟΑΚΑ στην Αθήνα.
Η κλήρωση θα γίνει στις 13 Ιουλίου.
«Μπράβο κορίτσια!Συγχαρητήρια στους προπονητές Εφη Ζερβάκη και Μάνο Καρλάφτη. Καλή επιτυχία στο Πανελλήνιο πρωτάθλημα!» αναφέρει στην ανακοίνωση του, ο Ερασιτέχνης ΟΦΗ.
Στο τελευταίο παιχνίδι του πρωταθλήματος, τα κορίτσια του ΟΦΗ, κέρδισαν τον ΟΑΧ με το εντυπωσιακό 38-70!
Η τελική βαθμολογία (6η αγωνιστική):
ΟΦΗ 12 (6-0)
-------------------
Αρκάδι 10 (4-2)
Ανδρογέας 8 (2-4)
ΟΑΧ 6 (0-6)
ΟΑΧ-ΟΦΗ 38-70
Διαιτητές: Ξυλάς-Μπουζουνιεράκης
ΔΕΚΑΛΕΠΤΑ: 17-17, 9-20, 7-25, 5-8
ΟΑΧ (Δημητρουλάκη): Τζουγκράκη 2, Παπαδάκη Ε. 11 (1), Μπολιώτη 7, Παπαδάκη 3 (1), Κουράκη, Καμπίτση 1, Κωνσταντουδάκη 2, Λαγωνικάκη 4, Παπαγιαννάκη 6, Ξεπαπαδάκη, Μαρκάκη, Παπαδάκη Α. 2.
ΟΦΗ (Ζερβάκη-Καρλάφτης): Μουρτζάκη 7 (1), Διαμαντάκη 28 (2), Σταθοράκη 2, Αλιφραγκή 13, Καζάκη, Καμνάκη, Τζανετή 6, Σταματάκη, Μοσχονησιώτη, Μελαμπιώτη, Μηλιαρά 14, Ανυφαντάκη.
Τα αποτελέσματα της 6ης αγωνιστικής:
Αρκάδι-Ανδρογέας 67-33
ΟΑΧ-ΟΦΗ 38-70