Του Γιώργου Κορτσιδάκη
Με τις καλύτερες εντυπώσεις απο την φιλοξενία που έτυχε στο Ηράκλειο, αναχώρησε η Εθνική ομάδα βόλει γυναικών, για τον Βόλο, όπου θα συνεχίσει την προετοιμασία της για το Πανευρωπαικό πρωτάθλημα.
Την παραμονή της αναχώρησης της αποστολής, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας βόλει (ΕΟΠΕ) , Γιώργος Καραμπέτσος, παρέθεσε δείπνο στις Αρχάνες, απο όπου είναι η καταγωγή, της μητέρας του.
Στο δείπνο, παραβρέθηκε ο Περιφερειάρχης Κρήτης Σταύρος Αρναουτάκης και ο αντιπεριφερειάρχης Ηρακλείου Νίκος Συριγωνάκης.
Τα κορίτσια της Εθνικής, έδωσαν και στους δυο, μια μπάλα με τις υπογραφές τους, ενώ τους ευχαρίστησαν για την στήριξη τους στην Εθνική ομάδα.
Ακόμη, έδωσαν μια φανέλα με τις υπογραφες τους στον πρόεδρο του ΕΑΚΗ Λευτέρη Ζερβό, για την φιλοξενία, που η Διοικούσα Επιτροπή του Εθνικού Αθλητικού κέντρου Ηρακλείου, παρείχε στην Εθνική ομάδα, η οποία έκανε προπονήσεις στο Λίντο, όπως επίσης και στο μέλος του Δ.Σ. του ΕΑΚΗ Μαρία Παπαδάκη, η οποία σε όλο το διάστημα παραμονής της Εθνικής ομάδας στο Ηράκλειο, φρόντισε να μην της λείψει τίποτε.
Στην ανακοίνωση του το ΕΑΚΗ, αναφέρει για την φιλοξενία της Εθνικής ομάδας: «Ηταν τιμή μας που φιλοξενήσαμε την Εθνική ομάδα βόλει γυναικών στις εγκαταστάσεις μας στο Λίντο. Θέλουμε το Λίντο να γίνει το σπίτι του βόλει και περιμένουμε μεγάλες διοργανώσεις σε αυτό. Κορίτσια με όλη μας την καρδιά σας περιμένουμε, ξανά κοντά μας! Καλή επιτυχία στο Πανευρωπαικό!»
Ο ΟΦΗ ανακοίνωσε την προφορική συμφωνία με τον 26χρονο Αυστραλό ακραίο επιθετικό, Bruce Kamau, κάνοντας γνωστό ότι κάνει ενέργειες να τον φέρει στην Ελλάδα, ώστε να ταξιδέψει με την κρητική αποστολή στην Ολλανδία, την προσεχή Κυριακή.
Το πρόβλημα, είναι πως λόγω Covid-19, τα σύνορα είναι κλειστά, ενώ υπάρχουν και διαδικασίες που πρέπει να διευθετηθούν όπως είναι τα θέματα βίζας και εξόδου από την Αυστραλία.
Στον ΟΦΗ κάνουν προσπάθειες ώστε, ο παίκτης να είναι μέχρι την Κυριακή, στο Ηράκλειο, για να περάσει από ιατρικές εξετάσεις και αν είναι όλα καλά να πετάξει με την αποστολή για το βασικό στάδιο προετοιμασίας.
Διαφορετικά είναι πιθανό, να κάνει στην Αυστραλία τις εξετάσεις και να ταξιδέψει απευθείας για την Ολλανδία, ώστε να συναντήσει την υπόλοιπη αποστολή.
Γ.Κορτς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ
Η ομάδα του ΟΦΗ εμβολιάστηκε και....φεύγει για Ολλανδία, όπου και θα πραγματοποιήσει το βασικό στάδιο της προετοιμασίας του, μέχρι τις 31 Ιουλίου.
Ολοι οι παίκτες, το τεχνικό επιτελείο και τα μέλη της ΠΑΕ που δεν είχαν εμβολιαστεί μέχρι σήμερα, επισκέφθηκαν το Βενιζέλειο Νοσοκομείο στο Ηράκλειο και ολοκλήρωσαν την διαδικασία.
Η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 αναφέρει:
Με γνώμονα το έντονο αίσθημα κοινωνικής ευθύνης που διαθέτει η ομάδα και ακολουθώντας τις συστάσεις των ειδικών για την ατομική και συλλογική προστασία, οι ποδοσφαιριστές και τα μέλη της ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 εμβολιάστηκαν το μεσημέρι της Παρασκευής (9/7) κατά του COVID-19.
Ο εμβολιασμός πραγματοποιήθηκε στο εμβολιαστικό κέντρο που λειτουργεί στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο στο Ηράκλειο.